Det kjedeligste med å være blogger

Hei dere!

I dag har jeg hatt en skikkelig kjedelig dag, men sånn må det være i blant. Jeg dro tidlig til bestemor og bestefar fordi jeg ikke orket å sitte alene når jeg holdt på med dette. I dag har jeg nemlig gjort unna noe som skal sendes inn til regnskapsføreren, og for meg som ikke skjønner noe som helst tar det tid. Jeg interesserer meg meg ikke noe som helst for det, og jeg synes det er dødskjedelig. Likevel må det gjøres. Jeg er livredd for at jeg skal gjøre noe feil når det kommer til penger og denne bloggen. Derfor skaffet jeg meg en regnskapsfører tidlig, slik at alt skal gjøres rett. 

Noe dere kanskje ikke visste er at om jeg får noe sponset må jeg betale for det. Om det så er surfecamper eller en betakaroten pilleboks. Alt må jeg betale en sum av, og det er nettopp dette jeg har holdt på med i dag. I dag har jeg skrevet ned alt jeg har fått sponset den siste tiden, så skal det sendes inn til regnskapsfører. Han regner da ut hvor mye som må betales, og så må jeg betale det inn. Så vi bloggere får ikke alt gratis, for faktisk alt jeg mottar må det betales en sum av.

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

To søtinger som egentlig har gjort meg mest ukonsentrert. Er ikke veldig lett å skulle jobbe når disse to ligger ved siden av.. 

Jeg har akkurat blitt ferdig, og nå har jeg sendt alt inn. Jeg krysser fingrene for at jeg har gjort alt riktig denne gangen, for jeg orker ikke surre mer med det der i dag. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å skjønne så lite av det her som jeg gjør, så jeg er veldig glad jeg har en flink regnskapsfører. Senere i dag må jeg redigere en video, og så skal jeg prøve å få møtt Cassie. Vi hadde egentlig planer om å trene, men det tror jeg vi må utsette. Jeg har ikke tid, og jeg må prioritere jobb akkurat i dag. Haha, bra unnskylding! 

8 kommentarer

Siste innlegg