Jentetid♡

ANNONSE

Hei dere!

Jeg har fortalt dere før at jeg er ekstremt dårlig til å rense og pleie huden min, men en ting jeg derimot gjør er å bruke ansiktsmasker. Jeg elsker ansiktsmasker, og jeg føler meg alltid så fresh etterpå. Jeg tar ansiktsmasker kanskje to ganger i uken, og jeg elsker å prøve nye. For litt siden fikk jeg tilsendt noen nye, og jeg likte de så godt. 

I dag bestemte jeg meg derfor for å invitere en venninne opp til meg for å ha et lite hjemmespa. Venninnen min har høstferie og jeg trengte litt avslapning, og derfor passet det helt perfekt med litt jentetid. Vi har lakket neglene, tatt hårkur, ledd masse og ikke minst tatt ansiktsmaske. Ansiktsmasken vi brukte skal fjerne sorte prikker, fjerne olje fra ansiktet, motvirke akne og fjerne død hud. Jeg sliter ikke veldig mye med uren hud, men jeg får ofte sorte prikker på nesen. Det verste man kan gjøre da er å klemme ut disse selv, for det kan ofte gjøre problemet større. Derfor bruker jeg alltid peel off masker, for de gjør så de svarte prikkene sitter av i masken når du tar den av. I tillegg er det veldig viktig å fjerne død hud fra ansiktet, spesielt da før man legger sminke. Om man ikke har gjort dette vil ikke sminken legge seg like bra. Om dere aldri har fjernet død hud før dere har lagt sminke før, da skal jeg love dere at dere får dere en overraskelse når dere tester det. Resultatet blir så mye finere!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Dette er altså hvordan pakningen ser ut. Jeg liker at de kommer i små poser, for da er det lett å ta de med steder. I tillegg bruker man ikke unødvendig mye produkt, og det har jeg en tendens til å gjøre. Jeg ELSKER forresten at det fulgte med en pensel til å påføre masken med, for det er så irriterende å få det på hendene. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Masken er superenkel å påføre, og da spesielt på grunn av penselen som fulgte med. Det tok vel under ett minutt å påføre i hele ansiktet, og det ble ikke noe søl.   Et lite tips er å påføre et litt tykt lag, for da er det ikke vondt å ta av masken. I tillegg får man av hele masken med en gang i en bit, og det synes jeg er ganske kult. Det er forresten perfekt mengde produkt i hver enkelt av disse posene de kommer i.

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Når man har påført hele masken er det bare å vente i 30- 45 minutter. Masken er ganske stiv å ha på, og jeg skal love dere at vi lo mye. Det var umulig å le, og det gjorde alt mye morsommere. Samtidig var det utrolig deilig å ha den på, fordi man føler alt bare strammes opp. Masken føles også ganske kald på huden, og det likte jeg veldig godt. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Så var det tid for å ta den av, og det er det jeg liker best med peel off masker. Jeg håper alltid på at jeg skal få av hele masken i en bit, og det klarte jeg i dag! Haha, det har jeg aldri fått til før, så det var ganske kult. Masken var ikke vond å ta av, og det er derfor det er viktig med et tykt lag. Da jeg hadde fjernet masken tok jeg av det lille som var igjen på huden med en våt klut. 

Processed with VSCO with s2 preset

Dette bilde vil jeg egentlig ikke dele med dere, men jeg vil jo vise dere resultatet ordentlig. Her kan dere altså se hva denne ansiktsmasken fjernet. Altså, æsj! Haha, det er så ekkelt at man går rundt med det her i huden sin. Jeg er utrolig glad for at masker som dette finnes, selvom det er dødsekkelt å se alt den drar ut av huden din. Sykt, eller hva?

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Huden min føltes hvertfall supermyk og ikke minst ren ut etter denne masken. Jeg ble sittende lenge etterpå bare å kjenne på huden min fordi den var så myk. Jeg synes også jeg fikk en veldig fin glød etter å ha brukt denne masken. Jeg tok også og sminket meg noen timer etter jeg hadde brukt masken, og sminken la seg sinnsykt fint på huden min. Jeg er kjempefornøyd med denne masken, for det holdt det den lovet. Den fjernet de sorte prikkene på nesen min, og den fjernet død hud. Det var akkurat det jeg ville denne masken skulle gjøre, så jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig positivt overrasket over denne masken. 

Om dere også har lyst til å teste denne masken har jeg fikset en utrolig bra rabatt til dere. Rabatten gir dere hele 30% avslag på disse maskene, og da kan dere få testet de til en mye billigere pris. Dere kan enten trykke HER for da aktiveres rabattkoden automatisk, eller så kan dere skrive inn koden facemartine ved kassen når dere betaler. 

 

 

8 kommentarer
    1. !!!Hvor får man kjøpt den i butikk?? Mulig det sto i innlegget, men jeg leste kjapt igjennom Hehe… Jeg trenger bare å lese kjapt igjennom på slike ting før jeg bestemmer meg… Jeg skal absolutt kjøpe den om man får kjøpt den i butikk!
      ?Håper på svar <3
      Klem Meg

    2. Hvor fikk man kjøpt den i butikk.. kan være d stod men leste litt kjapp igjennom, men ja hvilke butikker kan man få de i??

    3. Sarah Marie: Man får kun kjøpt den på nett. Om du går nederst i innlegget kan du trykke der det står HER, så kommer du rett inn på hjemmesiden og rabattkoden aktiveres <3

    4. Omg . Det er barn nede i 10 års alderen som leser bloggen din. Vær bevisst på dette når du skriver fremover.

    5. Var dette innlegget et dårlig eksempel for 10-åringer? De elsker jo ansiktsmasker og det er helt ufarlig. Hva er problemet med dette innlegget?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg