Jeg vil vite mer om leserne mine♡

Hei dere!

Jeg har lenge lurt på en ting, og det er hvem leserne mine egentlig er. Jeg ser jo bare tall på hvor mange som er innom, men jeg aner jo ikke om det er gutter, jenter, hvor gamle dere er, hvor dere kommer fra osv. Jeg har skikkelig lyst til å vite mer om dere, siden dere allerede vet så og si alt om meg. Haha!

Jeg møter ofte folk på gaten som spør om bilde, og det er noe av det koseligste jeg vet om. Spesielt når dere slår av en liten samtale med meg. Da får jeg sett dere i virkeligheten, og blitt litt kjent med dere. Jeg vet jo at mange leser bloggen min, men man glemmer i blant hvor mange det faktisk er. Når vi har meetup og ser de lange køene får jeg en veldig merkelig følelse. Kommer virkelig alle disse menneskene for å hilse på oss? Det er så merkelig, og jeg er så takknemlig. Dere aner ikke hvor glad jeg blir for hver enkelt av kommentarene dere skriver, og jeg skulle gjerne svart på alle. Dessverre er det vanskelig å skulle få svart på alt, men jeg leser i det minste alt. De dagene jeg har en dårlig dag pleier jeg å lese gjennom kommentarer på bildene mine eller hva dere sender meg på meldinger. Jeg blir automatisk i bedre humør, for herregud så mange fine ord jeg får høre daglig. Jeg er så heldig♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Så, nå vil jeg vite mer om dere. Jeg håper så mange som mulig vil legge igjen en kommentar, og bare svare på disse spørsmålene. 

1. Er du jente eller gutt? 

2. Hvor gammel er du? 

3. Hvor kommer du fra? 

4. Hvor lenge har du lest bloggen min? 

Veldig enkle spørsmål, og dere er selvfølgelig helt anonyme i kommentarfeltet mitt. Det kommer til å bli veldig morsomt og interresant for meg å lese, fordi jeg ikke aner hvem som egentlig leser bloggen min. Dere skal selvfølgelig slippe å skrive navnet deres også, dere kan bare kalle dere anonym eller et hjerte når dere kommenterer. Jeg vil bare vite mer, haha! 

Og tusen takk for at dere leser bloggen min♡ Jeg har de beste leserne!

497 kommentarer

Siste innlegg