Min ønskeliste denne uken♡ Hva skal jeg kjøpe?

Annonse

Heey!

Som vanlig har jeg sjekket Nelly igjen, og det er aldri bra for lommeboka. Heldigvis føler jeg at jeg klarer å begrense meg veldig, men noen ting blir bestilt hjem i blant. Denne gangen har jeg funnet noen ting jeg likte veldig godt, men som vanlig vil jeg gjerne ha deres hjelp. Jeg synes det er så gøy når dere kommer med tips til hva jeg burde kjøpe, for jeg ender som regel opp med det. 

1. HER  2. HER  3. HER

Jeg vet ikke om jeg har nevnt det på bloggen før, men jeg er en person som fryser hele tiden. Om jeg er på besøk hos noen må jeg alltid spørre etter et teppe, selvom jeg allerede har på meg en del klær. Derfor hamstrer jeg inn tykke gensere nå mot vinteren, for jeg skal søren ikke fryse i vinter. Disse to på bilde likte jeg utrolig godt, og de ser veldig deilige ut på. Den bodyen ved siden av har jeg en lignende av fra før av, men jeg aner ikke hvor den er. Jeg brukte den masse før, og jeg elsker at den er off shoulder. I tillegg passer den både til hverdags og fest.

4. HER  5. HER  6. HER

Disse to kjolene falt jeg for med en gang. Begge to ligger allerede i handlekurven min, og jeg tror nok begge blir bestilt hjem. Jeg synes de var så søte, og ikke minst passer de begge i månedene som kommer. Den røde passer jo perfekt til julen, mens den svarte passer til alt. Begge disse må jeg faktisk bestille! I det siste har jeg fått en greie for slike bodyer med en bukse over. Jeg synes det er superfint! Jeg har fått litt inspirasjon av Sofie etter jeg skulle låne en topp hos henne. Da kom hun med en body fra undertøysavdelingen, og dagen etter måtte jeg kjøpe et par selv. Denne på bilde likte jeg veldig godt, og jeg tror nok den også blir bestilt. 

7. HER  8. HER  9. HER

Jeg elsker morgenkåper, og om jeg har på meg noe her hjemme er det det. Den jeg har er ikke like myk og deilig som den en gang var, så en ny morgenkåpe trenger jeg. Denne på bilde var i tillegg skikkelig søt, og jeg ser jo at stoffet på den må være magisk. Den trenger jeg! Bh’en er akkurat sånn jeg liker det. Jeg går sjeldent med BH, fordi jeg synes det er ubehagelig og vondt. Slike BH’er på bilde derimot liker jeg veldig godt. Den på bilde var skikkelig søt! Buksa trenger jeg også, haha! Jeg elsker koseklær, og den på bilde var fin og ser deilig ut på. Jeg tror nok nesten jeg må ha den også. 

Dere finner direktelink til Nelly HER om dere også vil shoppe♡

Hva synes dere jeg burde bestille? Legg gjerne igjen en kommentar med hvilket nummer, så kanskje jeg bestiller det hjem. Vi bloggees♡

33 kommentarer
    1. 3 hadde passet deg sykt bra, og du er sykt pen Martine😭😍😱 Plis Add meg på Snapchat : tobi_71

    2. Hei❤️ 3, 4 og 9 er veldig fint og jeg tror det passer deg😉 Du er veldig pen❤️😍 Men jeg har et spøsmål😉❤️ Hvorfor ville du bli med på paradise hotel? Hva inspirerte deg?
      Jeg håper du kan svare❤️☺️
      Hilsen Mari❤️

    3. Eg har ikke bestilt så masse fra Nelly, og lurer på om de har bra kvalitet på klærne der? Også lurte eg på Kordan størrelse du bruke på gensere?❤️

    4. Eg synes du burde kjøpe nr 1,2,6 og 9😂 De så sykt fine ut og nr1,2,9 ser syyykt behageli ut❤️

    5. Jeg sier dette fordi at jeg elsker deg og personligheten din og…jeg føler det blir helt feil å ikke si det. Så…da sier jeg det bare uten bortforklaringer. For rundt….4-5 år siden var jeg sammen med Aleks. Jeg elsket han (gjør det vel egt fortsatt) og…ja vi lo…hadde oss en del….vi hadde det rett og slett såå fint sammen og han var bare perfekt liksom….men gradvis så begynte han å oppførte seg rart. Jeg begynte å få gaver til sikkert rundt 5-10000 kr. Som om han….jeg vet ikke….var lei seg på en måte….gavene var alt fra blomster til dyre smykker til teknologiske ting…men han ga ikke bare gaver. Han kjøpte alt mulig til meg som jeg hadde tenkt til å kjøpe selv men han insisterte på å betale alt…matvarer…sjampo..for å nevne litt….men samtidig var han ute hver eneste kveld. En kveld rett etter vi hadde spist gikk han på do, og lot telefonen ligge igjen på kjøkkenøya hjemme hos foreldrene mine, foreldrene mine var utenbys for å feire bryllupsdagen denne kvelden, derfor var vi hos meg. Som sagt, telefonen hans ble liggende på kjøkkenøya. Plutselig begynte den å plinge skikkelig mye så jeg gikk for å skru den på lydløs. Akkurat da kom det en tekstmelding fra noen han kalte “KD” jeg leste bare meldingen, noe det var bra jeg gjorde. I meldingen sto det noe sånt som “Gleder meg til å møte deg i kveld. Foreldrene mine er utenbys så vi kan gjøre det hos meg.” Jeg ble sint og akkurat da kom han ut av badet. Jeg skjelte han ut og han sto bare å stirret i bakken. Deretter kastet jeg han rett og slett ut og vi har ikke snakket sammen siden…. jeg vil bare advare deg. Jeg tror han holder på med venninnen min, Natasha. Hun er fra Brasil og er 24 år gammel. Hun fortalte at de “gjorde det” i går kveld. Jeg vil ikke at du skal bli såret og derfor ville jeg fortelle det. Vær så snill bare spør han om Natasha neste gang dere snakker sammen! Vær så snill!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg