Bildene som aldri kom på bloggen- Del 5

Hei dere!

Da har jeg samlet opp noen fine bilder av meg selv nok en gang. Jeg synes innlegg som dette er kjempemorsomt, og jeg elsker å lese andre blogger som legger ut slike bilder. Det er viktig å ha litt selvironi i blant, og jeg skal love dere at det alltid blir noen stygge bilder hver gang jeg tar bilder av meg selv.

Haha, her var jeg midt i endring av pose vil jeg tro. Veldig fin altså!

Dette blikket har jeg på alt for mange bilder. Noen ganger lurer jeg på om jeg i det hele tatt øynene mine samkjører, for det ene øyet mitt er alltid mer lukket enn det andre.

Vet ikke hva slags pose dette var, men dette bilde kunne hvertfall ikke brukes. Haha!

Vurderer nytt profilbilde på facebook her♡♡

Altså, hva er dette for et blikk? Hahah

Her skulle jeg holde en tarantella og jeg var livredd. Jeg tror det tok rundt en time før jeg endelig turte å holde den, og jeg var så stolt. Aleksander knipset bilder, og da jeg skulle se gjennom bildene ble jeg skikkelig lei meg. Altså på alle bildene hadde jeg tidenes dobbelhake, og jeg så jo gal ut. Skikkelig kjipt i og med at jeg ville skryte med den tarantellaen på alle sosiale medier.. 

Her skulle Aleksander og jeg reise til Trondheim, og jeg var sinnsykt trøtt. Jeg ba Aleksander ta noen bilder av meg til bloggen, men jeg skjønte fort at ingen av de bildene kunne bli brukt. Ser ut som om jeg har vært ute på byen fem dager i strekk. 

Skulle prøve å se fin ut da.. Haha!

Haha, her ser det ut som at jeg later som om jeg ikke vet at bildene blir tatt. Prøver å se litt viktig ut, hehe!

Pena♡♡

Vet ikke helt hva jeg skal si om dette bilde en gang.. Haha! Hver gang jeg blir lei av å ta bilder kjører jeg på med dette fjeset. Jeg må slutte med det.

Strike a pose, haha!

Og det beste til slutt! Haha, herregud.. 

Håper dere likte innlegget, for det kommer fler♡

 

41 kommentarer
    1. Du ser bedre med den milde sminken. Den fest sminken får bare ansiktet ditt til å se rund og tjukk ut

    2. Det sista bildet var faktisk ikkje så ille…eg hadde godt kunne brukt det i eit innlegg vist eg var deg😅😘😊

    3. Morsomt😂 Jeg synes bildene ble faktisk kule, Iafall de fleste😂 Du er så pen❤️ Jeg synes 3, 8, 11 og 12 ble kul😂❤️ Du er kjempe pen på alle disse bildene❤️ Alle blir ikke perfekt på alle bildene de tar av seg selv heller da😜😘❤️

    4. Du burde legge ut bilde nr 3, 5, 6, 7 og 12!! Haha syntes de var utrolige fine og det viser liksom at du har det gøy og at du ikke ser ut som en (ikke ta dette ille opp) dukke som ikke har det bra…

    5. Hei Martine, jeg ville bare si at før var jeg veldig på får å lese bloggen din men nå har du begynt med liskom titler der det står noe veldig spennene så handler det ikke om det i det hele tatt. Jeg skjønner jo st du vil ha flere lesere når det er mere spennene ting men jeg hsr mistet litt lysten til å lese når jeg ser hva tittelen er fordi d ikke handler om det som står. Men jeg ser veldig opp til deg❤️❤️
      Hilsen jente 13 år❤️❤️

    6. .: Hei Maria! Jeg bare lurer på hvilke innlegg du sikter til her? Føler ikke jeg har noe særlig til clickbaits, og overskrifter som ikke passer innleggene mine. Beklager så mye om du føler det sånn, men jeg prøver å holde meg unna akkurat det 🙂 Tusen takk <3

    7. Omg! 😂 Verdens beste bilder ever da😂😍😂 Kjempe fan av deg❤️😊 Hvordan sminkeprodukter bruker du? Og hvor får jeg kjøpt de??😂😻

    8. Du ser så nydelig ut på alle bildene du legger ut på bloggen, så godt å se at du kan se vanlig ut også, hvis du skjønner? Ingen er vel like heldige med alle bilder som blir tatt 🙂

    9. Det er så flott og endelig se en blogger som ikke bare tar med de «perfekte» bildene på bloggen sin og som faktisk tørr å vise morsomme bilder der ikke alt har gått etter planen! Du viser en side av deg selv som nesten ingen tørr å vise på bloggen (altså HUMOR). Håper andre bloggere tørr å begynne med dette og lage en trend av det. Det hadde vært artig! 😀 Stå på!

    10. Hva syntes du om at Sofie sa i vloggen hennes ” når Martine L begynte og trene ville jeg fått hjerte infarkt!” Jeg syntes det er veldig slemt og si! Jeg løp i dag med klassen og jeg ble sist altså jeg fullførte og var stolt av meg selv, men hadde tidligere fått høre at alle visste at jeg kom til og komme sist fordi jeg har dårlig kondis eller hvordan man skriver det… ingen hadde tro på meg da er det vanskelig og fullføre et godt løp for meg var det det men ikke for alle andre😕

    11. Hva med å begrense bruken av “hehe”? du brukte de nesten under hvert eneste bilde hehe. må bare si det hehe. oi hva gjorde jeg her hehe. woops stygt bilde her hehe. hehe, dette var fint altså.
      get my point? det går bra en gang her og der men når man leser igjennom så blir det for mye. ikke ta dette negativt da, jeg digger deg som blogger og alt, men bare et lite tips! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg