Jenter på byen..

Hey!

Haha, jeg må le av oss jenter på byen i blant. Går man inn på doen på utestedet sitter det som regel en og gråter, det er alltid en som blir så full at man ikke klarer å gå, så har vi de som er mammaene ute på byen. Jeg vil si at jeg har sett det meste av hvordan jenter kan være på byen, men i helgen var jeg vitne til noe helt nytt.

Vi skulle feire bursdagen til en venninne, og hun hadde leid bord på Heidis. Vi var derfor en gjeng som dro, og jeg var ikke full i det hele tatt. Jeg bestemte meg derfor for å kjøpe drikke så fort vi kom dit, for er det et sted jeg ikke vil dra edru er det Heidis. Jeg har vært på Heidis før, og som edru er det mest slitsomt. Vi kjøpte derfor noen shots og noen drinker og gikk tilbake til bordet igjen. Etter noen minutter kom det noen jenter bort og begynte å danse ved bordet vårt. Det var veldig underholdene å se på siden de alle var ekstremt fulle. Etter fem minutter med crazy dans tok de helt av. Jeg tror muligens de ville ha oppmerksomheten vår, og i og med at vi ikke ble med på dansen deres prøvde de nye metoder. De begynte derfor å dytte hverandre over oss som satt på bordet. Typen til venninnen min fikk vel fire forskjellige jenter over seg i løpet av to minutter, og de ga seg ikke heller. De dyttet hverandre rundt der inne, og den ene jenta etter den andre havnet på fanget vårt. 

Plutselig havnet hun ene på bakken mellom bena til Isabelle, og Isabelle prøvde selvfølgelig å hjelpe henne opp. Da spurte hun om det gikk greit at henne satt på fanget til Isabelle. Isabelle sa selvfølgelig nei i og med at vi ikke ante hvem denne jenten var. Likevel lot vi de stå ved bordet vårt med drikken sin. Plutselig spør hun ene om hvorfor jeg ikke danser. Jeg fortalte at jeg helt klart kom til å danse etterhvert, men jeg ville helst ikke ende opp på gulvet. Da fikk jeg den merkeligste kommentaren tilbake, og det satte meg litt ut. Hun sa “Du hadde danset om du var mindre pen, du? Er det liksom sånn at du skulle ønske du var en annen person, for da hadde du turt å danse?”. Jeg fortalte tilbake at jeg som regel pleier å stå på bordet her, men at jeg kunne bli med litt senere. 

Disse jentene fortsatte å stå ved bordet vårt, noe som var helt greit. Jeg er ikke en av de som gidder å kaste bort folk fra bordet vi har, med mindre de ikke oppfører seg. Mens de står ved bordet tar den ene jenta opp telefonen sin og tar et bilde 10cm fra ansiktet til Isabelle, Aleks og meg. Med blitz, haha! Vi alle ble litt satt ut siden det ble tatt så brått. Vi sa at hun kunne heller ta et nytt bilde der vi fulgte med, istedet for å ta et så nærme. Det blide kan jo umulig ha blitt fint. Hun nektet først, og mente at det bilde skulle hun legge ut. Til slutt fikk vi fortalt at vi hadde satt pris på om hun spurte først, og da virket det som henne forsto. Vi stilte så klart opp på bilde da. 

Dette med å ta slike bilder ute på byen synes jeg kan være litt spesielt i blant. Jeg stiller alltid opp på bilder, men det å bli tatt bilde av uten at man følger med + alkohol i blodet kan ofte ikke bli de fineste bildene. For litt siden måtte jeg gå bort til en person og spørre om hun kunne slette en video henne filmet. Det gjør jeg aldri, men akkurat da merket jeg at jeg ble ganske irritert. Hun filmet da jeg snakket med kjæresten til en venninne, og jeg vet at rykter spres med en gang. Jeg er nesten litt redd for å bli full ute på byen og da spesielt snakke med guttevennene mine, fordi jeg vet at snikbilder blir tatt. Når jeg drar ut vil jeg kose meg med vennene mine, og det drar så ned på stemningen når man plutselig får en blitz i ansiktet. Det er så mye hyggeligere om dere kommer bort, for da sier jeg alltid ja til bilder. Snikbilder derimot er dødsirriterende, og ja- jeg ser alle som tar det. 

25 kommentarer
    1. Hei Martine!
      Dette er kanskje litt random og teit, men så det var en hund fra refstadområdet som er savnet. Hvis du søker opp “Med hjerte for hunder på rømmen” på Facebook ser du.
      Kanskje du kunne oppfordret lesere til å sjekke ut slike saker, du har en utrolig bra platform så du når ut til mange🐶💕

    2. Hei Martine, jeg syns du er så utrolig fin og jordnær jente og må bare fortelle deg om mitt “møte med deg” <3
      Det var på findings, jeg jobbet som frivillig på premium lounge og cabana lørdag kveld, og som du sikkert merket var det ganske fullt av folk og fulle folk:p vel jeg som da løp rundt hele kvelden og plukket søppel, tomme champagne-bøtter, glass og flasker, dulter fort borti folk og folk borti meg.. jeg syntes kvelden var helt grusom og var på gråten store deler av kvelden fordi det var så slitsomt og det var flere som behandlet meg som dritt og ble sure på meg siden jeg "bare plukket søppel og var i veien"... men DU! Du var den eneste som snudde seg rundt, så meg inn i øynene å sa "beklager, gikk det bra?" Og mente det! <3 og vet du hva? Du gjorde kvelden fantastisk! Du reddet kvelden og humøret mitt! Tusen takk, Martine!

    3. Dette innlegget og det innlegget om da Aleksander reiste hjem har vært super bra❤️ Du har skrevet noen helt fantastiske innlegg og jeg synes det er kjempegøy å lese bloggen din♥️
      Stå på Martine❣️💜

    4. Dette er litt av prisen du må betale for å være kjent. Det er ditt valg, og det legger grunnlaget for inntekten din. Ungdom kommer aldri til å spørre pent om lov.

    5. Usj, er så mange irriterende folk på byen 🙄 Er nesten aldri på byen mer. Hjemmefester er gøyere. Morsomste jeg ser på byen er jenter som prøver å danse sexy på dansegulvet. De ser bare vulgære ut og er hvertfall ikke sexy. LOL 😂

    6. Noen folk er bare helt svekka. Skjønner at du blir oppgitt over detta. De er bare sjalu, så drit i dem :p

    7. Hahaha, noen er bare litt for ivrig innimellom. Tror kanskje dette var ivrige fans med litt for mye alkohol i blodet😂 Btw, kjempefine bilder av deg! Hvor er toppen fra? ☺️

    8. Noe så respektløst av de å holde på rundt dere på den måten.. håper det ikke skjer flere ganger med dere, når dere er ute 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg