Når Aleksander drar fra meg..

Hei dere!

I dag har vi kommet til en dag jeg har gruet meg veldig til. Aleksander skal hjem igjen til Bergen, og jeg merker det allerede på humøret mitt. Egentlig skulle han hjem i går, men han droppet flyet og ble en dag ekstra. Jeg synes det er så merkelig, for hver gang han skal dra føles det ut som at jeg får en liten kjærlighetssorg. De første dagene går jeg bare rundt og er smålei meg, og når nettene kommer får jeg ikke sove. Jeg føler meg skikkelig ensom i leiligheten, og jeg føler meg helt tom. Jeg vet jo at jeg snart skal se han igjen, men samtidig skjer dette hver eneste gang vi drar fra hverandre. 

Hvorfor jeg kanskje blir sånn er fordi jeg ikke helt vet når vi sees igjen, selvom jeg alltid vet at det ikke tar lang tid. Enten tar det tre dager, en uke eller i verste fall to uker. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan dere med avstandsforhold over lengre måneder klarer det. Stor applaus til dere, for jeg sliter etter en dag. Eller nei, noen timer. Selvom Aleks og jeg er flinke til å facetime når vi er fra hverandre blir det ikke det samme. Jeg kommer fortsatt hjem til en tom leilighet, og jeg må legge meg alene om kveldene. Det er det verste jeg vet. Før elsket jeg å være alene, og jeg elsket den alenetiden min. Nå derimot takler jeg det ikke. Jeg blir deppa og humøret mitt synker så fort vi sier hadet til hverandre på flyplassen. 

Jeg synes det er rart man kan bli så avhengig av en person etter så kort tid. Jeg har alltid vært en person som ikke klarer å være med en person for lenge av gangen. Da blir jeg lei, og kan ikke møte den personen på noen dager. Hadde noen fortalt meg for ett år siden at jeg skulle sitte å være lei meg fordi kjæresten min skulle reise bort fra meg i noen dager, da hadde jeg ledd. Dette er så ulikt meg, og det er derfor det skremmer meg. 

Jeg er heldig som har funnet en gutt jeg har det så fint med, og som jeg ikke blir lei av. Jeg unner alle jenter å skulle ha det så bra med en gutt, for det er virkelig verdens beste følelse! Jeg er helt sikker på at jeg har funnet meg selv i gutteversjon, for i blant skremmer det meg hvor like vi er. Mange vil nok si at det er negativt, men det synes ikke jeg. Jeg tror det er grunnen til at vi så og si aldri krangler, rett og slett fordi vi har mange av de samme meningene.

Aleksander og jeg er oppå hverandre hele tiden, men jeg er ikke lei enda. Jeg vet likevel at vi trenger å savne hverandre litt også, selvom jeg hater det. 

Ellers må jeg bare si at mine problemer er veldig små i forhold til mange andre sine i dag. Da jeg våknet og sjekket VG i dag tidlig fikk jeg sjokk. For en syk verden vi lever i. Jeg skjønner ikke hvordan en person klarer å ville spre så mye ondskap. Det at minst 50 er drept og over 400 skadet er helt forferdelig. Jeg blir lei meg, og jeg blir irritert. Jeg sender masse tanker ut til alle som er berørt av dette som skjedde i Las Vegas♡ 

19 kommentarer
    1. Emen Wilayat: Nei, vi har aldri bodd sammen. Vi er like gode venner, og vi er sammen ofte fortsatt. Er bare ikke alltid vi skriver om det eller dokumenterer det 🙂

    2. Hei jeg heter cecilie dahl du kan ringe meg på fecbokk når du er lei deg sønner det er silt når han drar

    3. Jeg er akkurat samme! Jeg bor med mannen min. Og et par ganger i året drar han hjem til familien sin som bor ganske langt unna, og da blir han i en uke. Og da holder jeg seriøst på å dø av savn! De første dagene gråter jeg av ingenting! Sykt slitsomt og ikke gøy å ha sånnen mini-kjærlighetssorg når han drar. Håper at dere får bo i samme by snart, så dere slipper å måtte være så mye unna hverandre <3

    4. Kanskje du burde flytte til Bergen, eller han til Oslo ? Eller dere kan finne en by/et sted mellom Bergen og Oslo så dere kan bo sammen alltid liksom!!<3

    5. Kjæresten min og jeg hadd avstandsforhold i et år. Han i Drammen og jeg i Kristiansand. Vi så hverandre kanskje 2-3 ganger i mnd, og på det værste var det 1 gang i mnd. Og det var helt jævelig, mildt sagt. Men vi klarte det, og vi har det helt fantastisk sammen!

    6. Min kjæreste jobber offshore to uker av gangen og det er like vanskelig hver gang han drar. Vi har vært sammen i tre år. Skjønner godt hvordan du har det. Humøret går alltid nedover og dagene blir så lange. Savner han helt uutholdelig mye.

    7. Kan ikke Aleks fra sånn rabatt fra Norwegian ? Han reiser jo fram og tilbake med Norwegian hele tiden, så han burde få en slags rabatt kode selv om det sikkert er helt umulig.
      Dere to er så nusselige, håper dette forholdet varer! Men du kan jo holde deg selv opptatt og gjøre deg selv helt utmattet og gjøre det samme dagen derpå for å kunne få tiden til å gå !

    8. Åå så søte dere er sammen! Hadde det helt likt som du før, elsket å være alene, helt til jeg møtte en spesiell person. Han gjorde det dessverre slutt etter 10 mnd, så den følelsen du sitter med når Aleks drar har jeg hatt i 1 mnd. Skikkelig vondt 💔

    9. Skjønner godt at du føler det sånn! Har avstandsforhold og får sett kjæresten min en gang i måneden. Er veldig tungt🙁

    10. Hei. Eg lurte på om du kunne lage en house tour til yt kanalen til Isabelle og deg??🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg