Jeg vil føle meg fresh året rundt

ANNONSE

Processed with VSCO with s2 preset

Hei dere!

I dag tenkte jeg å komme med et tips til dere, i og med at jeg er så fornøyd med dette produktet selv. Det er en stund siden vi hadde supert vært her i Oslo, og sommerklærne er vel lagt bort for lengst. Brunfargen har begynt å forsvinne, og man føler seg kanskje ikke like fresh lenger. Jeg tar veldig sjeldent solarium, rett og slett fordi det ikke er bra. En annen ting jeg gjør istedet for å føle meg brun og fresh er å ta selvbruning. Selvbruning er superlett, og det tar absolutt ikke lang tid å påføre om man har en god selvbruning. Jeg har nå fått teste en ny en som jeg tenkte å fortelle dere litt om.

Jeg kan jo starte og si at jeg har en del kriterier til selvbruninger. Det er fordi jeg har prøvd så mye forskjellig selvbruning, og om man prøver en dårlig en kan man ende opp helt forferdelig.

Den må tørke fort– Jeg hater de selvbruningene der det går flere timer før man føler den har tørket. Det verste er når man påfører selvbruning, og deretter skal for eksempel kle på seg. Det å være helt klam og klissete med en olabukse er absolutt ikke deilig. Derfor må selvbruningene jeg bruker tørke raskt. 

♡ At man ser fargen med en gang- Dette er så viktig for meg, og det er fordi jeg vil se hvor jeg har påført fargen. Om det er en selvbruning som skal gi resultater etter noen timer kan man ende opp med å se veldig flekkete ut. Man ser ikke hvor man har påført selvbruningen, og det ender sjeldent opp bra. Derfor er det viktig for meg at man ser hvor man påfører med en gang. 

♡ At den ikke lukter- Mange selvbrunere har verdens ekleste lukter, og jeg vil ikke gå rundt å lukte ekkel selvbruning. Derfor må selvbruningene jeg bruker ha null lukt, eller en svak lukt som lukter godt. 

♡ Enkel å påføre- Selvbruningene jeg bruker må være enkle å påføre, og om ikke gidder jeg ikke. Det er flere ganger jeg har påført selvbruning, og ender med å ikke få smørt ut produktet ordentlig. Dette er så irriterende om det er noe man skal, også ender det opp med at man må gå i dusjen å skrubbe seg med en gang. 

Dette er det jeg alltid ser etter i selvbruninger, og heldigvis finnes det mange gode der ute. Nå har jeg fått testet noen fra Loving Tan, som TanStore har fått inn i nettbutikken sin. Jeg tipper de fleste har sett disse flaskene på Instagram? Jeg har hvertfall sett de flere ganger, og det er jo nesten umulig å ikke legge merke til designet på disse. Så fine! Jeg har alltid lurt på om disse faktisk funker, eller om de bare har blitt vist frem av mange instagrammere fordi designet er fint. 

Processed with VSCO with s3 preset

Jeg startet med å skrubbe huden min i dusjen før jeg skulle påføre selvbruningen. Jeg bestemte meg for å prøve den som skulle gi meg en rask farge, og resultatet skulle være optimalt etter to timer. Da jeg skulle påføre ble jeg veldig glad da denne så og si ikke hadde noe lukt. Den hadde en svak lukt, men lukten var veldig god. Jeg påførte selvbruningen med en selvbruningshanske, og det var kjempelett å påføre denne.

Processed with VSCO with s2 preset

Det ble ingen flekker, og det beste av alt var at man så hvor man påførte. Jeg fikk farge med en gang, og jeg fikk faktisk en sinnsykt fin brunfarge. Jeg ble skikkelig imponert, da jeg har prøvd mye forskjellig med varierende resultat. Det tok heller ikke lang tid å påføre denne på hele kroppen, jeg brukte maks ti minutter. Denne selvbruningen skulle gi meg en rask brunfarge, og det gjorde den. Helt perfekt for meg! Plutselig en dag skal jeg noe spesielt, og om jeg da vil føle meg freshere er det bare å ta på denne. 

Jeg tenkte å vise dere forskjellen på bena mine. Her har jeg kun tatt på selvbruning på ett ben, og fargen jeg fikk var etter maks ett minutt etter påføring. 

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Helt sykt, eller hva? Denne tørket også ekstremt fort. Da jeg var ferdig med å påføre begge bena hadde allerede selvbruningen på det første benet tørket. 

Processed with VSCO with s2 preset

Her er skille etter kun ti minutter!!

Jeg må virkelig si at jeg er kjempefornøyd med disse produktene til nå, og jeg gleder meg til å teste de andre selvbruningene fra Loving Tan også. Jeg skjønner nå hvorfor disse blir vist over hele Instagram, for jeg tror jeg har fått en ny favoritt. Jeg er så glad for at jeg fikk teste disse produktene akkurat nå, fordi fremover er det mye som skjer. Om ikke lenge er det jul, og da er det mye som skjer. Alt fra julebord, julaften, nyttårsaften osv. Da kommer jeg helt klart til å smøre på meg dette, for jeg føler meg mye finere når jeg er brun. 

Processed with VSCO with s2 preset

Om dere også vil teste disse produktene har jeg fått en rabattkode til dere. Bruker dere koden “martine10” får dere 10% rabatt på selvbruningen fra Loving Tan hos Tanstore. Dere finner hele utvalget hos Tanstore HERog den jeg brukte i dette innlegget finner dere HER

 

 

16 kommentarer
    1. Anonym: Jeg tok på selvbruningen på torsdag, og den ser fortsatt like fin ut! Jeg er litt usikker på hvor lenge en flaske holder, men jeg brukte ikke mange pump på hele kroppen 🙂

    2. Kan du evt lage en video av hvordan du gjør det på hendene, føler det er et vanskelig område og hender syntes jo hele tiden…😱😅 smører du også ansikt, har loving tan en for ansikt?

    3. KOM OG Tann deg!!!! Hos mamma på Kongsvinger. Bare gå på FB og søk: Granli Tanningstudio. Elsker deg mye. Og mamma har mange fornøyde kunder. Sjekk fb for mer info

    4. Heii
      Hvilken farge må jeg ha hvis jeg har veldig lys hud.. vil liksom ikke ha en som er alt for mørk for meg?

    5. Jeg lurer også på hvordan du påfører på hendene evt ansiktet ❤️ ender alltid opp med gruuusome flekker.. 🙄

    6. Hei😊 Har aldri prøvd selvbruning men har veldig lyst😊 Er selvbruning farlig og skal man vaske den av? Og finnes det forskjellige farger, eller er det hvor lenge du har den på som gir resultatene?✨

    7. Jeg så deg i Oslo på lørdag! Prøvde å gå bort men du gikk så fort at jeg tenkte du var travel. Siden du gikk med en hel gjeng andre youtubere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg