Datenight♡

Hey!

Denne uken har jeg hatt veldig mye å gjøre, og jeg skal innrømme at jeg er ekstremt sliten nå. Det har blitt alt for tidlige morgninger og litt for sene kvelder den siste uken. I og med at Aleksander drar hjem på søndag, bestemte jeg meg for å planlegge noe koselig for oss i dag. Den eneste dagen jeg har hatt tid denne uken var i dag på kvelden, for imorgen igjen er det fullt kjør. Derfor booket jeg massajsetime til Aleksander og meg her om dagen, slik at vi hadde noe å glede oss til i dag. Jeg elsker massasje, og jeg gjør det på Daikai om noen skulle lure på det. Jeg får det ikke sponset bare så det er klart. Vi dro derfor ned dit i sta, og massasjen var som vanlig helt fantastisk! Jeg føler meg som et nytt menneske nå, og kroppen min føles så bra. Jeg sitter en del foran Macen, og jeg har mye vondt i nakke og rygg. Jeg har også ting å gjøre hele tiden, og jeg glemmer ofte å ta en pause. Derfor unner jeg meg en time massasje i blant, for da kan jeg virkelig slappe av. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Etter massasjen dro vi videre for å spise på Big Horn. Jeg har hatt lyst på biff i hele dag, så derfor tok Aleks meg med dit. Vi koste oss skikkelig, og maten var dødsgod. Vi ble sittende å skravle en god stund, før vi begge holdt på å sovne. Haha! Begge var så slitne, så vi hoppet ganske fort inn i en uber hjem. Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Så nå er vi hjemme, og jeg er ganske sikker på at jeg straks sovner. Jeg er så trøtt, for i natt hadde jeg kun fem timer med søvn. Det er alt for lite, så nå merker jeg at øynene mine ikke klarer å være oppe lenger. Imorgen er det tid for Splayday, og vi skal møte opp klokken 12. Vi er ikke ferdig der før klokken 8 på kvelden imorgen, men jeg skal i bursdag klokken 7. Så imorgen blir det med andre ord en stappet dag.

7 kommentarer

Siste innlegg