Nye klær♡

Annonse

Hei dere!

I går var jeg innom Kouture og fikk med meg noen skikkelig kule klær. De har kommet med en minikolleksjon som heter KTUR, og jeg skal innrømme at jeg har fått noen nye favoritter i klesskapet nå. Kolleksjonen er skikkelig streetwear og kul, og jeg digger den! 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Første tingene jeg skal vise dere i dag er denne superkule bodyen og buksen. Bodyen er en av mine favoritter fra KTUR kolleksjonen! Jeg elsker alt ved den, og spesielt armene. Jeg har en greie for vide armer, så denne bodyen kunne ikke vært finere for min del.I tillegg har den hette, og ja.. Den er dødskul! Buksen er så behagelig å gå med, og i tillegg synes jeg den er veldig spesiell og kul. Den sitter kjempefint på, og man får fin rumpe i den. Perfekt!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Denne genseren er også en av mine favoritter. Jeg liker veldig godt enkle ting, og denne er enkel, men samtidig tøff. Jeg har den faktisk på meg i dag, haha! Jeg digger denne genseren, enkelt og greit. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Denne genseren er også så fin, og ikke minst behagelig å ha på. Den er veldig lik bodyen, bare uten de vide armene. Jeg synes den er enkel, og kjempefin. Jeg elsker jo svart, så det er egentlig en selvfølge at jeg liker denne. 

Alle klærne i denne kolleksjonen har forresten verdens diggeste stoff. Buksen for eksempel merker man nesten ikke at man har på. Jeg skulle ønske alle klærne jeg eier hadde dette stoffet, og nå er jeg ganske redd for at jeg kun kommer til å bruke disse klærne fremover. Jeg anbefaler faktisk å dra innom Kouture sine butikker bare for å kjenne på disse klærne, haha! 

Dere finner alle disse klærne i Kouture sine butikker, og på hjemmesiden deres som dere finner HER

9 kommentarer
    1. Så fin du e Martine! Fine klær og :*
      Fikk forresten høre at Aleksander var på byn for noen dager siden, så var det en jente som hadde prøvd seg på han hele kvelden. De satt og snakket sammen i over en time, ifølge personen jeg fikk høre det fra. Han skal ha vært ganske dritings, ellers hyggelig. Men hun ville ligge med han, og han nektet. Så hun ble døds sur! Haha, visse jenter… Men ble skikkelig imponert over Aleksander, du har funnet deg en lojal mann <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg