Jeg skal finne deltagere til Paradise Hotel

Heey!

Okei, dette blir så gøy! Jeg tipper det er en del som vurderer å melde seg på Paradise Hotel? I den anledning kan jeg endelig fortelle dere at jeg skal prøve å finne deltagere allerede imorgen, sammen med Isabelle og Aleksander. Neste sesong kan ikke bli annet en dødsbra i og med at Paradise har ti års jubileum, og da må vi finne noen dødsbra deltagere også!

Om noen av dere er gira på å skulle være med, kan dere møte opp på LAWO (et utested i Oslo by) klokken 22.00. Da vil vi tre gå rundt å finne nye deltagere sammen med castingen. Dette er en super mulighet for dere som ønsker å være med, og ikke minst for å bli sett av selve castingen! Man må forresten være 20 år gammel.

Det vil bli filmet, men det blir som en vlogg. Det er bare å komme bort for å snakke litt med oss, om ikke vi allerede har gått bort til deg. Jeg gleder meg skikkelig til å kose meg masse imorgen, og ikke minst få møtt noen potensielle deltagere. Jeg håper virkelig vi finner noen imorgen som blir å se på skjermen neste år. Det hadde vært så gøy!

Jeg vil også si at jeg virkelig anbefaler Paradise. Er du lei av den kjedelige hverdagen her hjemme i Norge? Vil du tilbringe 2 måneder på et luksushotell i Mexico? Altså, kan noen takke nei til det? Paradise hotel er en av mine beste opplevelser, og jeg vil for alltid tenke tilbake på det som noe positivt. Jeg har blitt kjent med så mange mennesker, jeg har vokst på veldig mange områder, jeg har fått meg kjæreste og jeg stakk av med 100.000kr!

Jeg håper så mange som mulig kommer imorgen, og jeg tror det kommer til å bli en veldig hyggelig kveld. Ta med deg et par venner, så sees vi♡

Dere finner søknadsskjema til Paradise HER!

9 kommentarer

Siste innlegg