Jeg har endret på håret mitt

Annonse

Hei dere!

Nå har jeg akkurat gjort noe med håret mitt som er helt nytt for meg. Jeg har etter Mexico hatt veldig slitt hår, og jeg har mistet mye. Håret mitt har derfor vært kjempetynt, og jeg har ikke følt meg skikkelig fin på håret på lenge. Sist jeg var innom Hendrix Hair snakket vi om å kanskje sette inn litt extensions. Vi prøvde da, men håret mitt var så slitt at vi ikke turte å sette inn noe. Derfor fikk jeg med noen produkter hjem som jeg nå har brukt i rundt en måned. Jeg har kuret håret mitt som bare det, fordi jeg hadde så lyst til at det skulle bli fint igjen.

I dag dro jeg til Hendrix igjen, og han som fikser håret mitt sa det så mye bedre ut. Derfor kunne vi endelig sette inn litt extensions i dag. Jeg satt inn en pakke, så det ble ikke alt for mye. Håret mitt ble heller ikke lengre, kun tykkere. Det var akkurat sånn jeg ville ha det, fordi lengden ville jeg ikke gjøre noe med.

Jeg er dødsfornøyd med resultatet, og jeg gleder meg til å se om jeg faktisk liker det nå som dagene går. Jeg kjenner ikke at det er extensions i, og håret mitt føles helt normalt, bare litt tykkere! Jeg er hverfall veldig fornøyd med resultatet, og det er så deilig med litt tykkere hår igjen.

Jeg har altså satt inn en pakke med tapeextensions om noen skulle lure på det. Endelig føles håret mitt bra ut igjen! Tusen takk til Hendrix Hair♡

39 kommentarer

Siste innlegg