Kjøpt bil til 1,3 millioner

Hei dere!

I dag har vi vært med broren min for å hente den nye bilen hans. Broren min har vært bilgal siden han var liten, og han kjøper seg nye biler hele tiden. Han pleier som regel å kjøpe en bil, ha den i noen måneder for og så selge den. Nå derimot har han kjøpt en bil han skal ha en stund (håper jeg), og jeg fikk sjokk da jeg hørte prisen. Her snakker vi at han kunne hatt en veldig bra egenkapital til leilighet, men neida.. Haha, jeg klarer ikke helt å skjønne den tankegangen, men alle bilinteresserte gjør nok det. Bilen er utrolig fin da, det skal jeg ikke si noe på. Jeg synes også det er kult at broren min kun er 19, men likevel har muligheten til å kjøpe en så dyr bil!

Vi ble med å kjørte litt, og den går så sinnsykt fort. Jeg skal love dere at vi fikk mange blikk bortover veien, for den bilen har en helt syk lyd. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg skal innrømme at jeg følte meg ganske kul bak rattet på denne. Jeg kjørte den ikke altså, men jeg måtte jo så klart benytte muligheten til en liten photoshoot. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Det var dødsmange kule biler i bilbutikken, men jeg var så klart mest opptatt av denne hunden. Jeg har kjempelyst på hund, men jeg har ikke helt muligheten til det enda. Da er det ekstra vanskelig når jeg møter søte hunder overalt. Denne var så skjønn, og jeg koste vel med den i rundt en time. 

Nå skal jeg få ferdig noen andre innlegg, og så er det klart for sushi hos pappa. Jeg elsker sushi, men av en eller annen grunn har jeg helt glemt bort at det finnes. Jeg kan ikke huske sist jeg spiste sushi, og det er krise. 

48 kommentarer
    1. Er så kjedelig at jeg ikke får til å se noen av bildene på bloggen din! Kommer bare helt hvite bilder med et spørsmålstegn i midten.

    2. Kan han fortelle hvordan han har klart det? 😍 Altså, de fleste voksne mennesker kjøper ikke en så dyr bil i løpet av hele livet sitt.. Og han er 19! Creds! Jeg er 18 og superinteresssert i biler selv, har en Tesla og en splitter ny merce til 1,5 mill hjemme, men de er såklart ikke mine. Men jeg skulle gjeeerne hatt en så fin bil om ett år ass 💙

    3. Hvordan hadde han råd til det?🙄
      Jeg er 19 år, å har ikke råd til noe så dyrt!
      Jeg elsker bloggen din!❤️

    4. Så utrolig søt hund!! Elsker pomeranian, det må være den nydeligste hunderasen som finnes<3 men noe jeg lurer veldig på, hvem sin hund er det? Var den der bare, også koste du med den

    5. Herregud folk! La en familie være litt i fred. Hun legger ut bilder av en fin bil som broren ønsket seg Ig kjøpte den, hva har dere med å gjøre hvordan han får penger eller hvordan han har råd til dette?! Dere skal klage på Martine hele tiden og jeg skjønner ikke at dere har samvittighet til å si så mye dritt. Bare hold de slemme meningene deres til dere selv. Dere skal være glad at Martine gidder å skrive noe til dere i det hele tatt, tenk hvor mye tid hun bruker på oss. Hun er så sjenerøs, gi noe tilbake. I det minste ikke skriv dritt…

    6. Kjære vene. Wow, en på 19 kjøper seg en bil han sikkert har hatt kjempe lyst på lenge og i tillegg har han interesse for bil.. Alikevel skal han få høre ” pappa betaler ” hvor mye tjener du? ” dette har da for faen meg ingen noe med. Syntes det er helt fantastisk å se at en ung fyr oppfyller drømmene sine, det beviser bare at ingenting er umulig, så lenge en brenner for det! Har selv kjøpt drømmebilen som blant annet har en v8er i seg og fått høre de samme tingene.. Vær nå heller glad på andres vegne og pass på deres egne saker!
      Gratulerer så mye med ny og ikke minst, rå lekker bil til broren din! 👏🏼

    7. Hehe, folk ass! Altså, om man har en 100% jobb, fast inntekt og er kredittverdig, får man lett ett lån av banken på et par mill liksom! De fleste 19åringer studerer kanskje, så kanskje derfor dere ikke har råd til det? Som dere selv sier.

    8. Hvem har sagt at han har tatt opp et låne i det hele tatt? Jeg kan ikke uttale meg noe der, for kan godt hende han har det. Men uansett da, hva har enkelte av dere med det å gjøre egentlig? Det lukter sjalusi laaaaang vei her, det er så tydelig! At en på 19(noe det virker som mange andre her er også), at en på din egen alder har gjennomført og klart noe du ikke har fått til behøver ikke bety at du kan komme her med så mye dritt du bare klarer. Lavmål kalles det

    9. Hvorfor har han fått rå til den bilen? Kan du ikke skrive et lite innlegg om hvordan broren din har fått råd eller tatt opp lån?

    10. For en heldig fyr! Forstår veldig godt at han velger å bruke så mye penger på en bil, det er en drøm for alle som har den interessen. Har jeg hatt råd til det hadde jeg gjort det samme, jeg er i overkant interessert i biler også da:) bilen kledde jo deg utrolig godt også!

    11. Det er noe jeg har lurt på veldig lenge egt. Men hvordan så tlf din ut når du fikk den tilbake etter PH? Var den full av meldinger, Snap og Facebook varsler?
      Håper du svarer på dette på ukens spørsmål eller i en video😍

    12. Til alle dere som lurer på hvordan man har råd til så dyre biler; det er noe som kalles lån.. Google it.. noen folk bruker penger på hus/leilighet, andre bruker det på hobby! Noen er heldige og få den muligheten til å kunne ha litt luksus i livet. Det syns jeg man skal unne seg selv i ung alder, før voksenlivet inntreffer for fult🙌🏻

    13. Pettersen autoimport liker å sette ned prisen etter bilen er solgt! ikke tro på alt du finner på nettet…

    14. Det er det samme til meg, Tina. Får ikke til å se bildene på noen blogger. Hvis jeg går inn på kommentarer, så kan jeg som oftest se bildene, men skjønner ikke hvorfor det plutselig har blitt slik 😣

    15. MAANGE som sier de har kjøpt seg dyr bil til den og den prisen..men i realiteten betaler de flere 1000kr i mnd på leasing og bruker så si alle penge sine på det istede:)

    16. Her er faktisk folk i verden som jobner og sliter for pengene!! Og så kommer dere bortskjemte drittsekker !!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg