Mine planer denne uken♡

Hey! 

Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere litt om mine planer denne uken. Jeg husker jeg gjorde dette før, men så har jeg helt glemt det bort. Jeg har som vanlig en del planer i løpet av en uke, og denne uken er ikke et unntak. Nå skal det sies at jeg ikke har noen veldig slitsomme uker, og alt jeg gjør er for det meste kun gøy!

Frisøren- Jeg må få kommet meg til frisøren denne uken, og jeg håper på en liten endring. Jeg har snakket litt med frisøren min om hva vi skal gjøre med håret mitt, men siden det var så slitt måtte vi sette det litt på vent. Jeg har derfor vært flink de siste ukene til å pleie håret mitt skikkelig, så nå håper jeg virkelig vi får gjort det. Noen som klarer å gjette hva jeg skal gjøre? 

Processed with VSCO with s2 preset

Kjøpe gave til venninnen min- Venninnen min fyller 21 år imorgen, og til helgen skal det feires. Jeg aner ikke hva jeg skal gi henne enda, så det må jeg finne ut av fort. Jeg må derfor ta meg en bytur for å finne noe fint til henne. Om noen har noe tips er det bare å legge igjen en kommentar. Jeg synes det er så vanskelig å finne gaver til venninner, rett og slett fordi jenter har alt. Jaja, jeg finner nok på noe.

Jentekveld- Jeg og noen venninner har noen skikkelig kule planer til påsken. Vi må derfor få til en jentekveld slik at vi får planlagt alt. Det er mye som må ordnes, og om vi vil ha det billig må vi bestille nå. Jeg gleder meg til å fortelle dere hva vi skal, for dette har vi snakket om lenge. Yey, jeg gleder meg!

Processed with VSCO with s2 preset

Bestille ferie- Aleksander og jeg planlegger å ta oss en ferie i oktober, og vi må få bestilt det denne uken. Jeg lengter så mye til sol og varme nå, og jeg synes det er litt skremmende så fort det ble kaldere her i Oslo. Heldigvis har jeg ikke noe som holder meg igjen fra å reise, så derfor må jeg bare ta den muligheten nå.

Øve masse på teorien- Jeg holder på med lappen, og jeg har blitt ganske flink på kjøringen nå. Nå må jeg bare øve masse på teorien slik at jeg får unnagjort den så fort som mulig. Jeg synes teorien er kjempevanskelig, og jeg synes flere av spørsmålene er helt idiotiske. Jeg må bare øve masse, så får jeg det nok til om en stund. Haha!

Skrive ferdig innlegg- Før var jeg sykt flink til å skrive ferdig innlegg, men det har jeg helt glemt bort i det siste. Jeg må få skrevet ferdig noen innlegg slik at jeg alltid har et innlegg på lur. Jeg har dager der jeg har null motivasjon, og da er det lurt med noen innlegg liggende. Om noen har noe bloggtips er det bare å legge igjen en kommentar♡

Trene- Jeg meldte meg inn på et nytt treningssenter for en uke siden, men jeg har enda ikke vært der. Aleksander derimot har trent hver dag nesten, mens jeg bare surrer hjemme. Nå må jeg skjerpe meg! Det skal da ikke være så vanskelig å komme seg på trening? Det er bare at jeg synes det er dødskjedelig, og jeg liker ikke å gjøre ting som er kjedelig. Om jeg skal trene må jeg synes det er gøy. Målet er hvertfall å trene to ganger denne uken.

 Processed with VSCO with s2 preset

Fikse døgnrytmen min- Haha, dette punktet er så teit! Jeg har den mest elendige døgnrytmen akkurat nå, og det må jeg få fikset. Jeg sovner ikke før klokken 3 på natten, men likevel våkner jeg rundt 10 på morgenen. Denne uken må jeg få endret på dette, for jeg er konstant trøtt. 

 

 

19 kommentarer
    1. Bestod nettopp teorien i forrige uke, og har oppkjøring om 2 dager. Du kan tro jeg er nervøs. Er forøvrig enig i at mange spørsmål på teorien er irrelevant, men man må burde pugge og pugge slik at det aller meste sitter.

    2. Du kan jo foreksempel rame inn et bilde av deg og venninnen din 🙂 synest det er en fin, personlig gave 🙃 elsker bloggen din ❤

    3. Kjøp en sjokoladefontene! Man kan enten kjøpe det i en liten eller stor versjon på Teknikkmagasinet på Karl Johan! Jenter har som oftest alt det de trenger, så ingen tenker på hvor kult det hadde vært om de eide en sjokoldefontene. er heller ikke så mange som kjøper det i gave, så det blir vel litt sånn unikt og kult haha! Også ved siden av kan du jo ramme et bilde av dere to, eller lage en collage. Eller kanskje et gavekort på favorittbutikken hennes?

    4. Hei Martine!
      Kan du fortelle litt om hvilke prevensjonsmiddel du bruker? Hvilke type p-piller? Skjønte i en tidligere video fra deg og Isabell at det har hjulpet på smerter? Har snakket med lege om dette, men hun er fast bestemt på at jeg burde sette inn en p-stav, og nesten ikke gidder og diskutere de andre mulighetene. Hvordan har dette funket for deg? Fin hud har du også, så virker ikke som de har gjort noe der heller. Jeg forstår jo selvfølgelig at alle reagerer forskjellig.. men tar imot tips!

    5. Sugerør er best,enig med deg der..men du vet at man får mye luft i magen av det sant? Man suger jo opp luft som man svelger hver gang man tar en slurk,så vis du bare drikker fra sugerør så blir d jo mye iløpet av en dag😛 bare et lite tips om du skulle merke noe😉

    6. Du blogger mest om livet ditt eller?:)
      Lykke til med øving til teori. Husk ingen skam å stryke hvis det sku skje. Strøk ett par ganger jeg.
      Ta gjerne en titt på bloggen min!
      God uke:)

    7. kommer det flere youtube videoer av ungkarskvinnen isabel? det var døds gøy, dere har jo bare episode 1

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg