Dette er så kleint + tegning av Aleks og meg

Hei dere!

Akkurat nå sitter jeg ganske klein inne på rommet mitt. Det har seg nemlig sånn at jeg har fått fikset en vaskehjelp som skal vaske leiligheten min i dag. Jeg vasker som regel selv, men jeg synes det er utrolig kjedelig. Derfor fikk jeg en vaskehjelp hit til meg i dag som skal få vasket ordentlig her. Jeg skal innrømme at jeg egentlig synes det er ganske kleint å sitte her inne på rommet mitt, mens noen andre vasker resten av leiligheten. Jeg vet jo at dette også kanskje kan ta litt tid, og hun ville at jeg skulle være her første gangen slik at jeg får vist henne hva som skal vaskes. Jeg vil jo ikke gå rundt å peke på hva hun skal gjøre, så jeg har bare satt meg inne på rommet mitt. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre de timene hun er her heller, for jeg vil ikke forstyrre henne. Ah, så da blir jeg sittende inne på rommet til hun skal vaske her. Haha, jeg synes faktisk dette er skikkelig kleint.. 

Over til noe annet. I dag tidlig så jeg at jeg var blitt tagget i et bilde på Instagram, og jeg fikk sjokk da jeg så det. Jeg har blitt tegnet før, og jeg blir så glad hver gang. Men denne gangen ble jeg helt satt ut. En jente har tegnet Aleksander og meg, og jeg synes det var så fint! Altså, det her vil jeg henge opp på veggen. Jeg synes det er så kult, og jeg digget det. Jeg skal innrømme at dette er noe av det sykeste jeg har sett, og jeg synes det er så koselig at hun tegnet både Aleksander og meg. Åh, dette var så fint! Tusen, tusen takk til denne søte jenta som har laget det♡

Jenta som har laget det heter @artbyfrida på Instagram

19 kommentarer

Siste innlegg