Min ønskeliste denne uken♡

Annonse

Hei dere!

Jeg vet ikke mer dere, men for meg har søndager blitt en shoppedag. Det er på søndager jeg sjekker gjennom alle nettbutikker for å se om de har fått inn noe nytt. En av mine favorittsider er Nelly, og det er fordi de hele tiden får nye ting og de har et stort utvalg. I dag har jeg bladd gjennom Nelly igjen, og som vanlig er det et par ting jeg gjerne skulle hatt. Gjerne legg igjen en kommentar, og fortell meg hva dere synes jeg burde bestille♡

1. HER  2. HER  3. HER

Okei, den jakka må jeg ha! Jeg har pelsjakker i alle farger, bortsett fra beige. Jeg ble forelsket i denne jakken med en gang jeg så den, så den ligger allerede i handlekurven min. Den bodyen synes jeg også er så utrolig fin! Den ligner litt på den jeg lånte av Sofie for noen dager siden, bare at denne er svart. Jeg tror denne kunne blitt skikkelig fin sammen med for eksempel skinnbuksen på bilde over. Jeg trenger en ny skinnbukse, fordi den jeg har går bare til anklene mine. Jeg vil jo bruke en skinnbukse i vinter også, så denne tror jeg er perfekt!

1. HER  2. HER  3. HER

Denne genseren tok jeg bare med fordi jeg daglig får spørsmål om hvor min lingnende genser er fra. Min er fra Bershka, men denne på bilde over lignet veldig. Buksene synes jeg var dødskule! De må jeg ha, for jeg elsker bukser med hull. Kjolen synes jeg også var veldig lekker, og jeg synes det er så fint med en splitt som går såpass langt opp. 

7. HER  8. HER  9. HER

Den første er en body som jeg allerede har i beige/rosa. Den har jeg allerede brukt mye, og jeg synes den er kjempefin på. Jeg som er så glad i svart må jo bare ha den også. Den rosa blusen i midten synes jeg er så søt. Dere burde klikke dere inn å se på ryggen, for jeg synes nesten den er det fineste med hele blusen. Også kommer vi til den siste. Altså, omg! Den er så fin, men også dyr.. Haha, typisk! Jeg tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe den på grunn av prisen, men jeg synes den var utrolig fin da. 

Dere finner direktelink til Nelly HER♡ 

Hva synes dere jeg burde bestille?♡

15 kommentarer

Siste innlegg