Aleksander ble sjalu..

Hei dere!

Åh, dette har vært en så koselig natt! Ramp har ligget i mellom Aleksander og meg hele natten, og da jeg våknet lå han på puten over hodet mitt. Han er så søt, og han har en så fin personlighet. Han kommer hele tiden med ballen sin og vil leke, og han hopper alltid på fangene våre for å kose. I tillegg følger han etter meg overalt, og om jeg skal på do står han utenfor døren. Jeg har så lyst på hund nå, og Aleksander fikk ikke akkurat mindre lyst på en sånn hund etter dette døgnet. Det eneste negative er at Aleksander blir sjalu, haha! Jeg har gitt Ramp litt for mye oppmerksomhet, og jeg tror det toppet seg for Aleks da jeg hadde gitt Ramp plassen hans i sengen. Kanskje dette gjør så Aleksander skifter mening om å skaffe oss hund? 

Nå sitter jeg og ser på Kardashian og senere skal jeg gå en tur med Ramp. Jeg gruer meg nesten litt til han blir hentet, for jeg har hatt det så koselig med han. Senere i dag vet jeg ikke helt hva planen er, men enten blir det middag hos bestemor og bestefar, eller så blir det kino. Har noen av dere sett Thelma? Jeg har så lyst til å se den, så jeg håper jeg får sett den i dag! 

 

15 kommentarer
    1. Naaaww så skjønne!😍😍 Ja, jeg har sett Thelma. Jeg hadde veldig høye forventninger og må innrømme at jeg ble voldsomt skuffa:( Filmen var etter min mening kort fortalt dårlig. Jeg skjønte ikke budskapet. Men det er jo smak og behag så kan godt være du synes den er kjempebra😄 Bare advarer mot for høye forventninger❤ Hilsen stor fan! Stå på Martine😘

    2. Tror ikke du skal skaffe deg hund når du plasserte den hunden du hadde hos moren din og besteforeldrene dine. Man kan ikke skaffe seg hund bare fordi de er søte. Man må ha tid til de. Å ha hun er mye ansvar og jobb

    3. Elsker deg Martine, når jeg er lei leser jeg bloggen din og da blir jeg i bedre humør. Jeg synes du er utrolig kul og på paradis hotel stemte jeg virkelig på seg og Aleks❤Dere er bare søtest i verden sammen❤❤❤ håper du ser denne komentaren, hilsen superstor fan❤

    4. Håper dere for dere hund❤Bichon Frisé er kjempesøte😻Forresten, kusina til vennen min spiller Thelma så jeg tror den er bra

    5. Hei:) ser dere ønsker dere hund. Jeg har en fransk bulldog på 1,5 år. Vet det er mye fordommer mot denne rasen. Vår hund har aldri vært syk. Han snorker skjelden og har verdens beste og morsomste personlighet. Helt fantastisk rase. Han er så utrolig snill og godhjerta mot alle mennesker og hunder. Har aldri hørt han knurre mot noen eller noe. Fantastisk hund! Ikke hør på alle fordommer! Små hunder er ofte kneldrete mot andre hunder.

    6. Blir det ikke utfordrende for både en valp og dere å løse situasjoner der dere er på reisefot ofte? Er det snakk om å få hund når dere flytter sammen, eller skal hunden pendle mellom Oslo – Bergen?

    7. Hei!
      Bulldog eller mops er raser som har mye pusteproblemer pga. nesen som er trykket innover, så etter min mening så vil jeg ikke anbefale den rasen.
      Men en rase du antakeligvis ikke er hørt om er Chodsky pes, som jeg har selv (En tsjekkisk gjeterhund). Når jeg sier gjeterhund så høres set ut som at den trenger veldig mye aktivitet, men det gjør den altså ikke. Den krever like mye aktivitet som alle andre hunder og enkelte oppdrettere avler på Chodsky pes som familiehunder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg