Jeg ødela håret til Therese..

Hei dere!

I går dro jeg til Therese for å være litt med henne. Vi spiste og koste oss, og etter en stund bestemte vi oss for å bleke håret hennes. Veldig smart, spesielt når jeg ikke kan noe som helst av farging og bleking.

Therese satt med fargen så lenge det sto på pakningen, og da hun skulle skylle det ut kom vi begge med en super idé. Istedet for å bruke lillasjampoen som fulgte med, bestemte vi oss for å ta lillasjampoen fra Fudge. Alle som har brukt den fra Fudge vet hvor forsiktig man må være, for man kan ende opp med lilla hår… Therese hadde ikke i lillasjampoen lenge, men da hun dusjet hørte jeg et skrik fra badet. Jeg går inn, og håret hennes var HELT lilla.

Jeg ba henne ta i vanlig sjampo og balsam, og da hun kom ut av dusjen fønte jeg håret hennes. Nå kommer resultatet:

Det ble helt gult på toppen, lilla på midten og grått nederst. Heldigvis var ikke dette bare min feil, for vi ble jo enig om at Fudge var et bedre valg. Vi gjorde faktisk akkurat det samme med håret hennes for ett år siden, og da satt hun med Fudge i håret MYE lenger. Da ble håret hennes fint, men nå ser det helt grusomt ut. Jeg skal innrømme at vi fikk latterkrampe da vi så resultatet, for det ser jo ut som en skikkelig mislykket ombre.

Therese skal til frisøren i dag, for og si det sånn. Og jeg legger frisørkarrieren på hylla!

17 kommentarer

Siste innlegg