Ukens spørsmål 24

Heei!

Yey, endelig fredag og helg♡ Det betyr ukens spørsmål på bloggen min, og det er faktisk et av mine favorittinnlegg som jeg skriver. Jeg spør ofte etter spørsmål på Snapchat, så dere kan legge meg til der om dere har noen spørsmål. Der heter jeg Martineluunde, og jeg åpner alltid snappen min en liten periode på fredager. 

Hvor mye veide du før og etter Paradise Hotel? Jeg veide det samme da jeg sjekket inn og ut av hotellet. Jeg har egentlig vært på den samme vekten i flere år, så jeg gikk ikke opp noe i Mexico. Nå derimot har jeg faktisk gått ned noen kilo i det siste, og det har ikke vært meningen. Jeg aner ikke hvorfor, men det kan være litt med at jeg har mye å gjøre, og glemmer bort å spise. Det er absolutt ikke bra.. 

Når kommer det ny video på Aleksander sin kanal? Han har filmet en skikkelig drøy video til dere, og jeg vil egentlig ikke at han skal poste den. Haha! Han kommer vel til å poste den uansett tipper jeg, så den er nok ute om noen dager. 

Hvor er den røde toppen fra? Den er Sofie sin, og den er fra undertøysavdelingen på H&M. Så fin!

Hva var det siste du sa til Aleksander før du reiste fra han i Mexico? Det husker jeg ikke, men det var nok sikkert noe sånn som at jeg kom til å savne han. Jeg husker faktisk ikke så mye fra den dagen vi skulle dra hjem, for jeg var så sinnsykt sliten.

Hvordan er forholdet ditt til Kevin i dag? Det er bra, men vi har ikke særlig kontakt. Sist jeg møtte han var på vorset før Findings, og det var veldig hyggelig! Er alltid veldig koselig når jeg møter han, selvom det ikke er ofte. 

Hvor er øredobbene fra? De er fra H&M, og er ganske billige. Jeg har så lyst på disse i flere farger, for jeg synes de er så fine og passer til alt!

Hva skal lillesøsteren din hete? Og når er terminen? Jeg vil ikke si navnet her riktig enda, men navnet er kjempefint. Terminen er 20. oktober, så det er ikke så alt for lenge igjen♡

Hvordan er det å blogge og være youtuber? Blir du sliten? Jeg elsker at jeg kan leve av sosiale medier, og det er kjempegøy! Jeg skal likevel innrømme at det er krevende, og noen dager blir jeg utslitt. Jeg vil si at det er et ganske stort press å være blogger, for alle skal ha en mening om deg, de setter krav til deg og man får høre det om noe er feil. Mange tenker nok at blogging ikke er slitsomt i det hele tatt, men jo det kan være det. Jeg elsker likevel å blogge og drive med youtube, men som alle andre han man kjipe dager på “jobb”. 

Vil du endre noe mer på kroppen din eller utseende? Nei, det har jeg ikke lyst til. Jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut nå, og om det er noe som skal endres, så blir det ved hjelp av trening. Jeg skulle gjerne hatt litt mer muskler, men det er ikke noe jeg stresser med. 

Fikk du vite at du skulle vinne Paradise før du reiste til Mexico? Haha, nei. Da tror jeg det hadde vært veldig kjedelig for meg om jeg skulle spilt, men likevel visst at jeg skulle vinne. Jeg tror nok ingen visste hvem som skulle vinne, før faktisk finalen var og folk begynte å stelle seg bak finalaparene. 

Hvor mange har du hatt sex med? Det vil jeg ikke skrive på bloggen, men det er ikke mange. 

Hva synes du om at 14 åringer drikker alkohol? Og når begynte du å drikke? Folk skal få gjøre hva man vil, men jeg tror nok det er en grunn til at det er 18 årsgrense på alkohol. Jeg vil ikke anbefale så unge mennesker å drikke, og selv ventet jeg til jeg var 18. 

Processed with VSCO with s2 preset

Når gråt du sist? Det var for to dager siden. Aleksander klarte å kaste snusboksen sin i leppa mi, og det var så vondt. Leppa mi hovnet opp, og nå har jeg et kutt på innsiden av munnen. Jeg begynte da å gråte, for det var faktisk sinnsykt vondt.. 

Har du noen gang sendt nakenbilder? Nei, og det er jeg så utrolig glad for! 

Du har jo veldig tydelig sminke i ansiktet, unntatt øyne og bryn. Men men, syns du er penere uten sminke uansett:) Om fuktighetskrem gjelder som sminke, så oki. Haha! Hvorfor skulle jeg løyet om at jeg er sminkefri på et bilde? Jeg var med både Aleks og Cassie den dagen, og jeg tror nok begge kan fortelle dere som diskuterer dette i kommentarfeltet at jeg var sminkefri. 

Processed with VSCO with s2 preset

Er du gravid? Haha, jeg får dette spørsmålet daglig. Jeg er ikke gravid, og om jeg en dag blir det skal dere få vite om det. 

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på♡ Om dere har noen spørsmål til neste uke er det bare å legge igjen en kommentar!

 

 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg