Hva er galt med meg??

Hei dere!

Nå har Aleksander og jeg akkurat kommet hjem fra senteret ved meg, for vi dro dit for å få i oss litt mat. I dag våknet vi igjen ganske sent, men de to siste dagene har jeg hatt så sinnsykt vondt i magen. Jeg får skikkelige kramper i blant, og da ligger jeg og skriker nesten. Det er utrolig vondt, og jeg aner ikke hvorfor jeg har vært sånn de siste dagene. Jeg blir selvfølgelig stresset over at jeg har spist noe som ikke har vært bra, eller om det er noe jeg ikke tåler. Jeg har derfor våknet opp med skikkelig smerter, og da har det ikke fristet særlig å skulle stå opp. Jeg vil jeg helst ligge i sengen og bli bra, for jeg hater å være dårlig. 

Egentlig var planen at vi skulle en tur til Sverige i dag for å handle, men det får vi heller utsette til imorgen om magen min er bedre da. Akkurat nå tenker jeg bare å slappe litt til av før jeg skal rydde litt. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg har også tenkt til å begynne på et nytt innlegg nå som jeg tror dere vil like. Det kommer til å ta litt tid å lage, men jeg gleder meg! Vi blogges♡

23 kommentarer
    1. Du kan ha betennelse i tarmen, vennen min hadde det for noen månder siden Foreslår at du drar til lege

    2. Gå til legen, jeg hadde også like smerter før i magen, det viste seg at det var eit kronisk-magevirus som var vanskelig og kurere men startet med medisiner og når går jeg på en sprøyte som heter humira og har vert bra i to år.

    3. Hei<3 Mamma sliter noen ganger med gallestein problemer. Hun hadde veldig vondt i magen fra 2-6 timer. Etter noen runder dro hun til legen og fjernet gallesteiner. Hun kan fortsatt få problemer for kroppen lager nye gallesteiner. Som den ikke skal. Det er antageligvis ikke noe farlig. Mamma hadde noen smertestillende hun brukte når hun fikk hodepine. Hun fikk gallekramper av de. Hun har sluttet med smertestille tablettene nå. Og det er nå en stund siden sist. Håper du blir bedre<3 ikke noe å være redd for

    4. Du nevnte at du reagerte på brødet i utlandet og litt i Norge. Tror du har cøliaki som blir større hvis du ikke legger om dietten din. Gå til en lege:)

    5. Det kommer til og gå bra! Gå til legen, drikk mye vann og spis ting du vêr du tåler!❤️❤️❤️ Håper du blir bedre😻 PS: jeg er en av dine største fans!!!! Har sett alle YouTube-videoene dine og alle episoder sv paradise hotell. ❤️Usooomuch😘😘😘😘

    6. Har hatt det slik kjempemange ganger selv, det er helt forferdelig! Men da var det betennelse i blindtarmen, og hvis det er mye betennelse må du fjerne den, så er lurt å sjekke ut!

    7. Det kan være mensensmerter?😶 Hvis du snart skal få det. Uansett god bedring snuppa❤️❤️😘 Jeg er også syk, så vi kan være syk sammen😂😂❤️ Ilu

    8. Liker at alle kommenterer at hun er gravid, bare fordi hun har skrevet innlegg om frykten for å være det hele tiden. Stakkar ikke skrem henne om at hun er gravid da.. kan være helt andre grunner til det der. Har en venninne som har akkurat hatt samme mage problemer som deg, det viste seg at hun hadde litt problemer med tarmen, ikke noe farlig… men hun måtte bare gå på noen piller i en periode. Kan også skyldes stress, nervøsitet og luft i magen. Men håper du finner det ut eller går til legen hvis det ikke gir seg <3

    9. Hei! Jeg hadde samme problemet for ca. To år siden! Jeg lå nærmest å skrek i senga fordi det gjorde så vondt! Det var ikke virus eller noe, men etter ca. 2 uker begynte det å bli bedre og jeg begynte å spise ordentlig mat og mye vann!! Det har ikke skjedd siden da

    10. Det kan godt være urinveisinfeksjon. Jeg får syke magesmerter av det! Og ikke vondt når jeg tisser. Kjøp en test på apoteket, så er du sikker 🙂

    11. Hei, jeg har akkurat hatt det samme som deg! Og jeg måtte dra til legen 2 ganger på rad. Og jeg fikk de smertene 3 ganger så de visste ikke helt hva det var. Men først så trodde de at det var blindtarmbetennelse det var det ikke også trodde de også at det kunne være spiseforstyrrelse, mensensmerter, lite næring og graviditet men det var ingen av delene for det er lenge siden jeg har hatt de smertene men jeg kan plutselig få det igjen. Jeg fikk også veldig vondt i magen av å spise uansett om det var usunn eller sunn mat. Fikk bare vite at jeg hadde en fettkul ved magen! Men det går sikkert bra💕

    12. Jeg ble veldig dårlig i magen over en lengre periode. Smerter og løs mage. Tok alle mulige tester hos legene uten at de fant noe galt. Jeg hadde også i den perioden starte med kosttilskudd magnesium og omega. Sluttet med det og magen ble heilt fin! Mulig det kan være det hair pillerene? Bare ett tips 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg