Hvorfor har jeg gjort dette??

Hei dere! 

I dag har jeg gått rundt som en zombie. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg har vært så trøtt. Jeg la meg ikke spesielt sent i går, men da jeg våknet og klokken var halv to skal jeg innrømme at panikken kom. Jeg pleier aldri å sove så lenge, men de siste dagene har jeg vært så sinnsykt trøtt. Selvom jeg sov alt for lenge i dag har jeg likevel vært trøtt. Det er veldig ulikt meg.. 

Ellers har jeg gjort noe jeg ikke skjønner hvorfor jeg gjorde. Jeg har meldt meg inn på et nytt treningssenter. Nå har jeg medlemskap på to forskjellige treningssenter, og jeg har ikke trent på over ett år. Kjempesmart! Jeg må derfor få meldt meg ut av det ene imorgen, for det er jo absolutt ikke vits for meg å være medlem to steder. Jeg kan jo fortelle dere kort at jeg har vært medlem på Elixia siden jeg var 15 år, og jeg har vært der maks 20 ganger. Jeg burde få en pris for å være tidenes støttemedlem! Jeg får håpe jeg klarer å komme meg på trening på det nye stedet nå, for om ikke gir jeg opp treningen for alltid. Jeg har ingen treningsmotivasjon, og jeg synes det er dødskjedelig å trene. Jeg må prøve å finne noe jeg liker å gjøre, for om ikke går jeg bare rundt på trening og surrer. Aleks har også meldt seg inn på samme treningssenter, så nå har jeg ingen unnskyldinger til å komme meg dit i og med at han trener hver dag. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg meldte meg inn, og nå er jeg ganske oppgitt over meg selv. Jeg tror faktisk vi skal prøve å få trent i kveld, så jeg kan jo oppdatere dere senere om hvordan det gikk.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Bortsett fra det må jeg bare si at jeg fryser ihjel om dagen. Gikk sommeren virkelig over så fort? Jeg synes det er iskaldt ute nå, og jeg vurderer snart å begynne med vinterjakke. Nå skal det sies at jeg er en skikkelig ispinne og fryser hele tiden, men nå er det jo faktisk kaldt? Jeg vet ikke om det bare er jeg som synes det, men jeg har gått rundt og hakket tenner i dag. Jeg hater jo vinter og kulde, så jeg må nok få med meg Aleks og booke en tur snart. Jeg vil helst være så lite som mulig hjemme i vinter, for jeg takler ikke vinter. Jeg går inn i en vinterdepresjon hvert år, og det er ikke gøy. Jeg mister motivasjonen til alt, jeg vil helst ikke gå ut dørene, jeg føler meg konstant trøtt og jeg blir rett og slett lei meg. Jeg merket ikke dette i fjor siden da gikk jeg kun og gledet meg til Mexico. Nå derimot merker jeg at humøret synker og jeg trenger en sydenferie fort!

 

 

11 kommentarer
    1. Du er så snill,fin og kul. Dritt i det folk seier og var den du er. Jeg elsker deg og du er fårbildt mitt. Du er så fin. Jeg har så lyst og møte deg.
      I ❤️ U jeg elsker at du og Isabell er veldig aktive på YouTube . Jeg har så lyst og møte deg. Kan dere ha chubby bunny cahalleng ??😍😄😊😻💜💙💚💛❤️

    2. Anbefaler deg sterk å prøve deg på gruppetimer om du mangler motivasjon! Det hjelper å trene sammen med andre uansett om det er venner eller bare en gruppe fremmede. Der er de som regel veldig flinke til å motivere, og man kan gjøre øvelsene med de vektene man selv føler seg komfortabel med 😁 Sjekk ut hva senteret tilbyr og les litt om hva timene inneholder også er jeg sikker på at du finner noe du syntes er gøy. Veldig fint å ha noen faste tidspunkt med timer og forholde seg til i starten så man ikke bare utsetter. Sett deg mål! Kanskje for eksempel bodystep eller zumba kan være noe? Gøy og ikke så hardt som å kun bruke vekter!
      Hilsen 18åring som har vært akkuratt som deg!😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg