Min og Aleks sin morgenrutine

Hei dere!

Nå har jeg prøvd å komme meg opp av sengen i en lang periode, men det er ikke alltid like enkelt. Det har seg nemlig sånn at Aleks og jeg elsker å ligge i sengen lenge. Og da mener jeg leeeenge! I dag hadde vi på vekking klokken ti, men vi har enda ikke kommet oss opp fra sengen. Eller Aleks har, men han har kun forflyttet seg inn i stuen. I dag har vi blant annet lekesloss i rundt en time. Ja, vi lekesloss. Det er veldig gøy for meg når jeg tror jeg er sterkere enn han, men så fort han tar i er jeg ikke så tøff lenger. Så ja, våres morgenrutine innebærer å lekesloss. Nå har han akkurat kommet med frokost til meg på sengen, så nå er jeg ganske fornøyd!

I går hadde vi det veldig koselig! Vi tok en rolig kveld hjemme og dro en tur på butikken og handlet inn masse digg. Det fristet litt å dra ut i går, men jeg skal ærlig innrømme at jeg angret ikke et sekund på at jeg ikke dro ut etterhvert. Jeg har blitt den kjedelige jenta som heller foretrekker en fredagskveld hjemme. Haha, det kan vel alle med kjæreste si seg litt enig i håper jeg.

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg vet ikke helt hva vi skal i dag, men jeg tror jeg skal ut en tur senere. Det er kjempelenge siden jeg har vært ute med venninnene mine, så det gleder jeg meg til! Vi må jo finne på noe før det, for jeg kan ikke ligge i sengen hele dagen. Selvom jeg gjerne skulle gjort det, for det frister veldig mye å ligge inne med serier akkurat nå. Jeg må hvertfall komme meg i dusjen, og så må jeg få fikset litt her siden jeg tror det blir vors her. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde vors hos meg, så det her blir gøy! Nå kom jeg forresten på en historie fra da jeg hadde jentevors hos meg, og venninnen min måtte bli hentet i ambulanse. Vil dere høre denne? Hun kunne blødd ihjel på kjøkkenet mitt, så det var ganske alvorlig.. 

9 kommentarer
    1. Ja, den vil jeg høre! Elsker deg forresten. Du er en helt fantastisk jente og en helt fantastisk personlighet. Du fortjener ikke hat i det hele tatt. De er bare sjalue på deg og dit fine liv. Ikke hør på dem. Elsker story timene dine.

    2. Hei Martine! Jeg vil bare si at jeg elsker videoene til deg og Isabelle og jeg elsker også Aleks sin+++bloggene til deg og Isabelle!😻 Jeg vil gjerne ha en stortytime om det vorset, jeg elsker å lese storytimes! Her er også noen spørsmål til neste ukes spørsmål:
      1. Hva er dine topp 3 favvmatretter?
      2. Har du et lykketall? I så fall, hvilket?
      3. Vet du når neste meetup blir? (Hvis det blir flere)
      4. Jeg elsker å gå bort til kjendiser (har ikke sett så mange da) men i blant så syns jeg kanskje det er litt “små-kleint”. Har du noen tips eller hva jeg nå skal si til hvordan det ikke blir så kleint lzm…(langt spørsmål, hihi)
      5. Kan du begynne å ha storytimes oftere? Elsker storytimes!
      6. Hva er din største frykt? (Unntatt dyr)
      7.Favv dyr?
      8. Hva synes du om nord-koreas leder Kim-Yong-un? (Tror jeg det skrives)
      9. Har du en “utviklingshemming”? Feks. dysleksi??
      10. Er du en mamma- eller pappajente?
      11. Et dilemma: Alltid spise brennmaneter rå, eller ikke få spise mat på 1 måned hvert år?
      12. Hva er det beste m fansen din?
      13. Hva var det beste med PH?
      14. Hvor mange hus/leiligheter har du bodd i?
      15. Hvor mange søsken har du?
      Håper jeg får svar på noe, løvu, stå på videre! #YouGoGuuuurl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg