Aleks er tilbake

Hei dere!

Endelig har Aleksander kommet tilbake til Oslo, og jeg er så glad! Jeg har savnet han så masse, så det var veldig deilig å se han igjen i går. I går postet jeg kun ett innlegg, og det var fordi jeg bestemte meg for å ta en liten fridag. I tillegg ville jeg bruke tiden min på Aleks igjen, for det er jo tross alt 10 dager siden jeg sist så han. Ikke at 10 dager er så alt for lenge, men det har gått så treigt. Jeg føler det er en måned siden jeg sist så han..

I dag har vi vært i et møte, og så dro vi videre for å spise. Vi spiste på Jensens Bøfhus, og det var som vanlig kjempegodt! Dette er ikke reklame, men tenkte likevel å komme med et tips til dere. På Jensens får man biff til kun 70kr frem til klokken fire. Dødsbillig og godt!

Colaen var jo større en hodet mitt.. Nå skal det sies at jeg har et ganske lite hodet, men den colaen der var STOR!

Etter vi hadde spist gikk vi bare litt rundt i byen og tittet. Aleks må jo alltid på sin daglige tur innom Zara, hehe! Han er den shoppegale av oss for å si det sånn.

Nå skal vi fikse noe greier, og dere kommer til å få sjokk når jeg forteller dere hva. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal gjøre det, men denne gangen har jeg troen. Haha!

Det er forresten bare å komme med spørsmål til ukens spørsmål om noen har det. Jeg skal skrive det ferdig så fort jeg er hjemme. Vi bloggees!

25 kommentarer
    1. Ukens spørsmål: Jeg lurte på om du og Isabelle kunne ha en youtube video der dere skal sminke dere med godteri?

    2. Hva heter aleks på din snap og du på hans?
      Kan dere ha kjæreste q&a?
      8 personer du ikke klarer deg uten?
      Hva hadde du gjort hvis aleks var utro?

    3. fav årstid?
      hvem av jentene fra paradise er du minst venn med?
      hva synes du om leppene til isabell?
      3 ting som du ikke liker med aleks/isabell?

    4. Spørsmål til ukens spørsmål:
      Hva ville du gjort først om du fikk vite at du bare hadde 2 dager igjen av liten vet ikke om du har svart på det før kan være meg som ikke husker at du har svart på det😊Håper du tar det med ha en super fin fredagsettermiddag/ kveld😘

    5. Ukens spørsmål: Hva er det viktigste som finnes for deg?
      Har du angst for noen dyr håper du vil ta de med😊

    6. Spørsmål :
      – Hvor er jeans’en fra?
      – Har du og Aleks diskutert fremtiden, hva osv ?? 🙂
      – Hvorfor er du så pen? Hehe
      – Hvis du skal velge en eneste matrett som du må kalle din favoritt, hva blir det?
      – Hvis du måtte velge mellom å aldri blogge mer eller å glemme hele paradise-hotel opplevelsen din, hva hadde du valgt?
      – Hvordan så du ut når du var baby, 5 år og 10 år? Kan du legge ut bilder?

    7. Kan du og Aleks lage en video og legge ut på bloggen der dere leker en lek, altså en kjærestelek feks, der dere stiller hverandre spørsmål eller noe sånt.. finnes så mye artig hvis man søker på nettet ! <3

    8. Kan du lage en YouTube video der du sminker aleks og han sminker deg?❤️😂 Hadde hvert sykt gøy!😂😂 Elsker deg❤️💋

    9. Har du vært sammen med Øystein om vant ph i fjor?
      Er du gravid?
      Hvor mange barn vil du ha?
      Har du noe tips til å få thigh gap?
      Hva gjør du for å få en så fin kropp?
      du er så pen!

    10. Har du og Øystein vært sammen?
      Hvordan sport gikk du på da du var liten?
      Slutte med blogg vs slå opp med aleks?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg