Skal jeg også vise frem puppene mine nå?

Hei dere!

I det siste har det jo tydeligvis vært en greie å vise frem puppene sine på bilder. Jeg aner ikke hvorfor dette plutselig har blitt en trend, men flere gjør visst dette. Det er vel flere som lurer på når jeg skal komme med puppebildene, men der må jeg nok bare skuffe dere. Mine pupper skal ikke ut på en såpass stor blogg, ikke for et meningsløst innlegg hvertfall. ​

For meg virker det kun som et rop etter oppmerksomhet, men det er bare min mening. Jeg klarer ikke skjønne greia med det her helt enkelt, haha! Jeg kunne skjønt det om det skulle vært en kampanje for å sjekke seg for brystkreft, for det er jo en viktig sak. Om man kun står å poser derimot, med puppene på vift blir det litt i drøyeste laget for min del. Jeg lurer på om man ønsker disse bildene på nett om 10 år for eksempel. 

Hvordan ble dette en trend egentlig? En startet og noen andre hang seg på for å komme med et poeng ovenfor den første som la det ut? Jeg synes det er teitere av de som henger seg på etterpå for å være ærlig! Så nei, noe pupper og nipler blir det ikke på denne bloggen. Og ja, vi alle jenter lager mat toppløs, vi vasker gulvet toppløs, vi går rundt toppløs når vi er hjemme vi også. Jeg går for det meste uten truse også, men det betyr ikke at jeg legger ut bilder av tissen min på bloggen. 

 Nå skal Isabelle og jeg spille inn noen flere Youtubevideoer til dere. Vi har akkurat filmet 40.000 spesialen, og dere har virkelig noe å glede dere til! 

EDIT- Ja, jeg er enig i poenget med at det skal være likestilling, men jeg føler dessverre ikke vi har kommet oss helt dit enda. Hadde jeg gått på gaten toppløs hadde jeg mest sannsynlig blitt tatt for blotting. Ja, man har sett puppene mine på PH. Der gjorde jeg forresten alt for å skjule de, og dusjet med bikini. Ja, jeg hadde sex på Tv, men da så man ikke særlig mye. Hadde ikke vi sagt at vi hadde sex, nei da hadde ingen skjønt at vi hadde sex. Jeg er for likestilling, men jeg er redd disse bildene bare kommer til å blir brukt mot de som har lagt ut disse. 

 

 

94 kommentarer
    1. Grunnen er likestilling.
      Hvorfor skal menn vise seg i bar overkropp uten at damer kan det?
      Det er ingen som tvinger deg til å gjøre det, fordi det er ett valg man tar ovenfor seg selv.
      Ville bare du skulle vite grunnen visst du ikke visste den😁

    2. Ingeborg: Jeg er helt enig i at det burde være likestilling med det her, men så langt har vi ikke kommet enda. Det å legge ut toppløse bilder på en stor blogg er ikke det lureste man gjør, i og med at man aldri vet hvordan disse bildene vil bli brukt.

    3. Louise: Haha, visste denne kommentaren skulle komme. Det at de ble vist der var ikke noe jeg valgte selv. Jeg dusjet alltid med bikini, men de tok med fra da jeg skiftet. Er litt vanskelig å skjule puppene sine når man skal ta på seg en bikinioverdel.

    4. Hvorfor lyver du så mye? Hvem er det som legger ut bilde av hele puppene sine til og med nippelen? Slutt å finne på ting hele tiden, og ingen har bedt deg gjøre noe sånt!

    5. Stakkars deg som. ble filmet på paradise hotel når du skiftet . Herre Gud de kunne liksom filmet noe annet😂😂 enn at du/dere skiftet liksom folk må få ha et privat liv!! PS : elsker bloggen din😘❤️

    6. bruh, hun har rett, mange legger ut puppebilder, som er no jævlig dumt. Dem bildene forsvinner ALDRI, alltid mennesker som screener osv, og bruker dem på feil måte. Og på paradise er det litt vanskelig for hun og sjule da, vil jeg si hvertfall. Det er kameraer over alt hele tiden.

    7. Du Elise. Ingen har bett om din mening der bare j**** dumt av deg å hate på Martine hu kan gjøre som hu selv vil!!😡

    8. Du e bare fornuft❤! Det ska du ha👍🏾
      De e syk etter oppmerksomhet og søker mye klikk fra lesere. Du e fantastisk Queen M❤

    9. Å takk og lov,er så enig med deg☺Da kan jeg fortsette å lese din blogg! Blir så altfor dumt med de innleggene..(min mening da..)

    10. Aldri gjør det. Det er så latterlig at de la det ut haha. Mistake enkelt å greit. Bra at du ikke gjør det:)

    11. Hva med sexen på TV ? Den valgte du heller ikke sjøl eller hva ?
      Har ikke noe imot deg, men du er vel ikke akkurat den rette personen til å snakke om dette, er du vel?

    12. Hei Martine.
      Dette er veldig riktig og bra sakt.
      Fordi som ikke så de Pardise Hotel. Så to bad. Du trenger heller ikke å se at har utrolig vakker utrolig og kropp.

    13. Du viste puppene dien på paradise og hadde sex der? Føler at du ikke er den rette til å snakke om dette. Og du snakker om oppmerksomhet, du har clickbaits og overdriver masse. Du er virkelig ikke rette personen til å uttale deg

    14. Dette innlegget er rett og slett ren fornuft! Du tar et valg om å ikke vise puppene dine, som andre oppmerksomhetssjuke blogger gjør kun for å få bekfreftelse på og fordi de syns puppene dems er fine. Men det trenger ikke du, det er veldig fornuftig. Altså, hva klarer ikke folk respektere med det? Enten så legger hun ut bilder av puppene, da hadde mange hata som bare det, eller så legger hun ikke ut, og da hater folk likevell.

    15. Grunnen til at vi ikke har “kommet så langt” er blant annet på grunn av de holdningene du har (noe du ikke er alene om). Ingen hadde brydd seg om menn gjorde det samme. For å normalisere brystene til oss kvinner på lik linje som menn må folk forstå at de ikke er noe farligere. Det er ikke farlig og dumt at andre kvinner legger ut bilder av puppene sine. Hvis ikke du ønsker å gjøre det samme er det selvfølgelig ingen som kan si noe på det, men at du er i mot at folk legger ut slike bilder bidrar ikke til likestilling.

    16. Helt enig med deg!!
      Takk for at du står i mot det der.
      Likestilling er vel kun noe de bruker for å rettferdiggjøre innleggene de legger ut..
      Er mange andre måter å jobbe for likestilling:)

    17. Før jeg starter vil jeg si at du skal få mene det du vil mene, men dette mener jeg om å poste bilder av puppene sine.
      Jeg synes pupper er noe av vakreste på den kvinnelige kroppen, og jeg er helt for at pupper ( og resten av kvinnekroppen) skal slutte æ være ett så stort press rundt. Jeg tror at i dette innleget har du vært med på å skape mer press rundt den kvinnelige kroppen. Selvfølgelig tror jeg ikke det var hensikten med innlegget og jeg tror ( og håper ) det var ubevist. Det at pupper er et så tabu tema blant jenter skaper automatisk press. ” det er galt og ekkelt og vise fram puppene sine” får man stadig høre her og der. Jeg, personlig ville ikke postet bilde av puppene mine for seksuelle hensikter, men jeg ser heller ikke problemet med det. Er man stolt over puppene sine, hvorfor skal det ikke være lov æ vise det fram? Hvorfor er det greit at menn får poste bilder av bryste sitt, men ikke kvinner?
      Håper på svar om dine tanker om hva jeg skrev 🙂 Hilsen fra en ivrig feminist som sier free the nipple!

    18. Jeg synes ikke en gang det de driver med har så mye med likestilling å gjøre. For oss jenter er puppene et kjønnsorgan, det er det ikke for gutter. Jenter bruker sminke, gutter går i bar overkropp. Ja, gutter kan bruke sminke, men de fleste gjør det ikke fordi det er ikke en guttegreie. Og det er heller ikke en jentegreie å gå i bar overkropp. Jeg er så glad for at det er litt forskjell på jenter og gutter jeg, hvis kjæresten min brukte falske øyevipper og løsnegler og gikk i kjole hadde jeg nok aldri blitt særlig kåt på han 🙂 Veldig bra innlegg Martine, veldig glad for at du og Isabelle er såpass ærlige selvom det på tross var Sofie som gjorde dette. Bra at dere kan være uenige. Klem <3

    19. Forstår deg fullstendig godt Martine! Ville aldri lagt ut et puppe bilde av meg selv, det går aldri vekk. Gjør det du føler er riktig å drit i de som ikke støtter deg. De tar et dumt valg💕💕

    20. Det jeg ikke forstår er hvorfor det er greit å vise puppen men ikke nipplene når det er selve puppen som er forskjellen mellom menn og damer!

    21. Ja vær så snill og vis puppene dine da 💞💞💞har så utrolig lyst og se dem 💞💞💞💞💞👄👄👄

    22. Syntes det er bra at du ikke ble på trenden, føler de som har gjort det er bare ute etter oppmerksomhet som du skrev.
      De som har lagt ut kommer nok til å angre om noen år. Eksempel når de får unger og bildene kommer til å være på nettet. Og hvis de skal søke jobb i fremtiden vil det bare bli vanskeligere.
      Så det er bra du ikke gjør det. Er også fullstendig enig med deg! Du er et forbilde for mange tror jeg 🙂

    23. Kjempe bra! Herregud de jentene der… også poster de sikkert bilde “fake konto ble opprettet og alle bildene mine legger ute” også anmelder de og lager innlegg om at nakenbilder er på avveie…. null kommentar. Du er fornuftig!

    24. Jeg skjønner ikke hvorfor jenter som ønsker å vise puppene sine på blogg eller andre sosiale medier bruker likestilling som en unnskyldning. De ønsker å vise puppene fordi de ønsker det, ikke fordi de kjemper for likestilling. Man kan kjempe for sånt på så mange andre måter enn å posere på en sexy måte med puppene hengende ute. Ja, kropp er naturlig! Men personlig synes jeg også at kropp er privat, og det er noe jeg kun ønsker å dele med noen jeg er glad i. At andre ønsker å dele kroppen sin med offentligheten, det skal de få lov til, men jeg klarer ikke å tro på at de gjør det for likestillingens skyld.

    25. Fyfaen du er så jævlig bra forbilde! Du er så fornutftig og smart! Hva viser de puppene sine for (sofie og andrea), ? hva får de ut av det? Du derimot er så perfekt elsker deg !!! nydelig jente hade 🙁

    26. Så enig med deg! Det er så utrolig dumt at damer/jenter ikke kan gå toppløse, men det kan menn! Elsker deg😍 – hedvig

    27. Hva f#%* har pupper med likestilling å gjøre?! Nøyaktig ingenting!
      Dere som mener at likestilling er å “blotte” oss, så kan jeg garantere dere at ingen vil ansette deg/dere som leder i et firma hvis puppene ligger spredt utover nettet.
      Og det at kvinner og menn skal bli ansatt på lik linje i et firma, i like stor grad, dét er likestilling.
      Noen, som flere over her og Martine, har respekt nok for seg selv til å styre unna slikt.
      Dere andre får bli hippier…

    28. man så jo puppene dine på paradise, da eks du dusjet og aleks drev å tok på niplene dine:/ upss….

    29. Kua har glemt at hun var en kalv hehehe. Har sett puppluppene dine jeg ja. Du bruker også slike utringninger på div.klær, så du kunne like godt vært for uten! Puppene spretter jo nesten ut …

    30. veldig veldig bra innlegg! de roper etter oppmerksomhet! tror heller ikke at Aleksander hadde følt seg spesiell hvis du sto å blottet puppene dine til såpass mange folk! du er så mye smartere en de oppmerksomhetsyke fjortissene
      DIGGER DEG <3

    31. Hehe altså, enkelte av dere er skada. Man skal ha lov å uttale seg selv om man eventuelt har gjort noen feil eller gjort noe som alle andre vanligvis ikke ville gjort. Alle kan dorandre seg. Åh ja jeg ville heller vist meg sånn på TV enn å legge u på blogg. Ser flere som status legger ut slikt på snapp osv.. selv om jeg har tatt toppløse bilder way back, hadde jeg ikke gjort det idag. Ta ting med en klype salt folkens. På tide å skifte bleien på noen av dere , Makan til suttring..

    32. Jeg kommentert nesten aldri på noen sin blogg, men vil gjerne si at jeg er helt enig med deg Martine det er dumt å henge på seg andre bare fordi andre har lagt ut ett slikt bilde. De bildene kommer aldri til å bli slettet. Hadde de gjort det for en vitkig sak, hadde det vært mer “forståelig” veldig bra at du sier din mening Martine

    33. Syns du er helt fantastisk. Det å vise kroppen sin på en så offentlig blogg har ingenting med likestilling å gjøre. Digger deg, rett og slett.

    34. Er litt annerledes at puppene kommer frem på en reality serie? Altså hallo.Sofie og andrea og de andre bloggerne velger BEVVIST å poste halvnakne bilder av seg selv. Samma om pupp er pupp, ekke interessert i å se titsa dems. Likestilling på det nivået vil aldri skje, men jaja mat småkåte gamle menn – gleder meg til barna deres får se hva mamma gjorde på bloggen sin i fremtiden<3
      At de ikke tenker lenger er jo helt sykt. " du skjønner mamma blotta seg på sin store blogg for "likestilling" aka leserklikk og penger som en h***"
      Bra at du ikke gjør det martine, dette er noe av det dummeste jeg har sett folk gjøre 😂

    35. Kan du ha eget innlegg om migrenen din? Hvordan du fant ut av det, hvordan du har det når du har “anfall”, hva du gjør når du får anfall osv.
      Sliter selv med migrene, har prøvd titalls tabletter men ingening som funker… Og legene hjelper ikke lenger, eneste jeg gjør er å vere hjemme på et mørkt, kaldt og stille rom, har migrene veldig ofte, har det egnt hver dag, men ikke like “sterk” hver dag, jeg har ca. 3-4 dager i uken der anfallene mine er grusomme og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg fant ut at jeg hadde migrene med mye att og frem med legene der jeg først kom til synstester med “halvt” syn, jeg så bare på ett øye. Det andre øye mitt var helt svart, “synstesterne” sendte meg direkte til lege der jeg ble sendt direkte til Førde, hvor di trodde jeg hadde kreft i hjernen så skulle egnt bli sendt med ambulanse til Haukeland, men vi kjørte selv, og der ble jeg testet med alt mulig, etter 2 uker på Haukeland fant di endelig ut at jeg ikke hadde kreft❤️ Etter alt dette styret ble jeg sendt til Rikshospitalet i 1 uke der de ikke fant ut noe også halvt år senere 1 til uke på Rikshospitalet der jeg fikk påvist migrene😕

    36. Jeg ser på pupper som en privat eiendel! Ja gutter går i bar overkropp men er det sånn at jenter ligger i senga og fingrer til disse niplene? Nei.
      Gutter ser på pupper som intimt, og tar seg gjerne et runk til et par pupper. Penis og vagina er helt naturlig, men jeg ser ingen som går og viser tissen sin i all offentlighet???
      For å ikke snakke om hva disse bildene kan bli brukt til! Men bloggere tenker ikke så langt og dessverre er pengene som tikker inn for hvert klikk mer betydningsfullt. Når hele topplisten skal legge ut bilde av titsa sine så kan de være med og påvirke unge jenter under 18 og 16 år til og sende såkalte nudes til folk. Må faktisk være litt grenser og sunn fornuft plakaten er det nesten ingen bloggere som følger lenger hvertfall 😉

    37. Du sier selv at du ikke valgte selv å vise puppene dine på PH. Du valgte selv å delta på programmet, og da visste du jo at det var umulig å unngå at de filmet puppene dine.
      Ps. Å ha sex på TV er kanskje bittelitt verre enn et par puppebilder.
      Sorry for krass kritikk – er egentlig fan av deg:-)

    38. Jeg synes Sofie Nilsen og Andrea må være dummeste noensinne hvis de tror at det de gjør er likestilling ? Hvorfor i helvete skal vi lære unge mennesker til å vise puppene , bare fordi gutter gjør det? Vi jenter er vel ikke that stupid?? Altså det er mange pedofiler der ute, rapist osv. De burde ha tenkt, før de hadde lagt ut de bildene på bloggen. Du er mer fornuftig enn de, Martine!
      Elsker innlegget ditt 🙂

    39. For å komme seg dit “vi ikke har kommet helt enda” er man nødt til å faktisk gjøre noe da, og puppebildene er en måte å gjøre det på.

    40. Hvorfor henger du ut Anna i et innlegg her inne? Hvorfor tar du ikke kontakt med henne direkte? Det tør du ikke. Feiging. Hva om hun hadde hengt ut deg?
      Hengt ut deg fordi du var så desperat og hadde sex på tv. Du sier man ikke ser dere. Men hallo hvor dum er du? Alle skjønte at du pulte han. Du sier at du ikke var med på p vise puppene. Du visste hvilke konsept du sa ja til. Som du har sett i tidligere sesonger så har de vist det før. Ergo du visste det ville skje med deg. Ikke lek så jævlig uskyldig. Alltid likt deg, men å henge ut andre bloggere er ikke greit. Om noen gjør det med deg , noe jeg håper skal skje så får du føle på hvordan Anna har det. Voks opp og ta ting direkte med den det gjelder. Ikke gjem deg bak her !!! Håper på svar fra deg!

    41. Bra du ikke viser dem:) for da kan jeg fortsette å lese bloggen din!:) for jeg sluttet å lese Andrea og Martine sine blogger!
      Du e et så sykt bra forbilde!

    42. Hei, kan du vise meg hvordan du sminker? Jeg trenger sminketips! Hva slags foundation bruker du? Lipstick osv? 😍

    43. Kan alle vær så snill å slutte med hate!
      Det folk sier om at Martine visste puppene sine på Paradise og hadde sex på TV.
      Det er en aldersgrense på paradise, og man kan velge om man skal se på programmet.
      Men det å legge ut drøye bilder av seg selv på Internett, der det ikke er noe aldersgrense, og der små unger kan se det. Det er ikke greit!
      Så versåsnill og tenk før dere skrive så mye hate.
      Hilsen Emilie

    44. Helt enig!!! Det finnes så mange andre måter å fremme likestilling på enn å ty til nakenhet. Denne “trenden” er et rop om oppmerksomhet, og IKKE om likestilling!!! Og må alt likestilles? Kan vi ikke leve i et samfunn uten at alt skal være likestilt? Kan ikke mann få være mann, og kvinne få være kvinne lengre? Vi ble skapt forskjellig av en grunn, og det synes jeg vi må godt. Uansett mann eller kvinne, så kan vi alle gjøre “manne-og kvinne ting”.
      JA, kropp er kropp, og pupp er topp. Og alle har godt av å se pupp innimellom, men for meg så er pupp noe som er intimt og privat.

    45. Så fornuftig innlegg:) syns det er bra du sier din mening, for det er søren ikke normalt å blafre med puppene for å så skrike om likestilling. Hva har kropp med likestilling å gjøre, nei kunn for å få mer oppmerksomhet. Nei, dei framstille seg berre som sexobjekt. Første gang i historien jeg har lagt igjen en negativ kommentar om enkelte bloggere, men rimelig oppgitt hvor kortsiktig dei tenke.
      Digge deg Martine😊

    46. Hallo jeg er en gutt 🤔 og det kan bli tatt som noe helt annet enn det jeg mener men jeg prøver så godt jeg kan 😅
      Om det gjelder pupper så burde det egentlig bare gå ut på komfort 🙂 Synes du det er deilig å kanskje ikke ha bh eller undertøy i det hele tatt så er det greit 😅
      Om du ikke er komfortabel med at noen kan se noe så bør du gjøre noe med det 😀
      Det som hvertfall er mer og mer populært er at flere jenter dropper bh 🙂
      Hvorfor?? 🤔 det er kanskje på grunn av for eksempel Rihanna og en del andre stjerner velger og vise litt 🙂
      Pupper er noe som er en del av kroppen 🙂 det er noe naturlig og vakkert 😀
      Klarte nok ikke å få fram poenget 😂 Rett og slett jenter tenk på dere selv og ikke bry deg om hva alle andre kan tror 😀 Komfort er nok det viktigste 😀
      Kos dere alle sammen 😀

    47. god fornuft på deg! skulle ønske andre bloggere også kunne hatt litt mer respekt for seg selv og spesielt for barna sine (de som har). godt å tenke på fremtiden også, tviler på det er like populært når bloggen ikke har mer lesere og de må begynne på jobbsøking

    48. Takk gud for at jeg slipper å gå toppløs like ofte som gutter gjør!!! Skjønner ikke hvorfor noen ( b.l.a de som legger ut toppløse bilder) ønsker å gå rundt toppløs, og sikte mot at dette skal bli en normal ting å gjøre. Om 50 år går vell alle mennesker rundt nakne, både gutter og jenter, fordi noen visse hoder er så ekstremt opptatt av likestilling. Hadde også reagert om en gutt plutselig gikk rundt toppløs på et kjøpesenter. Og ja, det er opp til hver enkelt hva man ønsker å gjøre, men jeg er evig takknemlig for at vi jenter slipper å gå toppløse. Tror nok mange av de som tar disse toppløse bildene for å spre budskapet følte seg litt ukomfortabel når de skulle poste det. Noe som er helt naturlig. Dersom man skal kunne gå rundt toppløse, hvor blir den ekstra lille spenningen av når man har sex? Noe av det mest spennende med å ha sex er jo å kunne kle seg nakne, være sårbare og vise frem hele seg. Sex vil ikke være det samme dersom man ikke har noe å “vise frem”. Det at jenter skal kunne gå toppløse som gutter gjør har ikke noe med likestilling å gjøre. Grunnen til at jenter ikke går rundt toppløse er fordi brystpartiet hos jenter naturlig nok er et veldig privat område på kvinnekroppen. Noe det har vært så lenge jeg kan huske. Jenter og kvinner dekket brystpartiet sitt også i steinalderen liksom. Bevar klærne på!! Ønsker ikke gå rundt i gater med 1000000 pupper. Neste er vell at gutter skal gå rundt å vise ballene sine fordi vi viser puppene……

    49. Jeg er helt enig med deg.
      Når har det vært et stort problem at jenter ikke kan gå toppløse i offentligheten? Altså.. Jeg kjenner få jenter som VIL vise fram puppene sine til hvem som helst.
      Ærlig talt.. vi har virkelig lite å klage på i Norge om vi mener vi må kjempe for å vise puppene våre når menn gjør det.
      Hva er det for en kamp å stå for..
      Hvis det er viktig for alle å gå nakne så hadde det vært mer fokus og diskusjon på dette tema og ikke bare på blogger.
      Og jeg mener at det er stor forskjell med pupper løst på paradise, hvor det er som regel i dusjen eller når man skal sove at puppene synes…og de bildene som Andrea og Sofie har lagt ut. Noen av de skriker jo porno.
      Kan vi ikke bare akseptere at de fleste i Norge synes ikke noe om at kvinner skal gå toppløst overalt? Er det så forferdelig?
      Så bra at du ikke gjør som de Martine 😊👍

    50. Endelig en som har et fornuftig syn på denne “trenden”. Jeg blir virkelig oppgitt over at enkelte mener at det å blotte puppene sine for hele verden er et steg nærmere en bedre fremtid. Vil dere at barna deres om 10 år skal bla gjennom et internett, akkurat på samme måte som vi gjør i dag, bare fylt med nakenbilder? De sidene finnes jo i dag da, det kalles porno. Og det finnes masse undersøkelser der ute som viser at det ikke er bra for barn å se på porno i ung alder. Jeg vil ikke at min fremtidige datter skal vokse opp i et samfunn hvor det å vise puppene sine på denne måten er normalt. Jeg vil hvertfall ikke at hun skal blottlegge seg selv, ikke for noen andre sin skyld, men for hennes egen skyld. Pupper er både privat og intimt.
      Hva med det at de fleste gutter går med badeshorts som rekker knærne, mens jenter går med bikinitruse som viser halve rompen? Skal gutter heller kaste shortsen og begynne med truse hvor halve rompen, om ikke mer, ser sola fordi det er likestilling? Unnskyld meg, men man må forstå at kvinner og menn har forskjellige kropper. Hvorfor skal det plutselig være så viktig at jenter skal vise like mye bryst som gutter? Hvorfor kan man ikke akseptere at menn er menn, og kvinner er kvinner? I tillegg synes jeg kjæresten min bør være den eneste som får lov til å “nyte” puppene mine. Det har med at det er spesielt og godt å kunne ha noe slikt å dele med ham, noe som ikke “hele” verden har sett.
      Om likestilling er så forbanna viktig for dere der ute, hva med å kjempe for at kvinner i gjennomsnitt skal ha samme lønn som menn? Eller at kjønn ikke skal være en avgjørende faktor for om man blir ansatt i en bedrift eller ei?
      Og nei, jeg er ikke en 42 åring med “gammeldagse” syn som mener verden bør gå tilbake til 1960. Jeg er en 17 år gammel jente som respekterer kroppen min såpass at jeg ikke ønsker at 50+ år gamle menn skal sikle av et bilde av den naken.
      Heier på deg, Martine!

    51. Du skriver på bloggen at Sofie er en bestevenninne av deg, også skriver du et sånt innlegg indirekte om henne kun for å få lesere? Jeg synes du kunne spart deg det, du lar desperasjonen etter lesere gå på bekostning av vennskapet deres? Det er å rope etter oppmerksomhet det. Det har ikke noe med deg å gjøre at de ville poste et sånt innlegg som tar opp en viktig sak, nemlig likestilling, men likevel må du skrive om det og gjøre narr av det for å ha noe “verdig” å skrive om…

    52. Jeg er så 100 % enig med deg Martine. Ingen grunn til å blottlegge seg for hele verden bare pga likestilling. De burde tenke på at det er unge jenter som leser bloggen deres også, og de er svært lett påvirkelige. Plutselig ser vi 12 åringer som legger ut puppebilder på instagram… Verden er så jævla fucked up disse dager. Blir så flau på deres vegne.

    53. Sååå enig i det du skriver! Fantastisk at det ennå finnes noen smarte bloggere i dette landet. Føler alle andre gjør alt for å komme høyere opp på blogglisten😫 Tenk bare på alle di små jentene som leser bloggene deres og blir påvirket? Synes det er TØFT at du står ved ditt og ikke lar deg påvirke av slik dumhet:)

    54. “For meg virker det kun som et rop etter oppmerksomhet”
      Synes du er galt at folk tar et “rop” etter oppmerksomhet? hvorfor i såfall? Er ikke også du opptatt av å få oppmerksomhet med bloggen din?
      “Om man kun st�r � poser derimot, med puppene p� vift blir det litt i dr�yeste laget for min del.”
      Hvorfor er det drøyt? Hva er det som er så galt med å vise frem brystene sine?

    55. Får litt vondt av den likestillings saken, er det så viktig liksom? Enkelte ting må men vel bare leve med? f.eks at kvinnens bryster blir sett på som noe sexuelt.. dette er min mening da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg