Migrene uten vondt i hodet?

Hei dere!

I dag har jeg egentlig ikke gjort noe som helst.. Eller jeg har stemt og spist brødskiver hos bestemor og bestefar. Etter jeg hadde spist de to brødskivene sovnet jeg. Haha, det skjer alltid når jeg legger meg på sofaen hos bestemor og bestefar. Jeg sov i hele tre timer. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig en gang, for jeg sovnet ganske tidlig i går. Jeg våknet opp i dag med veldig vondt i nakken og ryggen, og jeg har en liten mistanke om at jeg egentlig skulle hatt migrene i dag. Hver gang jeg får migrene får jeg også veldig vondt i nakke og rygg, jeg blir også kvalm og føler meg veldig dårlig. Som flere vet tok jeg botox mot migrene for noen uker siden, og jeg har ikke vondt i hodet lenger. Det eneste er at jeg får migrene, bare ikke vondt i hodet. Jeg merker det på hele kroppen, og derfor er det veldig merkelig at jeg ikke har vondt i hodet i det hele tatt. Det er bare nakken som blir vond og kroppen blir veldig sliten. Jaja, derfor har jeg med andre ord tatt det veldig rolig i dag. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Legger med et bilde fra da jeg følte meg litt mer fresh enn hva jeg gjør i dag. Jeg ble forresten ganske flau da jeg kom til skolen jeg skulle stemme på i sta. Det virket som om folk pyntet seg for å stemme, mens jeg kom med hettegenser, joggebukse, de pelsjakkene alle har + en dott på hodet. Jaja, det viktigste var vel at jeg stemte!

Nå straks kommer en venninne til meg, og vi skal spise sushi. Jeg merker at formen ikke er helt på topp, så derfor blir vi nok bare å se på serier ellernoe. Jeg er også veldig spent på hvem som vinner valget, for sist jeg så på nyhetene for et par timer siden var det veldig likt. Dette blir spennende, men det er selvfølgelig en side jeg heier mer på enn den andre. Jeg vet ikke om dette er feil å si, men jeg har selv merket veldig lite forskjell fra da vi hadde Arbeiderpartiet til Høyre. Derfor tror jeg ikke jeg kommer til å merke særlig forskjell nå heller om AP vinner. Uansett, dette blir spennende! 

9 kommentarer
    1. Jeg merket stor forskjell når høyre vant enn Ap var. Og høyre har gjort mer enn ap gjorde de 8årene

    2. Hei. Jeg bruker også botox mot migrene og får noen injeksjoner i bakhodet og nakken, siden botox er et bedøvende middel blir ikke nakken like stiv. Det er nevrologen min som anbefalte det og jeg syns dette hjelper for meg. Kanskje det er noe du kan vurdere, hvis du skal ta det igjen 🙂

    3. Du får hodepine pga nakken/skuldrene. Du har tunge bryst og sikkert stram bh/ny stropper som stopper blodtblodtilførselen. Prøv å gå til en massør eller begynn å tren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg