I dag har vi vært kjærester i et halvt år

Hei dere!

Herregud, tiden har gått så utrolig fort.. I dag har Aleksander og jeg vært sammen i et halvt år, og det føles absolutt ikke ut som det. Det føles ut som om vi kom hjem fra Mexico for en uke siden, men neida.. Det er over et halvt år siden vi kom hjem fra Mexico, og jeg tror aldri jeg har følt at tiden har gått så fort. Det har vel kanskje noe med at dette har vært det beste halvåret i mitt liv. Jeg har aldri opplevd så mye før på så kort tid! Jeg har heller ikke hatt det så bra før, og det er takket være Aleksander. 

Et halvt år er jo ikke akkurat så veldig lenge, men jeg er sjokkert over at tiden har gått så fort. Det føles ut som om bare tiden har flydd forbi, og jeg skulle gjerne fått den til å stoppe opp litt..

Jeg husker da jeg la ut dette bilde for første gang. Det var da kjæresteryktene begynte å svirre, men neida.. Vi sa vi var venner, haha! Vi var så klart sammen da dette bilde ble tatt♡

Så over til litt kliss… Tusen takk Aleksander for at du har gjort dette halvåret så bra! Det er ingen jeg har det så gøy med som deg, og jeg er så takknemlig for at jeg har en så fin og snill gutt som deg. Du får meg til å smile uansett hva. Jeg føler meg som verdens heldigste jente♡ Jeg har funnet en som både er min bestevenn, og kjæreste! Du er den snilleste, kjekkeste, fineste, morsomste, godeste og rareste personen jeg vet om. Tusen takk for at du er du♡ 

Jeg savner han så mye nå, for han er i Bergen.. Akkurat nå frister det mest å hoppe på første fly dit. 

 

17 kommentarer

Siste innlegg