Dette har vært redningen!

Annonse

Jeg har fortalt dere flere ganger om Hair Luxious fra Good For Me, men jeg tenkte nok en gang å fortelle litt om hvordan håret mitt har det nå♡

Jeg har nå tatt en tablett daglig og jeg er utrolig fornøyd med resultatet. Håret mitt føles så mye bedre, og jeg merker det er mye sunnere. Jeg har ikke lenger de store flokene hver gang jeg våkner, og håret mitt er ikke lenger helt umulig etter en tur i dusjen. Dette produktet lover et sunt og sterkt hår, og også en naturlig hårvekst. Håret mitt vokser veldig fort av seg selv, så her vet jeg ikke om det har hjulpet noe. Håret mitt vokser hvertfall fort enda! Det jeg har merket mest forskjell på er at håret mitt føles sterkere og ser sunnere ut. 

Processed with VSCO with s2 preset

Det å ta en tablett daglig er nå i min rutine, og jeg kommer til å fortsette. Hair Luxious inneholder hele 8 typer B-vitaminer, så de har ikke spart på noe som helst med disse tablettene. Jeg vil ikke at håret mitt skal gå tilbake der det var, så ved siden av mye pleie av håret mitt er også disse tablettene nødvendig for meg. 

Jeg kan virkelig anbefale disse tablettene om noen har hatt de samme problemene som meg. Håret mitt har alltid vært viktig for meg, men det er ikke så veldig pent med slitt og ødelagt hår. Jeg har virkelig hatt problemer med håret mitt det siste halvåret, men endelig føler jeg at jeg har fått mitt gamle hår tilbake. Nå kan jeg bare si hadebra til tørt og slitt hår, for Hair Luxuios har reddet håret mitt. 

Dere finner direktelink til tablettene HER

13 kommentarer
    1. Eg bruker disse og er veldig fornøyd med dem. Håret mitt vokser ikke fort tror eg.. men håret ser no sundt og friskt ut….

    2. Skulle likt å vite hvor mye du tjener på dette her siden du annonserer for det stadig vekk. Små jenter på ca 10 år leser bloggen din! Du vet så godt hvor mye du påvirker!! uhyre smålig av deg !

    3. Nå ble jeg en smule forvirra siden du skrev 1 tablett pr. dag siden jeg har innbilt meg at det stod 2 på boksen. Måtte sjekke, og ja, det står jo 2 pr. dag, hvorfor tar du bare én?

    4. Hei Martine😊
      Så utrolig fint sminket du var her!
      Kan du fortelle hva du har på øyelokkene og leppene?
      Hilsen Marie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg