Avstandsforhold suger

Hei dere!

Jeg får ofte kommentarer om det å ha et avstandsforhold, og om hvordan jeg takler det. Nå skal det sies at jeg ikke har merket stort til det å ha et avstandsforhold, og det er fordi vi er veldig mye sammen. Likevel skal jeg innrømme at det er vanskelig og ikke skulle møte kjæresten sin på fire-fem dager. Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvordan folk klarer å ha et avstandsforhold der man er fra hverandre i flere måneder, for jeg blir gal etter kun noen dager. 

Processed with VSCO with s2 preset

Det verste med det å bo et stykke unna hverandre er det å skulle legge seg og stå opp alene. Det føles så tomt.. De dagene Aleksander er her sovner jeg som regel aldri før langt på natt. Vi snakker, tuller, koser, ler, plager hverandre osv. hele tiden. Når vi plutselig er fra hverandre aner jeg ikke hva jeg skal finne på. Samme om morgningen. Da er det liksom ikke like mye vits å ligge lenge å dra seg i sengen lenger. Det er ikke bare å ta seg en kort biltur til Bergen, selvom jeg alt for ofte skulle ønske det. 

Jeg merker at jeg savner han skikkelig nå, så jeg klarer ikke en gang å tenke på hvordan det skulle gått flere måneder uten han. Dere som er i avstandsforhold der man ikke ser hverandre på lang tid er tøffe, og ikke minst sterke. 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg får jo en del av disse kommentarene om hvordan vi takler et avstandsforhold, men der har jeg dessverre ikke mange tips. Det eneste vi gjør når vi er fra hverandre er å facetime mye, og da mener jeg mye. Haha, vi facetimer flere ganger om dagen og det hjelper litt på savnet. I tillegg snakker vi en del på Facebook, og vi oppdaterer alltid hverandre på hva vi skal. Da får vi hele tiden litt innblikk i hva den andre driver med, og vi er flinke til å snakke sammen. Ellers teller jeg bare ned dagene til neste gang jeg ser han hver gang vi drar fra hverandre, men denne gangen aner jeg ikke når jeg ser han neste gang. Jeg har masse greier her i Oslo neste uke, mens han har ting å gjøre i Bergen. Derfor vet jeg ikke når jeg ser han neste gang, og det gjør meg lei meg.

 

21 kommentarer
    1. Det går dårlig mellom dere så lenge du kombinerer nakenbilder og avstandsforhold i et helt innlegg eller ?😂👏

    2. Avstandsforhold er noe dritt! Kjæresten min er canadadisk og bor der borte. Før jeg begynte på universitetet hadde vi mulighet til å reise å møte hverandre decently ofte. Nå får vi ikke møtes før desember, jobber og med å få ordnet visa til han, men tar tid..

    3. Be strong!❤️ Jeg elsker deg og Isabelle!! Hadde dødd om jeg møtte dere!❤️😭 Dere betyr såååå mye for meg!!!❤️❤️❤️ Dere er sjukt pene!!! Hver kveld, og da mener jeg hver kveld, ser jeg på dere på yt!!❤️❤️ Nå også faktisk!! Jeg ser på at dere leser opp hatkommentarer, og dere er virkelig sterke!!!❤️❤️❤️ Klem fra en veeeldig stor fan!!💗💗

    4. Skjønner hva du mener! Har vært sammen med samboer i 7 år nå. Da vi hadde vært sammen i to år flyttet jeg til Tromsø for å studere, og han ble igjen hjemme (Larvik område) og pusset opp og renovert et hus vi hadde kjøpt. 3 år med skole gikk fort, og jeg ble faktisk vant til avstandsforhold! Første året var helt jævlig da😫 Og mange venninner som hadde kjæreste sørpå ble det slutt med, en etter en. Mange som ikke taklet det. Men nå sitter vi her, med 7 års dag straks, ferdig utdannet, nyttt hus og 25 uker på vei med liten baby!
      Lykke til videre!
      Hilsen jente 25:)

    5. Jeg har avstandsforhold å min kjæreste bor i Thailand.
      Jeg var akkurat der i en måned men før det var det 6 mnder uten å være med han.
      Om man er forberedt på det og vet at det er sånn så går det greit.
      Kjipt ja, men man blir vandt til det.
      Neste gang blir i desember.
      Vi har vært sammen i snart 2 år.

    6. Er det du Martine Lunde som svare på alle meldingene eller har du ansatte folk som gjør det for deg under ditt navn?😂

    7. Uff! Skjønner at få dager er fælt!
      Jeg og kjæresten min var nylig i avstandsforhold! Vi ble sammen rett etter han kom inn i militæret, så de siste 6-7 mnd har vi bare sett hverandre kanskje 1-1,5 mnd til sammen! Nå er han heldigvis dimmet og vi skal gifte oss i desember! Men avstand er noe drit! De første 10 dagene er verst da, så jeg skjønner du synes det er fælt❤️
      Heier på dere☺️

    8. Aleksander, aleksander, aleksander… dette blir for kjedelig i lengden. Finn på noe annet å blogge om a

    9. Min kjæreste bor i Australia, vi ser hverandre kanskje to ganger i året. Snart vært sammen i to år, og 1 1/2 år av disse har vært avstand. Har på en måte blitt vant til det, men gud så sliten jeg begynner å bli av nå

    10. Jeg har en far som jobber ute. Kjipt når han drar men så godt å tenke på den siste dagen før han kommer hjem. 😊Han har jobbet slikt i snart 10 år så jeg er blitt vant til det.
      stå på!!!!! Heier på deg❤️

    11. Jeg er i et avstandsforhold og det suger skikkelig! Nå er det 1 uke siden vi så hverandre sist, men det føles som 1 år. Jeg vet ikke når vi ser hverandre igjen, den følelsen er skikkelig vonde. Savner han sykt mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg