Effektiv

Hei dere!

Nå har jeg akkurat fått satt meg ned for å spise med mamma. Mamma sov hos meg i natt, og det var faktisk første gangen. Det var kjempekoselig, og vi ble sittende til ganske sent i går mens vi så på TV og spiste masse digg.

I dag dro jeg til byen klokken halv 9, for jeg skulle møte opp hos Beautyhouse klokken 9. Jeg har gjort noe veldig morsomt der, og jeg gleder meg til dere får se!

Deretter dro jeg videre til pressekontakterna. Det fikk jeg med meg masse produkter som jeg gleder meg til å teste fremover. Jeg har aldri vært hos et PR byrå før, så det var veldig gøy!

Etter det dro jeg videre for å kjøpe meg en ny vinterjakke. Den jeg kjøpte er så fin, og jeg kommer til å vise den til dere senere.

Jeg har også drukket kaffe med mamma og venninnen hennes i dag, så med andre ord har jeg fått gjort veldig mye i dag. Klokken er bare halv to, men jeg føler den er mye mer.

Senere i dag skal jeg til bestemor og bestefar for å spise der, også skal jeg møte en venninne senere i dag. Det blir bare en rolig kveld på meg i dag, for imorgen er det klart for konfirmasjon. Jeg gleder meg så mye!

Vi blogges mer senere i dag, og da med ordentlige bilder av den nye jakken♡

4 kommentarer
    1. Hei Martine! Jeg er utrolig stor fan av deg, men har et spørsmål! Du har så ubeskrivelig fint hår, mens jeg har et digert (mener digert!) krusete tørt krøllete hår. Hva kan jeg gjøre for å få det som ditt? (Er brunette og vil være det, bare ditt hår) beklager for teit spørsmål

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg