Min første kvise i panna

Hei dere!

Nå sitter jeg hos en av bestevenninnene mine, for moren hennes skal feire bursdagen sin i dag. Moren til Therese lager VERDENS beste kaker, og kakebordet i dag ser helt fantastisk ut!

Det har forresten skjedd noe, som aldri har skjedd før. Jeg har fått min første kvise i pannen, noen sinne. Haha! Jeg har aldri hatt en kvise i pannen før, så dette er nesten et stort øyeblikk for meg. Jaja, tok bare 21 år før jeg fikk min første kvise i pannen da. Følte jeg måtte få med dette i et innlegg, hehe..

Se på det fine smykke mitt forresten. Jeg fikk det av en annen bestevenninne som heter Amanda, og jeg synes det er så fint! Det passer så bra med bokstavsmykket mitt også, så dette gleder jeg meg til å bruke masse fremover.

Nå skal jeg spise kaker, så blogges vi mer senere!

19 kommentarer

Siste innlegg