Aleksander blir skuespiller

Hei dere!

I går var vi som sagt på høstlanseringen til MTG, og det var ikke uten grunn. Jeg har jo visst om dette en god stund nå, men endelig kan vi fortelle dere også! Aleksander har fått en liten rolle i den nye serien som heter MELK. Han spiller kjendiskjekkas, og det er vel ingen som kan gjøre den rollen bedre enn han. Jeg synes det er så morsomt at han skal tilbake på skjermen igjen, og denne gangen som skuespiller. Han synes det å være skuespiller var kjempegøy selv, så kanskje det er noe han vil fortsette med? Jeg gleder meg masse til å se scenen han er med i, og i mellomtiden kan dere sjekke ut et lite klipp som har blitt lagt ut allerede. Det klippet finner dere HER

Jeg er så stolt over å være dama til kjendiskjekkasen, hehe! Serien hadde premiere på Viafree i går, men Aleksander kommer ikke på skjermen før 19. September. Så det er bare å følge med folkens♡

12 kommentarer
    1. Tips te blogg innlegg/YouTube videoer.
      Du kan sminke Alexander og han deg.
      Du og Isabell kan sminke hverandre i blinde.
      Blindchallenge og spise random ting med bind for øynene
      Blogg innlegg om forskjell på Koss du sminke deg nå vs når du først begynte med sminke.
      DIY challenge
      Konkurranse?
      Blogge en tur på IKEA (alltid sykt gøy)
      Fortelle om en organisasjon som du brenner for og donerer til?

    2. Huff huff oiisan! Om Alexander vil blir skuespiller må han trene stumpen og tomten! Det har jeg gjort! Hva mener du? “Lurpia93fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg