Jeg har fått meg bil

Hei dere!

I dag tidlig dro jeg endelig tilbake til bilforhandleren for å bestille bilen jeg har sett på. Jeg har egentlig aldri vært i tvil på om det er den jeg vil ha, for jeg liker den så godt. Den er perfekt for meg! Da vi kom til bilforhandleren snakket vi om alt fra farge, design inni bilen og masse ekstra ting man kunne få med. Den nye bilen min kommer til å bli så utrolig kul, og jeg er så fornøyd med designet på den. Jeg vil ikke røpe så mye enda, for jeg har mest lyst til å vise dere bilder av den når jeg får den. Kanskje jeg skal vlogge den dagen jeg henter den, så kan dere få se skikkelig hvordan den ser ut? Jeg kan jo røpe så mye som at den har beige skinnseter og at den er svart og beige inni. Åå, jeg gleder meg til den kommer! Den kommer ikke før i November, så det er enda en stund til. Det passer jo egentlig ganske bra, i og med at jeg ikke har lappen enda. Nå må jeg bare jobbe mye med lappen fremover, slik at jeg har lappen når bilen kommer. Jeg har forresten øvd en del på teorien i det siste, og jeg synes det er kjempevanskelig! Jeg må derfor bare øve masse, slik at jeg får tatt teorien så fort som mulig.

Ellers har jeg vært på et annet møte i dag, og herregud så kult dette blir. Jeg gleder meg så mye til å kunne fortelle dere om det, selvom jeg tipper det blir en liten stund til. Det er så mye morsomt som skjer fremover, og jeg skulle ønske jeg kunne fortalt dere alt. Heldigvis er det ikke så alt for lenge til dere får vite om det første jeg jobber med nå, og det blir så sinnsykt kult! Det blir en drøm som går i oppfyllelse for meg hvertfall, og jeg tror dere kommer til å like det!

Nå skal jeg være litt med Aleksander, før vi snart skal kjøre han på flyplassen. Jeg vil ikke at han skal dra, men det blir nok ikke lenge til vi ser hverandre igjen♡ 

14 kommentarer
    1. Kult! Når du kommer deg i teori og lesestoffet så kommer det til å gå lekende lett, lover deg! Lykke til med bilkjøp og lappen 🙂

    2. Les den boken, ta litt notater og så øver du på teoritentamen.no.
      Det gjelder å tenke logisk når du skal ta prøven 🙂 Masse lykke til! Du klarer det.

    3. Gratulerer⭐️
      Da jeg tok lappen bestemte jeg meg for å ta testene på teoritentamen.no såpass mange ganger at jeg hadde ca 4-5 feil hver gang. Brukte et par dager på dette og bestod teoritentamen med en gang morgenen etter. Har lest igjennom teoriboken 1 gang. Dette klarer du så bra😁

    4. Jeg driver også med teorien
      Du klarer nok å få lappen så fort du vil hvis du øver masse, og masse lykke til du klarer dette stå på så klarer du å åpna det du vil! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg