Hvordan kan jeg ikke ha fått med meg dette?

Annonse

Hei dere!

Akkurat nå skjønner jeg absolutt ingenting. I blant lurer jeg på om jeg lever unner en stein, eller hva som er greia. Jeg oppdaget nemlig akkurat Missguided hos Nelly. Altså, hvordan kan jeg ikke ha fått med meg det? Jeg elsker Missguided, og har bestilt derfra flere ganger. Det eneste kjipe med å kjøpe fra nettsiden til deres er at man får en helt syk tollregning. Derfor ble jeg så sykt glad da jeg så Nelly hadde det. For all del kan Nelly ha hatt dette inne kjempelenge, men det har ikke jeg fått med meg. Derfor har jeg selvfølgelig bestilt et par plagg derfra allerede, og nå tenkte jeg å vise dere det + litt andre favoritter♡

1. HER  2. HER  3. HER

Jeg har både bestilt nummer 1 og 2. Jeg har skikkelig lyst på nummer tre også, så jeg vurderer å bestille den også. Hva synes dere? Burde jeg bestille den eller ikke? Jeg synes hvertfall den også er utrolig fin!

4. HER  5. HER  6. HER

Nummer 4 har jeg allerede bestilt. Jeg synes også den røde kjolen er så fin! Jeg får ofte høre at jeg kler rødt, så denne måtte jo vært midt i blinken for meg. Det ender nok med at jeg bestiller den, haha! Og den rosa bandagekjolen.. Altså, den er så fin! Jeg har en del bandagekjoler allerede, så jeg tror ikke jeg kommer til å bestille den. Jeg velger uansett å vise den til dere, for det er en av de billigste bandagekjolene jeg har sett!

Dere finner hele utvalget til Nelly med Missguided HER

Missguided har faktisk en egen butikk i London, og jeg angrer meg for at jeg ikke kjøpte mye mer der. Så nå er jeg kjempefornøyd med å ha funnet ut av dette, og nå kommer jeg til å følge med fremover. Yey♡

8 kommentarer
    1. Martine du passer alt mulig❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg