MINE FAVORITTER

Hei dere! 

Da jeg spurte dere om forslag til blogginnlegg fikk jeg inn sykt mange bra forslag. Derfor tenkte jeg nå å fortelle dere om alle mine favoritter. Alt fra butikker til produkter. Dette blir gøy!

Mitt favoritt sminkeprodukt- Hm, denne er veldig vanskelig.. Jeg har mange favoritter i sminkepungen, men om jeg kun kan velge et produkt må det kanskje være serumet mitt fra ByTerry. Det er egentlig ikke et sminkeprodukt, men jeg bruker det veldig ofte de dagene jeg ikke orker å sminke meg. Dette serumet gir meg verdens fineste glød, og så fort jeg påfører dette ser jeg mer våken ut. 

Mitt favoritt sminkemerke- Her må jeg nok si The Balm, Bourjois eller Mac. Jeg klarer faktisk ikke bestemme meg mellom de tre. 

Min favoritt TV serie- Her burde jeg vel si Paradise Hotel? Hehe, neida. Mitt favoritt TV program må nok være Fire Stjernes Middag og The Kardashians. To veldig forskjellige programmer, men jeg elsker å se på det. Paradise Hotel også er en av mine favorittprogrammer. Jeg elsker å se fulle ungdommer drite seg ut på et luksushotell i Mexico :PP 

Processed with VSCO with s2 preset

Min favorittfilm- Denne er veldig vanskelig, og det er fordi jeg ser veldig sjeldent på filmer. Jeg liker best serier, så denne vet jeg faktisk ikke hva jeg skal svare på. Kanskje en eller annen haifilm, eller Magic Mike? Haha, jeg aner virkelig ikke. 

Min favoritt matbutikk- Jeg drar egentlig kun innom Kiwi, fordi det ligger nærmest. Så ja, da blir det Kiwi. Egentlig er vel Meny og Coop ti ganger så bra, men det ligger et stykke unna. 

Min favoritt klesbutikk- Om jeg bare får velge ut ifra butikkene i Norge er svaret ganske enkelt. Min favoritt klesbutikk er Kouture, men Zara er jeg også veldig glad i!

Mitt favoritt klesplagg- Bunaden min! Det er et veldig enkelt svar, for jeg elsker bunaden min. Jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til å bruke den mye oftere.. Er så kjedelig at et så fint plagg kun blir brukt en gang i året. 

Mitt favorittgodteri- Jeg elsker surt godteri, og det er vel det eneste godteriet jeg spiser. Jeg bryr meg ikke om hva det er, så lenge det er SKIKKELIG surt. Nam!

Min favorittfarge- Svart og gull er mine to favorittfarger, og kombinasjonen av disse to er nok det man ser meg mest i. Den dagen jeg flytter i hus skal jeg ha et rom som er helt svart. Da mener jeg alt fra gulv, vegger til alt interiøret. Jeg elsker svart!

Min favorittbrus- Det må helt klart bli cola, og jeg drikker alt for mye av det. Jeg drikker hvertfall en liten flaske med cola hver dag, og jeg bestiller det alltid på restauranter. 

Min favorittapp- Instagram og Snapchat må det helt klart bli. Jeg trenger vel ikke utdype noe hvorfor disse er mine favoritter, for jeg tipper kanskje de fleste er enig med meg der?

Min favorittmat- Okei, her klarer jeg hvertfall ikke å bestemme meg. Jeg elsker mat, og jeg har så mange favoritter. Jeg elsker alt fra sushi, burger, taco, salat, biff, spaghetti osv. Jeg klarer faktisk ikke å bestemme meg på denne, for jeg er så glad i alt mulig! 

 Processed with VSCO with s2 preset

Favoritt reisemål? Her er det egentlig det samme, så lenge det er til et varmt sted eller en storby. Jeg er veldig glad i shopping i London, men jeg er også veldig glad i å ligge på stranden i Spania. 

Min favorittartist- Jeg tror ikke jeg har noen artist jeg liker veldig godt. Jeg hører på mye forskjellig, og de fleste sangene jeg hører på vet jeg ikke hvem som synger en gang..

Vi bloggeees♡

 

 

 

15 kommentarer
    1. Kan du vær så snill å svare på om det er deg på msp (moviestarplanet)? Vist ikke har du blitt hacka!!! Du må svare, vær så snill.

    2. Hvis du måtte velgt 1 by eller 1 land å bo i hvilke hadde du valgt og hvorfor begynte du med blogging? ❤

    3. Hvis du liker surt godteri burde du be Isabelle kjøpe med seg fra USA de har utrolig mange forskjellig surt godteri, hadde vært en morsom video. Dere kan smake på warheads, atomic waste, sour patch kids osv

    4. wow vi har veldig mye til felles. Jeg elsker alt av mat, fasinert av haier og liker filmer og dokumentarer om hai, jeg liker også stjernes middag og andre matprogrammer og også kardashians. Jeg synes 2 verdenskrig er dritsepennende og har vell sett alt av dokumentarer og slikt om det. mye av det andre stemmer også til meg haha. soulmates? neida.. joda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg