Det frister mest å dra til Bergen..

Hey!

Nå har jeg endelig kommet hjem, og jeg er så sliten. Det å reise blir man sinnsykt sliten av, selvom det kun er en liten time på flyet. Jeg sitter nå hos bestemor og bestefa, og har akkurat fått i meg litt mat. Jeg har egentlig ingen planer resten av dagen, men akkurat nå frister det mest med en powernap. Selvom vi dro fra utestedet klokken 1 i går, sovnet vi ikke før 5.. Vi spiste og så på youtubevideoer. Plutselig da jeg sjekket klokken var den 5, og da tvang jeg meg selv til å sove. Jeg våknet klokken 10 i dag, så jeg fikk ikke mange timene med søvn. 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har egentlig ikke særlig mye planer denne uken som kommer. Det er veldig deilig, men samtidig frister det da mest å dra til Bergen. Likevel får jeg bare holde meg hjemme, siden jeg skal i konfirmasjon neste helg. I tillegg savner jeg venninnene mine, så de også må jeg få vært med. Ellers må jeg bare få ryddet i en del klær, fordi jeg har alt for mye. Jeg startet å rydde i klærne mine før Bergen, men jeg ble ikke helt ferdig. Derfor vil jeg også få til dette denne uken. 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg føler også jeg har blogget ganske dårlig de siste dagene, men det er fordi jeg ikke har hatt tid. Alt har gått i ett, og jeg er veldig lei meg for at bloggen ikke har vært på sitt beste. Så om noen har noen bloggønsker er det bare å legge igjen en kommentar! Helst ikke om Aleks, for jeg føler virkelig jeg har skrevet alt om forholdet vårt nå. Haha!

26 kommentarer
    1. Det hadde vært gøy med noe:
      Mine favoritter i klesskapet
      ?Ting du vil gjøre før du dør
      ?Ting du angrer på fra pH
      ?Oppskrifter
      ?Diy
      ?storytime
      ?Min første gang
      ?Dine favoritter (sminkeprodukter, mat, butikker, merker, brus, farger)
      ?Dine fremtids drømmer( i bilder, lzm brudekjole, hus, bil, litt sånt)

    2. Kan du bør så snill å svare på om det er deg på msp?? Fordi vist ikke har du blitt hacka!!! Du må svare, vær så snill<3

    3. Kan du bare vær så snill å svare på om det er deg på msp? Vist ikke det er deg er du hacka på Snapchat.

    4. Jeg har veldig lyst på et blogginnlegg der du forteller og viser dine favoritt bilder gjennom tidene! Det kan være et du har tatt eller er med på!♥️

    5. Ting du vil gjør før du dør, angre på fra på ph, storytime, smash or pass og hvem kjenner meg best av sofie alex og moren din? pliiiiiiizz:))

    6. Kan du vær så snill å svare på om det er deg på msp (moviestarplanet)?? Jeg døør etter å få vite det. Hvis det ikke er deg burde du skaffe et nytt passord på snapchat, fordi noen la ut et bilde av at de spilte det. Vist det er deg, kan du si ifra?

    7. Hei..
      Jeg bor selv i Drammen og har en kjæreste i Bergen! Jeg vet du er lei av alex innleggene siden du har skrevet en del! Men kunne du sagt litt hvordan du opplever avstanden? Og eventuelt utfordringer? Fordi for meg så føles det ut som om jeg får kjærlighetssorg hver gang vi reiser fra hverandre.. Og jeg er ekstremt sjalu, Ahha! Også er vi ikke like gamle som deg og Alex, så vi kan ikke bo sammen ennå heller..

    8. Vet jeg maser, men jeg lurer bare så sykt på om det er deg på moviestarplanet. Er det deg eller en som utgir seg for å være deg?

    9. Har aldri sett at hu har skrevet om at hu spiller moviestarplanet. Hvor kan jeg finne at hun har skrevet at hun spiller det?

    10. Kan du vær så snill å ha “topp 5 favoritt outfit” eller noe💙💙💙 blir så inspirert av stilen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg