Sminkefri, kleskrise og drone

Hei dere!

I dag har jeg egentlig bare sløvet hjemme hos Aleksander. Jeg har fått svart på en del mail, og blogget litt. Etter en stund bestemte vi oss for å dra på et senter like ved han, fordi han skulle klippe seg.i tillegg har jeg tidenes kleskrise, for imorgen skal vi på et event. Klærne jeg har bestilt har enda ikke kommet, så jeg har løpt rundt i alle butikkene i dag. Som forventet fant jeg absolutt ingenting.. Norge må ha det dårligste utvalget av klær og butikker, for hvordan kan man gå i alle butikker uten å i det hele tatt finne en fin topp? Alt er så basic..

Jeg orket heller ikke å sminke meg i dag. Jeg elsker å gå uten sminke, så i dag ble det en Sminkefri dag. Jeg har sminkefrie dager hvertfall tre ganger i uken, og det er så deilig!

Ellers har vi flydd drone i dag! Det er så gøy, og bildene blir helt syke. Jeg ser for det meste på at Aleksander kjører, men i dag prøvde jeg litt selv også. Jeg synes det er ganske skummelt, for jeg er livredd for å miste kontrollen på den. Jeg har flere ganger tenkt tanken på at den kan surre seg fast i håret mitt ogsånt, og det vil jeg helst unngå..

Nå skal jeg en tur til søsteren til Aleksander, mens han skal til en kompis å jobbe litt. Det blir koselig!

12 kommentarer

Siste innlegg