Dagens innkjøp♡

Annonse

Hei dere!

I dag dro jeg en tur på senteret mens Aleksander trente. Jeg ble gående et par timer, og da fant jeg selvfølgelig noe jeg likte. Egentlig var planen å finne noe klær til helgen, men det fant jeg ikke. Istedet fant jeg heller litt andre greier som jeg tenkte å vise dere nå.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Genser- Bikbok  Bukse- HER  Sko- HER (Skoene kjøpte jeg ikke i dag, men de finnes i rosa her. Så fine!) 

Denne buksen ELSKET jeg. Jeg synes rumpa ble så fin i den, og i tillegg satt den skikkelig bra. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte denne i svart også.. 

Strikker HER

Disse strikkene har jeg hørt mye bra om, så de kjøpte jeg med meg nå. Jeg har en venninne som bruker disse hele tiden, så jeg er spent på å se om jeg liker de like godt.

Denne finner dere HER.

Denne har jeg faktisk aldri sett før, og jeg har heller aldri hørt noen snakke om denne. Jeg fant den i en butikk på det senteret, og jeg ble selvfølgelig nysgjerrig på hva dette var. Jeg prøvde litt på hånden, og dermed var jeg solgt. Hvorfor har ingen fortalt meg om dette produktet før? Dette er en kombinasjon av en dagkrem som skal gi fuktighet og glød til huden, og en lett foundation. Perfekt til de dagene man ikke orker å ta på seg en tung foundation. Denne ga meg en sinnsykt fin glød! Jeg er også helt sikker på at denne er like fin under en vanlig foundation også, slik at man får litt ekstra glød. 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg