Paradise Hotel- Dette ble ikke vist på TV

Hei dere!

Jeg har sett noen av de andre deltagerne skrive noe lignende som dette før, men jeg henger som vanlig etter. Derfor tenkte jeg å fortelle dere mer om hva som ikke ble vist på TV!

Vi ble fulgt til rommet- På den ene festen var alle sammen så sinnsykt fulle, så det er nok en grunn til at det ble vist lite fra akkurat den festen. Det endte vel med at alle hoppet ut i bassenget og det ble et lite trekantdrama mellom Petter, Andrea og Kevin. Kvelden endte hvertfall med at Aleksander og jeg måtte bli fulgt ned til bungalowen vår. Vi hadde latterkrampe hele veien og jeg synes egentlig ganske synd på den deltageransvarlige som måtte følge oss ned. 

Grunde og jeg sang Øystein Sunde- Jeg elsker Øystein Sunde, og den ene dagen turte jeg endelig å fortelle de andre om min kjærlighet til han. Utrolig nok var jeg ikke den eneste som digger han, for det gjør nemlig Grunde også. Derfor fikk vi satt på Øystein Sunde sine sanger ved bassenget, og Grunde og jeg sang for full hals. Lunde, Grunde og Sunde♡

Henote fant en pung- Dette her var faktisk sinnsykt morsomt! Henote, Teele og jeg satt nede på rommet til Grunde og Henote, og plutselig skjedde det noe sykt. Vi fant en larve som begynte å bli en sommerfugl. Vi satt lenge og fulgte med på denne, og ingen kom på hva det her het. Alle var enige om at dette ble kalt noe merkelig, for jeg husker vi lo mye i timene på skolen da læreren fortalte hva dette ble kalt. Til slutt kom Henote på det (trodde vi), og det het så klart en pung. Vi satt lenge og snakket om denne pungen, og til slutt ville vi filme alt det her. Henote løp derfor til Grunde og sa hun trengte telefonen for å filme pungen. Grunde skjønte jo ingenting, og jeg tror han ble ganske oppgitt når han skjønte hva Henote skulle frem til. En PUPPE, ikke en pung.. 

Alle på hotellet visste at Isabelle kom til å ryke- Dette sjokkerte meg skikkelig inne på hotellet, og jeg var helt sikker på at det skulle komme tydeligere frem på TV. Alle på hotellet bortsett fra Isabelle, Aleksander og jeg visste at Isabelle kom til å ryke under Mr. og Miss Paradise uken. Til og med Petter var med på planen, og planen gikk ut på at Petter skulle velge Isabelle som partner. Deretter skulle Henote bytte inn Teele med Isabelle. Sykt at alle visste om dette bortsett fra oss.. Haha, det var vel da jeg fikk opp øynene og skjønte at jeg måtte spille. 

Jeg overtalte guttene til å velge Isabelle fremfor Andrea- Da det sto mellom Isabelle og Andrea med å få sitteplass, jobbet jeg som bare det. Noe som ikke kom med var at Andrea og Isabelle måtte sitte nede på solsengene, mens vi diskuterte. Jeg dro med meg en og en gutt bort for å snakke. Jeg tror jeg sa noe av det samme til alle guttene om at de var trygge bak Isabelle (wops), og heldigvis gikk det. Om Andrea hadde fått den sitteplassen hadde Isabelle røket ut, og det ville jeg ikke. 

Jeg jobbet for å skulle stå i en finale med Sofie og Morten- Dette kom faktisk ikke med på TV i det hele tatt, og det synes jeg er litt rart. Kvelden før finalen festet vi med juryen, og de skulle bestemme dagen etter hvem som skulle stå i en finale med Kevin og meg. Jeg jobbet hele den kvelden med å få de til å velge Sofie og Morten i en finale mot oss. Det var fordi jeg visste Kevin og jeg kom til å få fler stemmer enn Sofie og Morten. Hehe, sorry Sofie og Morten♡ Heldigvis gikk planen min i boks!

Processed with VSCO with s2 preset

Grunde, Soph, Aleksander og Isabelle visste at jeg skulle slippe kulen- Jeg fortalte faktisk alle disse fire på forhånd at jeg kom til å slippe kulen, så det var en del som visste om det. Jeg er så glad for at jeg kunne stole på de der inne, og at ingen fortalte om planen min til noen. Heldigvis gikk alt i boks denne gangen også, og jeg fikk sluppet kula. Yey!

Jeg glemte min egen bursdag- Jeg hadde bursdag inne på Paradise Hotel, men i og med at dagene går i surr der inne glemte jeg det. Jeg var ganske lei meg dagen før bursdagen min siden Aleksander røk ut, så jeg tenkte egentlig ikke særlig over at jeg hadde bursdag dagen etter. På bursdagen min våknet jeg og trodde det var en helt normal dag. Jeg var fortsatt lei meg, men da jeg kom opp på frokosten ble jeg i mye bedre humør. Kaker og is til frokost var virkelig helt perfekt!

Håper dere likte innlegget! Det er jo en god stund siden jeg har skrevet noe om Paradise nå, så det var veldig morsomt å mimre litt tilbake. Merker jeg savner Mexico veldig mye nå.. Kanskje jeg skal begynne å se hele sesongen på nytt? Om noen forresten vil søke til neste års Paradise Hotel kan dere sende inn søknad HER. Fader at jeg vant denne sesongen, om ikke skulle jeg meldt meg på igjen. 

 

9 kommentarer

Siste innlegg