Dette var veldig uvant

Hei dere!

Hvordan går det med dere? Med meg går det veldig fint, og jeg koser meg veldig i Bergen. Aleksander trener en del, og da blir jeg alene noen timer. Derfor prøver jeg å skrive ferdig alle innleggene for dagen da, slik at vi kan være sammen når han kommer hjem fra trening.

I natt sov jeg med fletter, og det var fordi jeg dusjet rett før jeg skulle legge meg. Om jeg sovner med vått hår er håret mitt et kaos dagen etter, så derfor bestemte jeg meg for å sove med fletter i natt. Jeg var jo forberedt på at håret mitt skulle bli krøllete, men ikke SÅ krøllete. Det var veldig uvant, men det er bare bra å prøve litt nye ting i blant. Jeg har alltid håret rett, så det var virkelig på tide at jeg hadde litt krøller. I tillegg tok jeg på meg en øyenskygge jeg aldri har brukt før i dag. Den var i det palettet Sofie og jeg kjøpte fra Inglot da vi var i Portugal. Jeg synes denne øyenskyggen var så fin, så denne kommer til å bli brukt mye fremover. Jeg så faktisk på Kardashian i går, og da så jeg at Khloe hadde på seg en lignende øyenskygge. Det var vel egentlig bare derfor jeg prøvde det ut i dag. Haha! 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Så om dere vil ha noen krøller raskt er det bare å flette håret når det er vått. Dagen etter våkner man opp med masse krøller! Hva synes dere om håret? 

31 kommentarer
    1. Var kjempe fint, fletta håret mitt før men krøllene i mitt hår holder ikke ut dagen. Og no så har eg litt kortere hår en det eg hadde så får vente til det våkser ut igjen 😊 du kledde å ha krøller 😊

    2. Har trening fra 20-21 nesten hver dag, og derfor sover jeg nesten alltid med fletter, selv om jeg har krøllete hår til vanlig liker jeg bedre krøllene jeg får av fletter❤️

    3. Så utrolig fint <3
      Har gjort dette før og det funker såå bra! Og krøllene blir så utrolig fine.
      Men hvor lenge holdt de hos deg ?
      Synes å huske at de forsvant fort fra håret mitt. Brukte du hårspray eller noe for at de skulle holde hele dagen? 🙂

    4. Pleier og gjøre det hver gang jeg dusjer på kvelden💜Det er en veldig god måte får å få krøller💜Du kledde det skikkelig💜

    5. Du kledde det sykt😍😍😍 du er så pen, nydelig og et stoooort forbilde!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    6. Du er veldig søt.
      Jeg har et spørsmål: blir du aldri påvirket av andre kvinner (f eks kjendiser) og blir litt deppa for at du ikke ser ut som dem? For meg er det et problem, jeg tenker veldig ofte på hvordan jeg skulle sett ut og sammenligner meg masse med andre. Men samtidig liker jeg den jeg er også. Jeg kunne aldri hatt en blogg, til det er jeg alt for ustabil/lettpåvirkelig. Hva er dine tanker rundt dette? Du virker så… selvsikker?!

    7. Hvorfor melder du deg ikke på sminkekurs? Får det kan du jo seriøst ikke! Du er helt hvit I trynet ditt, unaturlig og stygt som fy! Og hvertfall med brunkrem klint inn i hårfeste ser ut som du skal på karneval…. Stygg er du

    8. det var uvandt med tanke på at du alltid har det rett, men det var UTROLIG pent ! du kledde det veldig godt. du burde prøve og krølle det med krøll tang eller krølle det med rettetang en dag, tror du ville vært veldig fin med det 🙂 håper på og se det en dag

    9. Bare det at du spiller movieplanet sier alt om hvor sjukt barnslig du er.. Det er et spill for barneskolebarn.. Herregud, blir ikke typen din flau over deg??? Vi blir flaue på dine vegne… Men du gir oss en god latter hver dag, men det er ikke positivt for deg… Hahahahaha….

    10. For en fin look 😍 Dette kledde du veldig , super fresh 😊 Kan jeg få navn og nr på øyenskyggen ? Jeg har vært på let etter sånn farge lenge så det hadde vært kjempe snilt 🙂 ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg