Min ønskeliste denne uken♡

ANNONSE

Hei dere!

Det virket som at mange likte da jeg viste min ønskeliste og innkjøp. Derfor tenkte jeg å vise dere min ønskeliste akkurat nå. Jeg har ikke bestilt noe av dette enda, men jeg kommer nok til å klikke mye av det hjem nå i kveld. Jeg synes de har så mye fint på Nelly nå, og jeg skulle gjerne hatt alt. Jeg prøver derfor å begrense meg litt, men noe må jeg bare ha. 

1. HER  2. HER  3. HER 

Disse genserne er så fine! Alle disse må jeg nok ha, så de skal bestilles i kveld

4. HER  5. HER  6. HER

Jeg har en lignende jakke bare i grå, men denne i svart elsket jeg. Samme med skoene har jeg allerede i beige og svart, men disse gråe er så søte! Kjolen må være helt fantastisk nå i høst, og i tillegg synes jeg fargen var så fin

7. HER  8. HER  9. HER

Denne blusen er så fin både til fest og hverdags om man skal noe. Jeg holder fortsatt fast i sommeren, og denne playsuiten er så sinnsykt fin. Om jeg ikke får brukt den i år, da har jeg hvertfall noe å glede meg til å bruke neste år. Jakken derimot passer perfekt nå til høsten, i tillegg var den ganske billig!

Dere finner direktelink til Nelly HER♡ Er det noe av dette dere synes jeg bare MÅ bestille? Gjerne legg igjen en kommentar med hvilket nummer, så kan dere hjelpe meg litt. 

Vi bloggeees♡

13 kommentarer

Siste innlegg