Jeg har tatt botox

Hei dere!

Nå sitter jeg i Drammen, og grunnen til at jeg dro hit var for å ta botox. Dette har jeg ønsket så lenge, og endelig har jeg gjort det. Som sagt flere ganger før tar jeg ikke botox for rynker, men jeg tok det rett og slett fordi jeg sliter veldig mye med migrene og hodepine. Bare denne uken har jeg hatt hodepine 3 av 4 dager, så det sier litt. Nå krysser jeg fingrene for at dette funker, om ikke kommer jeg så klart ikke til å fortsette med dette. Jeg er hvertfall skikkelig glad for at jeg turte dette, og jeg skal fortelle dere mer om det senere!

Nå skal vi komme oss hjemover, også vet jeg ikke helt hva planen er. Tror kanskje jeg skal få vasket litt klær og så begynne pakkingen til Bergen. Bare to dager igjen til jeg drar, yey!

22 kommentarer
    1. Jeg tar også botox for migrene.
      Man setter sprøytene i sinna rynken, pannen ved hårfestet, spisemusklene, bakhodet og nakken

    2. Hei Martine!! Elsker deg kjempemasse og bloggen din!! Støtter valget ditt 100%❤️ Meeeeen ett tips som kanskje hjelper mot hodepine/migrene..? Siden jeg vil tro du sitter mye forran skjerm.. Kanskje du burde spør Øyelege/lege om at synet ditt har blitt påvirket av skjerm og derfor gir deg hodepine? da kan man få Avlastningsbriller👌🏼 Bare ett tips

    3. Vist du drikker mye pepsimax å andre lettbrus så får du migrene av aspatan som er et gift stoff de bruker i atomvåpen.. drakk å spiste mye lett produkter før når jeg trente hadde migrene å var kvalm hele tiden og fikk på toppen av dette ibs. Slutta med lett produkter å har så vidt vært dårlig å har kanskje migrene en gang i uka på grunn av stress 🙂

    4. Til deg som kommenterer over her at “aspatan” er et gift stoff som brukes i atomvåpen. For det første heter det aspartam, og for det andre er det et kunstig søtningsstoff som brukes for å erstatte sukker i brus. Det finnes ingen forskning i Europa som fastslår at aspartam er skadelig eller farlig for oss. Ikke spre usannhet om ting du ikke vet noe om. Det er mange unge mennesker som leser denne bloggen. Ver kristisk til hva dere leser på nett om slike ting. Feks VG, Dagbladet som elsker å lage overdramatiske overskrifter om forskning som ikke engang er gyldig.

    5. Da håper jeg du har gått til en som helt konkret ved hvor disse musklene sitter henne. Det skal ikke settes hvor som helst. Men konkret på de plassene som fremkaller migrenen.

    6. ER FOLK HELT DUMME HER?!?!
      Les dere opp! Botox er vitenskapelig bevist på å funke mot migrene. Migrene er ikke det samme som hodepine. Min pappa har horton-migrene aka selvmordsmigrenen som fårfolk til å ta livet av seg enn å holde ut smerten. Han tok botox og det har hjulpet han så mye. Les dere opp for faen!

    7. Vet ikke helt hvem som burde lese seg opp jeg, de som spørr om noe de lurer på i kommentarfeltet, eller den personen som brenner av tilbake med usakeligheter? Tror det e sistnevnte. Som en før nevnte i kommentarfeltet: “det er mange unge mennesker som leser denne bloggen”. Det er helt sant, tenk derfor over hva du skriver før du gjør det!
      Ett lite hint på at du går i feil retning på nettet: når du skriver noe du ikke kan sette ditt eget navn på, så har du skrevet noe du ikke burde👍🏼
      Enjoy!

    8. Videoen her viser hva dette såkalte “ufarlige” stoffet inneholder å hva det gjør med kroppen. Er en grunn for at fler å fler folk lider å er sjuke i dag, vi får i oss for nye dritt å ingen stiller spm om hva de putter i maten eller sprøyter i lufta osv.. illuminati er en fin ting å sette seg inn i å få opp øya å se åssen man egentlig lever..
      https://youtu.be/TB6L9S_jc5E

    9. Hei martine! Jeg ser du har kameraet anon G7X mark 2, og lurte på hva du synes om det? er keen på og kjøpe det, men er det bra til filming og bilder? 😀

    10. Hei. Hvis du får en rekvisisjon til en nevrolog så kan du få Botox støtte av staten. Du må selvsagt innfri noen punkter. Dette har jeg akkurat vært i gjennom og fått. Tar Botox hver 3 måned på nevrosenter i Sandvika og dette funker kjempe bra! håper det funker for deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg