Jeg vil ikke ha bilder av penisen din

Hei dere! 

Jeg har akkurat våknet, og jeg merket at jeg trengte litt ekstra søvn i dag. De siste dagene har jeg våknet alt for tidlig, og jeg har egentlig bare stresset rundt. I dag har jeg ikke avtaler før klokken to, så jeg har enda litt tid før jeg skal dra. Jeg ser skikkelig frem i mot denne dagen for jeg skal først på et spennende møte, så skal jeg møte Sofie og senere i dag skal jeg møte en annen venninne. Koselig!

Forresten! I går da jeg scrollet gjennom filtrerte meldinger på facebook dukket det plutselig opp et bar bilder fra en fyr. Dette var altså bilder av penisen hans og han virket veldig fornøyd med å ha sendt meg disse bildene. Altså, helt seriøst. Hva skal jeg med bilder av en ukjent gutt sitt kjønnsorgan? Jeg husker før da jeg hadde åpen Snapchat fikk jeg sikkert ti slike bilder daglig fra forskjellige gutter. Jeg håper virkelig ikke noen av dere gutta tror vi jenter blir opphisset av å se bilde av en utovertiss. Det gjør hvertfall ikke jeg, og det kan jeg svare med sikkerhet fra sånn alle jenter jeg vet om også. Det er ikke sånn at jeg koser meg med et bilde av en guttetiss, så jeg hadde satt stor pris på om dere gutter som sender sånt heller sender det til noen som vil ha det. 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg klarer ikke helt å skjønne tankegangen til disse guttene. Hvem i alle dager får for seg at “Nå skal jeg sende et bilde av tissen min til en person jeg ikke aner hvem er, eller som jeg aldri har snakket med”. Disse guttene kan jo ikke være mye oppegående, for det er jo veldig spesielt. Jeg kan skjønne om noen sender det til kjæresten sin, men ikke til en helt ukjent person. Jeg vil hvertfall ikke ha bilde av en hårete tiss i min innboks! 

Så ellers takk til dere som sender slike bilder. Jeg klarer meg veldig fint uten!

23 kommentarer

Siste innlegg