Bildene som aldri kom på bloggen.. KRISE

Hei dere!

Alle bloggere tar en del bilder i løpet av en dag, og jeg skal love dere at det er mange som ikke helt egner seg på en blogg. Jeg lo godt da jeg skulle finne frem noen bilder til dere, for det her er jo helt krise. Haha! 

Her tok jeg tannbleking, og herregud så gal jeg så ut. Haha! Jeg holdt på å le meg i hjel da jeg så meg selv i speilet med denne skinnen på, for hele munnen min så helt merkelig ut. Sykt pen da!

Altså, det finnes sikkert tusen bilder av meg der øynene mine er halvveis igjen. Ser ut som det er sekundet før jeg sovner. 

Jeg har også en haug av bilder der Aleksander får meg til å le. Det her er jo ganske søtt da, men dessverre ble det ikke brukt i noe innlegg før nå. Haha!

Hehe, ja hva skal man si? Jeg skulle lage et reklameinnlegg om en barberhøvel, og da tenke å prøve meg på noen bilder som ingen bloggere har gjort før.. Veldig kreativt, men dessverre ikke passende i et reklameinnlegg. 

Dette bilde ble tatt nå i helgen. Jeg vet ikke hva som skjedde her, men jeg ser veldig lite fornøyd ut..

Hahah! Jeg ler så mye hver gang jeg tenker tilbake på det her. Jeg skulle ta bilder på denne flamingoen, og jeg ville ikke at håret mitt skulle bli vått. Hva skjedde?  Hele flamingoen tippet fremover, så jeg hadde hodet på den mellom bena og resten av flamingoen over hodet. Jeg kom meg ikke løs, og det var helt grusomt. Jeg sleit så lenge med å komme meg løs, og samtidig hadde jeg latterkrampe. Heldigvis fikk broren min fanget opp dette fine øyeblikket med rundt tjue bilder.

Håper dere likte innlegget, og jeg skal selvfølgelig samle opp fler blinkskudd til dere♡

16 kommentarer
    1. Ååå haha jeg elsker deg
      Du prøver liksom ikke å være noe du ikke er og du virker så god og ekte!

    2. Vill bare si at du er den mest aktive bloggeren jeg har sett. Jeg elsker innleggene dine, og er kjempe glad for at du har valgt å bynne med blogg. Håper all lykke for deg 💖

    3. Vill bare si at du er den mest aktive bloggeren jeg har sett. Jeg elsker innleggene dine, og er kjempe glad for at du har valgt å begynne med blogg. Håper all lykke for deg

    4. Leser vanligvis ikke så mange blogger, din er den eneste jeg er jevnlig innom. Liker at du ikke virker så falsk og bare pynter på virkeligheten, men er ekte og virker så snill og god❤ Fortsett sånn!👏

    5. Du er drit flink blogger. Og du er drit pen❤️ Du gjør hverdagen min så sykt mye bedere❤️ Du er så ekte og jeg føler at du mener alt det du skriver. Fortsett sånn❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg