Et rotete innlegg fullt av tanker..

Hei dere!

Hvordan går det med dere? Med meg går det helt greit. Jeg skal innrømme at jeg har hatt en dårlig dag uten og egentlig vite hvorfor. Jeg har bare gått som en robot fra sted til sted i dag, og selvom det har vært morsomme ting har jeg bare merket at jeg har vært i et kjipt humør. Hver gang Aleksander drar føler jeg meg plutselig litt ensom, og jeg merker at det er noe som mangler. Dette skjer hver gang han drar, men i dag har det vært verre. Jeg har det jo bra, og jeg får oppleve mye gøy. Likevel har jeg dårlige dager, akkurat som alle andre. 

Dager som dette merker jeg at bloggmotivasjonen er helt på bånn. Jeg kan sitte foran macen i en time for å prøve å skrive noe, men likevel klarer jeg ikke skrive et ord. Jeg får skikkelig skrivesperre, og da blir jeg irritert på meg selv. Jeg burde klare å lage et innlegg til dere, men disse dagene går det bare ikke. Jeg føler at alt jeg gjør bare blir feil, og da holder jeg meg heller litt tilbake. 

Jeg hater å gå rundt å være smålei meg uten grunn. Det er slitsomt og man klarer ikke fokusere. Jeg har ekstremt mye som skal gjøres, men jeg klarer ikke akkurat nå. Jeg har alt for mye tanker, og jeg klarer ikke sortere dem. Det er så mye jeg vil endre på i livet mitt, men jeg tør ikke. Jeg vet jeg må gjøre noe med det, for jeg tror dette er grunnen til at jeg har vært litt nede de siste dagene. Jeg har det bra, men noe plager meg. Og jeg vet ikke hva..

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg vet at alle mennesker har dårlige dager, og jeg vet at mange ikke en gang vet hvorfor. Jeg synes ikke synd på meg selv, for mange har det verre. Jeg vil få til alt, jeg har tusen tanker og jeg klarer ikke helt henge med selv. Jeg prøver å gjøre så godt jeg kan med denne bloggen, men akkurat nå føler jeg at jeg gjør en skikkelig dårlig jobb.

Jeg har tenkt på en bloggpause, for akkurat nå har jeg alt for mye å gjøre. Jeg vil ikke oppdatere en haug av dårlige innlegg, og det føler jeg at jeg har gjort i det siste. Likevel vil jeg ikke ha en bloggpause, for jeg vet at jeg kommer til å angre. Jeg trenger litt tid til å slappe av i blant, og det har jeg ikke tid til om dagen. Jeg mobilblogger faktisk ekstremt ofte, og det er fordi jeg ikke er hjemme. Heldigvis har jeg et kamera som man kan sende bilder rett over til mobilen, om ikke hadde nok denne bloggen kun bestått av Iphonebilder. Jeg er sjeldent hjemme på dagtid, og macen orker jeg ikke dra med meg rundt. 

Jeg vet innleggene mine de siste dagene ikke har vært på topp, men jeg skal prøve så godt jeg kan fremover. Jeg har stappfulle dager denne uken, men jeg må ikke glemme bloggen min. Jeg lover at jeg skal gjøre så godt jeg kan♡ Tusen takk for at dere fortsatt leser bloggen min, og for at dere skriver så mye fint til meg. Dere er så gode♡

Om noen har noen bloggtips hadde jeg blitt veldig glad!

 

40 kommentarer
    1. Synes innleggende dine er bra hele tiden og jeg vil bare si at du er en utrolig jordnær og hyggelig jente. Jeg møtte deg på rulling i 2016, jeg og venninnene mine sto alene og var litt kleine. Du så dette og tok med venninnene dine bort dit vi sto. Du snakket mye med oss og prøvde å få oss til å være mer komfertable

    2. Du e kjæmpe flink til å skrive! Skulle ønske æ va dæ, du e super flink og tænk på at du ska å møte Aleksander snart ❤️❤️

    3. Har det helt likt som deg for tida, er lei meg uten å vite hvorfor! Utrolig slitsomt 😭.
      Bloggtips: 5 tips til ….

    4. Martine, når er det du skal faktisk tro op meg? Jeg har funnet armbåndet ditt! Er det mulig å sende den til deg elelr noe lignende?

    5. Må nesten bare få sagt noe viktig. Og det er at alle skal få lov til å ha dårlige dager eller føle seg dårlig og fortjene sympati, uten at folk skal kommentere at noen har det værre enn deg. For ja, uansett hvor dårlig man føler seg ( psykisk eller fysisk) så kommer det alltid til å være noen som føler seg værre! Så Martine og alle andre som leser dette,det er helt Ok å føle seg dårlig, uten å en gang vite hvorfor, for det er menneskelig og normalt! Ha en fin kveld videre og håper du finner ut av det! Om du føler for en bloggpause, så tar du en bloggpause, absolutt! ❤️

    6. Syntes du er kjempe flink til å blogge! Mange fine innlegg og fine bilder <3 håper det går fint med deg og at du finner motivasjon til å blogge! Ha en fin uke 🙂

    7. Elsker blogginnleget ditt uansett hva det er! Du gjør en kjempejobb.
      Men det at du åpner deg på jbloggen synes jeg er helt fsntastidk for mange tørr ikke gjøre sånt. Bare fortsett Martine!!

    8. Assa Martine ❤ du er den beste bloggeren og de tromme TDi alltid til å være! Det gjør ingenting om du blogger fra mobilen! Det er ikke noe galt i det💙 Love you

    9. Hei Martine❤️ Er det lenge til dere kommer til Trondhjem en eller annen gang, bor der og hadde vært gøy å møte deg❤️

    10. Syntes på ingen måte at innleggene dine har dårlig kvalitet. Det er lov å ha dårlige dager, det har vi alle. Ta deg en bloggpause hvis du trenger det, men innleggene dine har like god kvalitet som alltid. Stå på❤❤

    11. Hei Martine, jeg synes du er kjempe flink som står på så mye som du gjør! Du tenker så mye på bloggen og leserne som er utrolig bra! Men du må også huske å tenke på deg selv!!❤️ Det fortjener du!!!

    12. Hei! Du er favoritt bloggeren min og jeg syntes du gjør en fantastisk jobb med det! Å lese bloggen din gjør meg glad og gir meg motivasjon til andre ting som jeg gjør

    13. Hei Martine ❤
      Jeg elsker bloggen din og synes du gjør en fantastisk jobb. Å jeg elsker å lese bloggen . Du e så flink til så mye og jeg ser opp til deg ❤
      Å e stor Fan !❤❤ du e helt rå❤⚽
      ❤Stå på ❤

    14. Først og fremst må jeg bare si wow! At du åpner deg opp uansett hva du tenker på for oss er utrolig bra og det viser du en av dine tusener styrker
      Du må huske at du er bra nok som du er, du er den beste versjonen av deg, og du er du den du vil og det syntes jeg at du har klart. Jeg elsker bloggen din, jeg skjekker den hver dag flere ganger om dagen faktsik😂 Blogginnleggene er kjempe bra.
      Xoxox
      Din største fan

    15. Jeg elsker bloggen din! Synes innleggene dine er bra hele tiden <3 du gjør en kjempebra jobb med denne bloggen, selv om du føler du ikke er på topp akkurat nå, betyr ikke det at ikke leserne dine synes det<3 😀

    16. har ikke noen bloggtips, men har et livstips; hør på deg selv og ingen andre.
      jeg er fullt klar over at bloggen er din jobb. i dette tilfelle er det en jobb der du der din egen sjef, en sjef som i mine øyne skrive ekstremt bra og gir meg lyst til å klikke meg inn her hver eneste dag.
      Hodet sier stopp av og til. Det blir stille. Og det er helt greit. For man skal ikke alltid ha noe å komme med.. av og til skal man ha det stille, la de rotete tankene få hvile seg, la følelsene finne plassen sin. Gjør det!
      Jeg kan ikke forestille meg hvilket press du noen gang må kjenne på, men ikke press deg selv for hard. Selvom du er en av norges største bloggere, så er du et menneske. Og vi mennesker skal ikke alltid få til eller få tid til alt, det har vi ikke kapasitet til og det er det som nettopp gjør oss menneskelige.
      Litt langt og filosofisk kanskje hehe. Hovedbudskapet er hvert fall at ta den tiden du trenger, så kommer til til å ordne seg <3

    17. Jeg syns du skriver kjempe bra innlegg, og jeg leser hvert eneste av dem. Og går aldri lei!! Du er en fantastisk jente Martine❤️ jeg har dessverre ingen bloggtisp til deg;( jeg er sååå dårlig på sånt, men ta deg en liten bloggpause du. Det sundt og ha litt privat liv i blant. Jeg hadde ikke klart og skrive så bra og mange innlegg som deg❤️💍 Du gjør en utrolig dra jobb Martine!! Elsker deg

    18. Jeg syntes du er mer enn bra. Elsker sånne innlegg hvor jeg får mer inntrykk av deg som person, og hvilket perspektiv du ser ting i. Stå på and do you!!
      Det er alltid trist når kjæresten må dra, men prøv heller da å se fremover til å se han igjen enn det å tenke på at han er borte. (Lettere sagt enn gjort)
      Ikke føl press på å måtte skrive noe bra, fordi det å blogge er noe du klarer veldig bra. Uansett hva du skriver om så fanger det oppmerksomheten min. Håper du føler deg bedre etter hvert, men alle mennesker føler sånn i blandt

    19. Hei Martine!
      Ville bare kommentere dette innlegget nettopp fordi jeg hadde nøyaktig samme samtale nå med typen min som sliter med det samme. Ta deg en hvilepause og få luftet tankene dine. <3
      Du gjør en kjempe jobb med bloggen din, nettopp derfor du må hvile deg - for å fortsette denne bloggen slik den alltid har vært!
      Du skal ha for dette innlegget...får meg til å forstå mer her i hjemfronten.
      Ønsker deg en god hvilepause 🙂
      Hilsen M

    20. Bloggen din er kjempe bra! Jeg leser alle innleggene dine, du stresser sikkert bare litt mye i det siste. Men vi skjønner deg❤ (Tror jeg da) stå på❤

    21. Skjønner akkurat hva du mener, føler det sånn selv… at man mangler noe når kjæresten ikke er der heller kjenner jeg hvertfall til😅😅
      Men ville også bare si at du er en kjempeflink blogger, og jeg syntes din blogg er veldig unik. Du blogger om alt mulig rart, og det liker jeg. Disse andre bloggene har liksom bare motebilder eller noe annet😝 så forsett som du gjør for jeg iallefall elsker å lese det!! Er ikke ofte jeg har faste blogger jeg leser, for jeg syntes det som oftest blir kjedelig… men du er den eneste bloggeren jeg har holdt meg til å lese siden jeg så deg på paradise ❤️

    22. Hei Martine ❤️ Jeg synes alle innleggene dine er bra, og jeg hadde selvfølgelig blitt litt lei meg hvis du tok en bloggpause, men hvis du er sliten eller rett og slett ikke har tid til å blogge hver dag, så trenger du ikke det ❤️ Du blogger når du føler for det, fordi ellers kan du føle ett press på deg om at du MÅ blogge, og det skal du ikke ha, fordi da kommer du til å miste motivasjonen… Så blogg når du føler for det, jeg elsker bloggen din og deg ❤️ Mvh Tonje ❤️

    23. Jeg er veldig glad i å lese bloggen din,jeg leser den faktisk daglig. Jeg syntes du skriver masse bra. Gjør det du føler for. ❤️❤️ heier på deg😊

    24. jeg ville bare si at du er utrolig flink til å åpne deg. og jeg blir veldig glad når du gjør det<3. du er en så fantastisk person❤️elsker innleggene dine!!

    25. Jeg syns alle innleggene dine har vært bra siden jeg begynte å lese for en del mnd siden. Det er fullt lov å ha dårlige dager, og vi som lesere forventer ikke 100% hver dag, selv om jeg som sagt ikke har opplevd et kjedelig og uinteressant innlegg enda. Vi som er dine lesere vet at du har mye privat bak denne bloggen, og vi blir glade bare vi hører fra deg uansett hva det er ❤ Stå på videre, og håper det går bra med deg videre ☺️

    26. Hei Martine. Nå har ikke jeg lest de andres tips, men jeg har ett helt nøyaktig til deg med skrivesperre. Jeg fant nettopp ut hva det er skjønner du! Jeg laget en skjønner du! Med hjelp av synonymer. Jeg kom på at ett annet ord var bedre og gjemte meg bak det istedet. Men sjekk synonymordboka.no du, og husk oppskrifter til ord eller bare bli inspirert av alle de fine synonymene!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg