Jeg trenger en forandring i livet mitt

Hei dere!

Nå sitter jeg på Hendrix og venter på Sofie. Jeg har fått en behandling i dag selv som jeg forteller dere mer om senere. Jeg har også spilt inn noe greier i dag som var skikkelig gøy. Vi snakket om et veldig morsomt tema, så jeg gleder meg til å vise dere!

En annen ting er at jeg har tenkt mye i det siste. Jeg merker at jeg trenger en forandring i livet mitt. Jeg stresser litt over enkelte ting med bloggen, og føler jeg trenger mer trygghet. Jeg er likevel redd, for jeg vet ikke alt med blogging selv. Jeg er redd for forandringer, men likevel trenger jeg det. Jeg snakker veldig i koder nå, men det er fordi jeg er redd for å dele for mye rundt akkurat dette. Jeg trenger en oppklaring rundt ting, og når jeg føler jeg har det skal jeg fortelle dere om det. Akkurat nå er jeg ekstremt usikker, men jeg håper jeg tar et rett valg.

Vi blogges mer senere♡

19 kommentarer
    1. redd for at du blir for rik og får alt gratis? Tror ikke det føles så bra, men hvis du starter med studier og vanlig jobb som normale folk blir det nok bedre.

    2. Ingenting Å stresse over, det er viktig at du tar deg tiden du trenger for å ta en besluttning, som blogger med masse seere så kan det vare vanskelig, kjønner👌🏾

    3. Nr 1; Lyssna inte på de som är negativa och säger att bloggandet inte är ett jobb, här i kommentarsfältet. (Jag blev arg när jag gick in och såg att folk kommenterar anonymt och är taskiga)
      och nummer 2; vad det än är du oroar dig över så kommer det säkert att gå bra 🙂 Om du ska byta bloggplattform tycker jag bara att du ska tänka på vad som är bäst för dig 🙂 Och om det är något annat med bloggen så kanske det hjälper att prata med någon annan som gör samma sak, som förstår. Kanske ta kontakt med någon bloggare som du inte känner?
      Kram

    4. Folkens, skjerp dere! foreksempel Martine og Sofie tjener mer enn veldig mange andre så de må jo ha gjort noe riktig i livet;) så slutt å si at de må skaffe seg vanlig jobb, de tjener vel nok eller hva?
      Elsker dere Martine og Sofie❤

    5. Hei martine❤️ Kan du og Isabelle lage en video der dere har house tour? At dere begge legger de sammen i en video❤️❤️

    6. Når sånn ca skal du fortelle det hemmelige?😍😍 hver så snill å svar på denne kommentaren martine😂

    7. Hvor får folk energien fra med å gidde å være så negativ og frekk, slutt å les bloggen om dere er så lei av hennes problemer og ikke har bedre å si. Syke folk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg