En av mine beste kvelder på lenge♡

ANNONSE

Hey!

I går var som sagt siste dagen av Findings, og for å være helt ærlig hadde jeg ikke planer om å dra i går. Jeg synes første dagen var helt grei, men det var folkene som gjorde det bra. Likevel er det alltid noen som drikker litt for mye, og da dras stemningen mye ned når det blir mye tull. Derfor hadde jeg ikke planer om å dra i går, helt til venninnene mine begynte å overtale meg. Til slutt ble Aleksander og jeg med, og vi dro på vors hos Morten. Der var vi en stor gjeng med bra mennesker, og da var jeg veldig glad for at vi dro. Vi ble sittende der noen timer før vi dro videre til festivalen, og det var så hyggelig!

På selve festivalen hadde jeg det så gøy! Jeg kan ikke huske sist jeg koste meg så mye, og jeg skulle nesten ønske kvelden aldri tok slutt. Jeg fikk ikke så alt for mye med meg av selve musikken, men jeg snakket heller med masse venner. Jeg ble også kjent med mange nye, og det elsker jeg! Kvelden i går var fantastisk, og jeg sitter igjen med så mange bra minner♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

7 kommentarer
    1. Hva er greia med og stå på den måten du gjør, med duckface og hele kroppen vridd så det ser ut som du har spasmer? Og sminke? Du bør seriøst ta deg et sminkekurs selv. Ser du det ikke selv når du ser bilder av deg selv? Du ser jo ut som du har ramla i hvitmalings spannet… Du ser rett og slett helt latterlig ut!!! Og du skal liksom være et forbilde?

    2. Hvit i halve trynet, resten av brunkremen sitter igjen i hårfeste. fy faen å du ser ut. Lese bloggen din er som å lese dagboken til en fjortiss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg