Vi trenger å savne hverandre

Hei dere!

Dette er egentlig en ganske trist dag for min del, og jeg har gruet meg til denne dagen en stund nå. I dag reiser Aleksander hjem igjen, og vi har akkurat kjørt han til flyplassen. Vi har vært sammen hver dag i en måned nå, og jeg er ikke lei av han enda. I dag skal han tilbake til Bergen, men jeg tror det bare er bra for oss at vi er litt fra hverandre også. Det er sunt å savne hverandre litt, og det har jo ikke vi gjort i det siste. Så nå skal vi ha en liten pause fra hverandre, men vi sees allerede neste uke. Jeg tar meg en tur til Bergen om ikke så alt for lenge, fordi jeg savner den byen så mye nå. Jeg savner skikkelig å være hos familien hans, for der har jeg det så koselig. Så en uke fra hverandre klarer jeg, men takk gud for at facetime finnes. 

Nå skal jeg kjøpe meg noe mat, også skal jeg redigere ferdig en video som kommer ut senere i dag. Jeg håper mange blir fornøyde, for jeg har laget en ny sminkevideo! Vi blogges mer senere♡

8 kommentarer
    1. Hanne og Ena: jeg har aldri kommentert her før, men nå gjør jeg det av flere grunner. vil bare starte med å si at dette er en blogg om martine sitt liv. om alex reiser tilbake til bergen og martine synes det er kjipt så er det en del av livet hennes, som igjen er en del av bloggen. vanskeligere er det ikke!
      det er forresten ikke syting. det er savn, noe hun sier at skal gå fint og som det kommer til å gjøre. jeg er sikker på at hvis du hadde vært med personen du er mest glad i over så lang tid, så kommer det savnet fort snikende. savnet selv min kjæreste med engang, man blir knyttet.
      Det er også derfor Alex ikke kommer til å finne seg noen ny eller spre noen gener… hvis dere får øynene opp, så ser dere kanskje at disse to her er veldig glad i hverandre.
      Jeg skjønner ikke og kommer ikke til å skjønne meg på folk som skriver slikt, hadde det vært din venninne som hadde hatt en kjæreste, hadde du sagt det samme?
      Martine; jeg har som sagt aldri kommentert før i dag, men jeg leser bloggen din hver dag. og vet du, jeg liker den skikkelig godt! fortsett å skrive slik som du gjør 🙂
      Søndagsklem

    2. Ena og Hanne: skjerp dere omg! Kmt ikke ofte her i det hele tatt, dette er nesten første gang lism. Men ærlig talt hvorfor skriver dere sånt til hun?! Hva har hun noen gang gjort mot dere lism? Dere trenger ikke være frekke? Hvis dere har noe imot at hun skriver om livet sitt og tankene sine så slutt å lese bloggen da.
      Hvis dere hadde en blogg og en kj og folk skrev sånt så hadde dere ikke reagert sånn?
      Elsker bloggen din Martine, er helt naturlig å savne en person man bryr seg så mye om!❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg