Min ønskeliste og seneste innkjøp♡

Annonse

Hei dere!

Sommeren er straks over, og vi begynner å gå mot kaldere tider. Jeg skulle gjerne hatt sommer litt lenger, men likevel liker jeg høsten. Jeg elsker å pakke meg inn i store gensere og skjerf, og i tillegg er det så mye fine farger ute. Jeg så litt gjennom Nelly i går for å se etter noe nye klær til høsten, og de har så mye fint! Jeg har allerede bestilt noe av dette hjem, og da både klær til hverdags og fest. Jeg skal på et par arrangementer fremover, og da vil jeg ha noen nye, fine klær til det. Jeg kan jo vise dere når jeg får tingene hjem, slik at dere kan se hvordan det ser ut på også!

1. HER – 2.  HER – 3. HER (bestilt)

4. HER (bestilt)  – 5. HER (bestilt)  – 6. HER

7. HER – 8. HER (bestilt) – 9. HER

10. HER (disse må jeg ha!) – 11. HER – 12. HER (bestilt)

Håper dere likte innlegget, og om dere gjorde det kommer jeg helt klart til å fortsette med dette fremover. Jeg er veldig glad i å shoppe på nett, og da kan jeg jo også vise dere mine innkjøp fremover.

Vi blogges♡

10 kommentarer

Siste innlegg