Dere er best♡

ANNONSE

Hei dere!

I går hadde vi meetup, og jeg må bare si tusen, tusen takk til alle som kom. Det er så utrolig koselig å møte dere, og jeg setter så stor pris på det. Dere er virkelig de søteste leserne og seerne som finnes, og jeg vet ikke hvordan jeg kan få takket dere nok. Hver eneste av klemmene jeg fikk i går betyr så mye for meg, og jeg har aldri gitt så mange klemmer før. Det å se hvor glad dere blir for å møte meg skal jeg love dere er gjensidig. Jeg er så glad jeg får drive med noe jeg elsker, og ikke minst ha så mange fine folk som støtter meg og som gjør så jeg kan drive med dette. Dere er virkelig best♡

Vi fikk de søteste kortene, sjokolade, godteri, ansiktsmasker, sminke og ikke minst slim. En jente hadde laget slim til meg, og jeg ble så sykt glad. Herregud, tenk at noen lager det til meg? Åh, jeg setter så stor pris på det. Det var også noen jenter som hadde fått med seg at jeg elsker surt godteri og kom med det. Hallo, det er så koselig! Dette var virkelig en av mine beste dager på lenge, og det er takket være dere. Jeg gleder meg allerede til neste meetup♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg må også si tusen takk for alle fine kommentarer jeg får her på bloggen, Instagram og Youtube. Jeg leser alt, men det å svare må jeg bli flinkere til. Jeg vil helst skrive innleggene på bloggen og så ha litt fri, i og med at bloggingen tar ekstremt lang tid. Jeg skal absolutt prøve å bli flinkere til det♡ Jeg leser hvertfall alt, og det betyr veldig mye for meg at dere bruker tiden deres på å sende meg noen fine ord. Dere er virkelig de beste leserne♡

16 kommentarer
    1. Hei Martine jeg lurte på om du kan hjelpe meg med en ting?
      dette gjelder kjærlighet da.
      I hele sommer har jeg blitt kjent med en gutt som skulle begynne i min klasse, den 10.august ble vi sammen og en uke etterpå slo vi opp, men vi kysset ikke bare var sammen.
      men det er et annet problem også, vi skal ha juleball i desember en gang og da er det sånn at alle må gå ut med noen, og jeg er redd han ikke vil spør meg, så bør jeg bli sammen med han og sånt da eller hva kan jeg gjøre?
      Vær så snill og gi meg råd;)

    2. Hvoooor er den røde skinnjakken du hadde på deg fra findings fra? Pliiis svar! Bare må ha den 😍😍

    3. Hvor er det du skal ha meetup? Kommer du til Bergen og har det. Det er så mye jeg skulle ønske jeg kunne sagt til
      deg😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg