Ukens spørsmål 19

Annonse- inneholder adlinks

Hey!

Da er det endelig fredag igjen, og klart for ukens spørsmål. Jeg ser det er mange som reagerer på at jeg ikke svarer på spørsmål i kommentarfeltet, men det er rett og slett fordi jeg vil ha innhold til ukens spørsmål. Om jeg svarer på alt i kommentarfeltet har jeg ingenting å svare på i disse innleggene, og jeg vil heller fortsette med dette. Om det er noe dere virkelig lurer på kan dere sende meg en DM på Instagram, så kan jeg svare der♡ Håper dere liker svarene mine, og kom gjerne med spørsmål til neste uke!

​Fordelte du, Isabelle og Aleksander pengene du vant likt? Og angrer du på at du delte med dem? Ja, vi delte pengene likt mellom oss. Jeg fikk 50.000kr inn på kontoen, mens Isabelle fikk 250.000kr. Da pengene kom inn overførte Isabelle til Aleksander og meg slik at vi hadde 100.000kr hver. Jeg vil ikke si jeg angrer på at jeg delte med dem, men det er jo en del penger. Jeg tror likevel ikke jeg hadde klart å ta alle pengene selv, så jeg er glad jeg delte det med noen.

Hva er det beste minne til Aleksander og deg fra Mexico? Inne på hotellet i Mexico er helt klart mitt beste minne med Aleksander da juryen fikk feste med oss, og Aleksander og jeg fikk sove sammen igjen. Jeg skulle ønske jeg kunne oppleve den natten igjen, for det var så koselig. Vi hadde ikke sex, men vi lå rett og slett bare og holdt rundt hverandre. Vi åpnet oss for hverandre og fortalte akkurat hva vi følte. Begge gråt litt fordi vi var så glad for å være sammen igjen, og begge var glad for at vi følte det samme for hverandre. Aleksander nusset på meg hele natten, og vi hadde det så koselig. Helt til frokosten dagen etter da vi måtte spise hver for oss, og Aleksander hadde dratt da jeg kom på rommet igjen.. Haha! 

Hvor mye koster det å lage Paradise Hotel? Det aner jeg ikke, men jeg tror nok det er noen millioner. Det koster nok for det første en del å leie hotellet, fly ned hele crewet og deltagere, alt av kamera og mikrofonutstyr, mat til alle i crewet og deltagerne, hotell til alle deltagerne før man sjekker inn og når man ryker ut +++. Jeg tror ikke jeg en gang tør å tippe prisen, for det er nok en del. 

Har du din naturlige hårfarge nå? Eller bleker du eller striper? Jeg striper håret mitt i blant, og ellers bruker jeg lillashampo. Min naturlige farge er mørk blond, og jeg savner egentlig den fargen litt. Jeg tør likevel ikke å farge håret mitt tilbake, fordi jeg er livredd for å bli misfornøyd. Jeg farget nemlig håret mitt brunt en gang, og jeg gråt og gråt. Det endte med at jeg farget det tilbake etter et par uker, og etter den gangen skal jeg aldri bli brunette igjen. Jeg er livredd for at jeg skal bli misfornøyd med håret mitt, for håret er jo en stor del av meg. Jeg kunne fint blitt litt mørkere enn det jeg er nå, men jeg er også veldig fornøyd med fargen jeg har nå. Jeg bruker lillashampo 2-3 ganger i uken, og det er det som gjør at håret mitt holder seg så kaldt. Jeg bruker lillashampo og balsam fra Fudge som dere finner HER

​Hva sa du til folk før du reiste til Mexico? Til mine nærmeste venner sa jeg at jeg skulle til Spania for å hjelpe pappa med å pusse opp noen leiligheter. Jeg sa jeg skulle være der i to uker, så jeg skulle ikke bli borte lenge. Det var flere jeg ikke en gang sa noe som helst til, og jeg skal love dere at vennene mine ikke var fornøyde da de skjønte hva greia var. De var vel irriterte for at jeg ikke sa jeg skulle til Mexico, men det hadde jeg ikke lov til å fortelle. Så fort jeg kom hjem fortalte jeg mine nærmeste venner at jeg hadde vært i Mexico, fordi det da gikk en reklame på TV der man så meg kysse Aleks. Derfor hadde det blitt for dumt at jeg skulle nekte for at jeg hadde vært der når man så meg tydelig på TV. Ingen ble selvfølgelig sure da jeg fortalte at jeg ikke hadde lov til å fortelle de det, for selvfølgelig hadde jeg sagt det til dem om det hadde vært lov. Til familien min sa jeg at jeg skulle til Mexico for å være med på Paradise. Heldigvis hadde vi lov til å fortelle familien om det, og om ikke hadde jeg fortalt de det likevel. Jeg hadde aldri dratt bort to måneder uten telefon og ikke sagt ifra til familien. Da kunne de trodd det hadde skjedd noe alvorlig, mens jeg egentlig festet på et luksushotell i Mexico. Haha!

​Er du gravid siden du ikke drikker så mye alkohol lenger? Hver uke får jeg kommentarer der folk lurer på om jeg er gravid, og det må jeg bare avkrefte nok en gang. Jeg er ikke gravid, og jeg drikker fortsatt alkohol. Jeg drikker ikke like ofte som før, men jeg drikker fortsatt de dagene jeg skal noe og føler for det. Om jeg noen gang blir gravid skal jeg fortelle dere om det, men da må dere være tålmodige for det skjer ikke før om mange år. 

 Processed with VSCO with s2 preset

​Har du sluttet med eyeliner innerst ved øyet? Ja, og det er fordi jeg ikke bruker eyeliner like ofte lenger. Jeg bruker heller ikke like ofte falske vipper, og det føler jeg nesten man må om man skal ha eyeliner i øyekroken. Jeg føler jeg har begynt å sminke meg mer naturlig i det siste, og da blir det for mye med den eyelineren. Jeg synes uansett det er fint med eyeliner i øyekroken, så om jeg en dag føler for å ha det igjen kommer jeg til å kjøre på med det. 

Skal du ha en ny hund? Nei, det skal jeg ikke ha. Jeg planlegger hvertfall ikke noe ny hund nå, og det er fordi jeg har veldig lite tid til en hund. En hund krever mye tid og ansvar, og det har ikke jeg mulighet til akkurat nå. Chanel bodde hos mamma, og det var det beste for henne. Så jeg kommer ikke til å skaffe meg noe hund nå, men kanskje når jeg blir eldre og har mer tid kan jeg vurdere det mer.

Bruker Aleksander sminke? Nei, det gjør han ikke. Jeg synes heller ikke han trenger det, og i tillegg tar han så mye sol så han er brun i ansiktet konstant. Om Aleksander en dag hadde hatt lyst til å bruke litt solpudder, hadde jeg ikke hatt noe i mot det. Jeg vet om mange gutter som bruker sminke, og jeg ser ikke på det som rart. 

Hvor høy er du? Jeg er 168cm høy på passet mitt, men jeg tror jeg er 169cm. Ikke at det er noe forskjell, men rett skal være rett. Haha! Så rett under 170cm da. 

 Processed with VSCO with s2 preset

​Hvilken veske hadde du lyst på, men som Aleks synes var stygg? Den vesken jeg hadde lyst på var en Gucci Dionysus veske. Jeg hadde lyst på den som er i Guccimønsteret med beige semsket skinn. Jeg vurderer forsatt å kjøpe denne, og Aleksander påvirker selvfølgelig ikke alle valgene mine. Men man begynner jo å vurdere et så dyrt kjøp på nytt når man får høre en negativ mening. Jeg stresser uansett ikke med å kjøpe denne, men hvem vet? Plutselig en dag kjøper jeg den, og da kommer jeg til å gå med den uansett hva Aleksander tenker om den.  

Det virker som om hele flyhistorien bare var noe dere fant på. Jeg tror ikke dette skjedde.. Flyhistorien var utrolig nok sann. Jenta som ble forlatt i Portugal la igjen en kommentar på bloggen min, og jeg kontaktet henne på Facebook. Vi har snakket litt sammen der, og jeg synes skikkelig synd på henne. Grunnen til hvorfor hun ikke fikk bli med flyet var helt idiotisk, så jeg har ikke endret mening om flyselskapet. Jeg hadde likevel aldri klart å finne på en slik historie, og det føler jeg heller ikke behov for. Alt som står på denne bloggen er ekte!

Håper dere fikk svar på det dere lurte på! Og husk å legg igjen en kommentar om dere har noen spørsmål til neste uke

 

 

25 kommentarer
    1. På andre blogger som f.eks på Sofie og Andrea sine så svarer dem på kommentarer i kommentarfeltet + i ukens spørsmål, siden det er ganske få som får med seg hva du svarer i kommentarfeltet uansett! Dessuten er det hyggelig om du svarer på f.eks komplimenter og sånn da <3 er mye gøyere å kommentere når man vet bloggeren leser dem og ofte svarer!

    2. Hvor lenge bruker du lillashampoen siden du ikke får blått hår, eg bruker den samme som deg, men eg får mer blått hår en det holder seg kaldt, kan det ha noe med at eg ikke har fått håret kikkelig blondt, for eg er fortsatt litt gul i håret. Så får se om frisøren klarer å få håret mitt kikkelig blondt som eg vil ha det. Kankje det funker bedre da ?? Og det gule eg har i hodebunnen og litt utover håret, det tar ikke shampoen så det ser ut så eg har stripet det blått haha… hva kan eg eventuelt gjøre ? Har du noen ideer??

    3. Hei! Ser på bildene dine at du har utoverbøyde legger. Kanskje du er plattfot? Har du vurdert å bruke såler slik at du får bygget opp fot og legg? Da kan du forebygge mye vondter og plager som ofte kommer av å være plattfot..

    4. Hei, dette er ikkje noe hate altså. Jeg bare lurte om du kanskje kunne reklamert litt mindre om bloggen på insta. Jeg begynte å følge deg fordi du la ut kule bilder og sånn (du har det nå og, men det er nesten alltid en form for reklame), i tillegg reklamerer du på snap og storyen på insta.. litt kjedelig å se den samme reklamasjonen 3 ganger..
      -Line, 16

    5. Hei! Hva skal du skrive om, om det eventuelt blir slutt mellom deg og Aleksander? Du skriver jo om han i hvert eneste innlegg, hahhaha
      Jeg håper ikke det skjer altsa 🙂

    6. Hvilken genser hadde du på deg i aleksander sin youtube video? Den han hadde Q&A 😅 Den var så fin!! ❤️

    7. Er det sant at det ikke er alkohol i noen av drikkene på ph? Og kan du fortelle mere om måltidene på hotellet for de filmet bare frokosten og maten dere spiste på utflukt❤️

    8. Mener du fortalte du gikk på dans før? Kunne du delt noen bilder/videoer fra da du danset og drillet? Hadde vært så gøy å se!❤️

    9. Hei. Kan du og Isabelle lage en video der dere viser hvilken sminke og klær dere hadde med dere til PH? Det hadde vært veldig gøy og se:-) dere er så utrolig pene og flinke<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg